Uitgerekend in mei 2017

Hoi Femke2017,

Bedankt voor je reactie! Dat probeer ik mezelf ook te vertellen. Vermoeidheid zal vast zijn omdat je lichaam zo druk bezig is. Maar als je daarna dan nauwelijks meer wat voelt, niet meer vaak naar de wc hoeft en weer energie krijgt, ga ik direct twijfelen. Zeker omdat ik de vorige keer ook niks meer voelde en toen ging het even later mis. Maar ik blijf positief. Alleen blijf ik het bij elk toiletbezoek wel steeds erg spannend vinden of ik geen bloed af veeg, haha. Maar tot nu toe gaat alles goed gelukkig.

Hoi Suzanna,

Na een miskraam blijft de spanning toch wel als je naar het toilet gaat. Dat is voor iedereen heel herkenbaar denk ik.

Zelf mag ik 3 oktober voor de eerste echo en mijn krampen zijn weer net zo heftig als de vorige keer. Ik vraag me af of dit gewoon mijn zwangerschapskwaal is of dat dit slechte voortekenen zijn, maar die laatste gedachte zet ik snel uit mijn hoofd.

Voor nu gaan we uit van het beste en als het wat anders is dan zien we dat tegen die tijd. Zoiets is helaas niet tegen te houden alleen emotioneel is een miskraam wel erg zwaar.

Ik blijf duimen voor je ❤️

Hoi Femke2017,

Bij mij kwamen de heftige krampen pas in de laatste twee uur voordat ik de vruchtzak verloor. Laatste half uur waren het ergst. Maar toen die dag ook twee maandenverbanden vol bloed verloren. En de dagen ervoor ook al bloed verloren. Voor die dag dat ik het echt verloor, heb ik geen heftige krampen gehad. Dus zal wel gewoon erbij horen als het goed gaat. Al is het bij iedereen anders. Zou inderdaad die laatste gedachte snel uit je hoofd zetten! Zolang je geen bloed ziet, komt het goed. :)

Thanks voor het duimen! Ik duim ook voor jullie! Kan niet wachten op de volgende echo! Wie heeft er een tijdversneller, haha.

Dames, allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Zelf heb ik 27 aug positief getest en volgens eigen berekeningen rond 6 mei uitgerekend. Ik durf haast niet blij te zijn, op 26 sept heb ik de eerste echo en ik wil vanaf dat moment pas blij zijn.

hoe is het met jullie? Ik ben echt heel moe en mijn borsten doen heel zeer. Vervelendste is dat ik de hele dag door misselijk ben, heb geen zin in eten. Gelukkig is het alleen misselijk zijn en hoef ik niet over te geven!

Hoi TanteBep,

Toch gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je pas blij bent als je bij de echo bent geweest. Ik heb dat ook hoor, eerst zien, dan geloven. Ik kan daarom ook nog niet helemaal blij zijn. Maar komt goed, positief getest is echt positief!

Die misselijkheid had ik nog niet, maar gister kwam ie ineens opzetten! Getver. Steeds als ik misselijk werd, ging ik even wat eten, dan ging het juist wel weer. Maar dat gevoel misselijk te zijn, maar niet te hoeven overgeven. Meh. Heb dan liever overgeven, dan lucht het op. Hoop dat het snel weer weg zakt.

Hoi allemaal ,

Allemaal gefeliciteerd ! Ik ben 5 mei uitgerekend , en heb 6 oktober de eerste echo. Dit is mijn eerste zwangerschap , dus alles is nog nieuw en wennen. Vind het soms wel een gek idee dat er z'n klein wondertje in me groeit . Zelf heb ik gelukkig niet erg veel last , het enige waar ik last van heb is vermoeidheid en pijnlijke borsten . Dus mag zeker niet klagen ! Sinds deze week doe ik mee aan moeder voor moeders , ben blij dat ik andere vrouwen kan helpen die ook graag een kindje zouden willen . Zijn er nog meer die hier aan mee doen?

Hoi hoi,

Hier in ieder geval nog geen spontane miskraam dus ik hou een kaarsje brandende. Ik spaar al vanaf week vijf voor moeders voor moeders aangezien ik zelf ook gebruik heb gemaakt van de pregnyl injectie die ze er van maken. Nu contact met ze gehad en ze begrepen het als ik wilde stoppen met verzamelen totdat we duidelijkheid hebben. Ik heb gezegd dat ik doorga. Als het misgaat heb ik die injectie weer nodig voor een nieuwe poging. Wisten jullie dat wij het enige land zijn die dit doen? Mocht je er nog niet over nagedacht hebben zou ik je willen vragen om je erover in te lezen. Het is een kleine moeite en een enorme dankbaarheid van alle vrouwen die de pregnyl moeten gebruiken voor hun vruchtbaarheidsbehandelingen. Wellicht als het nu toch mis gaat bij ons dat jouw urine mijn volgende behandeling kan betekenen. 1 injectie kan worden gemaakt van 1 week urine van een zwangere vrouw. Verder wil ik iedereen natuurlijk nog feliciteren met jullie zwangerschap en ik hoop dat jullie allemaal een mooie echo mogen zien!

Terug
Bovenaan