Uitgerekend in mei 2017

Goed om te horen dat het beter gaat kelly!! Dat zal een hele opluchting zijn!

Lekker zeg marianne en inge, t einde van het werken bijna in zicht. Ik moet nog 6,5 week werken. 26 april om 12:00 stop ik ermee haha! Gaat allemaal nog heel goed maar heb gewoon zin in mijn verlof. Kijk zo erg uit naar de bevalling want ik wil me kindje zo graag vasthouden!!

Jaa lijkt me begrijpelijk marianne dat je de kleine wat meer zou willen voelen, liever geen gekneusde ribben zoals bij inge natuurlijk maar het bewegen geeft idd altijd een fijn gevoel van "oh je ben er nog". Ik heb 1x een dag gehad dat ik de kleine minder voelde, heel anders dan zijn "patroon" en ik belde de VK en die nam het zo serieus dat ik me gelijk moest melden in het ziekenhuis, aan de ctg en echo, niks aan de hand, de kleine lag toen gewoon raar en was lekker aan het sukkelen. Maar hij heeft ervan geleerd me zo te laten schrikken want nu houdt hij me hele nachten weer wakker en overdag gaat mn buik hele tijd heen en weer dus ben benieuwd of het zo blijft!

Vraagje trouwens: hebben jullie een wipstoeltje/schommelstoeltje ? En zo ja, welke? Ik twijfel nog zo erg!! Er zijn er zoveel

Fijne zondag nog verder!! Groetjes

Nansje wij hebben een wipstoel met trilfunctie. Het merk zou ik niet weten uit me hoofd, maar hij heeft ook een zonnekap dus dat vonden wij wel een handige. En er zit ook zo'n babygym achtige boog bij die er ook af kan, waar 3 speeltjes aanhangen.

Hi meiden,

Een tijdje niet op het forum gezeten, ga straks even alle berichtjes van de afgelopen tijd nalezen!

Jeetje.. Heftig Kelly, heel veel sterkte in het ziekenhuis!

Wij hebben de Nuna Leaf wipstoel gekocht, het lijkt me een erg fijn ding! Daar kan ook een speelboog aan vast.

Mijn verlof start op 26-04 om 17:00, heb er ook echt heel veel zin in! Zie best wel op tegen de bevalling, ben een beetje bang zelfs haha! Als de kleine er eenmaal is zal dat vast alles goedmaken!

Het kamertje is bijna klaar op de accesoires na, de box staat, ik heb het merendeel van de kleertjes al gewassen en gestreken, haha.

Vorige week bij de verloskundige geweest, de baby ligt nu nog in een stuit. Ze gaf aan dat hij nog ongeveer 2 weken de ruimte heeft om zelf te draaien, en dat ze hem anders gaan proberen te draaien, dus ik ben benieuwd!

x

@Kelly ; Ja vind het zo lastig, zoveel keus!

@mer ; ja ik vind die van Nuna Leaf ook geweldig, vind hem heel mooi, en stevig! En omdat wij de kinderwagen etc ook van nuna hebben neig ik ook naar die, maar toen dacht ik weer tsjaa.. hij is 160 euro, speelboog nog 30 euro extra, en dan moet je hem zelf een zetje geven, of de aparte "wind" erbij kopen voor 90 euro, dat hij automatisch beweegt, dan vind ik het wel superduur voor een stoeltje.. en leuke bijkomstigheid dat ze erin kunnen zitten tot 60 kilo, maar zo zwaar weegt geen enkel kind haha.

Dus heb nog steeds geen keuze kunnen maken.
Wat leuk mer, ons verlof start dus op dezelfde datum!
ik zie zelf niet op tegen de bevalling, kijk er stiekem echt naar uit.
Ga dit weekend ook beginnen met de wasjes, krijg echt nu al de neiging om startklaar te zitten haha.

Oh spannend hoop dat je kleintje nog draait! Ik heb vanavond een afspraak bij de verloskundige, ben benieuwd hoe hij ligt.

Om de hoeveel weken moeten jullie er nu heen? Ik heb t/m nu om de 4/5 weken een afspraak gehad, maar ben nu bijna 30 weken, is het dan vanaf nu niet onderhand de bedoeling om vaker te gaan? Ben wel benieuwd hoe dat bij jullie gaat.

Wat fijn dat het wat beter gaat Kelly! Hopelijk blijft het zo een beetje doorgaan en kunnen jullie de geboorte zo lang mogelijk rekken.

Gelukkig dat alles goed was met de baby Nansje! Niks aan als je geen beweging voelt, maakt je zo onzeker dan! Fijn dat je gelijk kon langskomen voor een ctg, stelt je echt weer gerust dan.

Ik weet niet meer welk merk wipstoeltje wij hebben, was een poosje geleden in de aanbieding op mamaloesbabysjop ofzo haha. Kwam hem toen voorbij op facebook, niet heel spectaculair stoeltje verder hoor.

In het begin had ik altijd om de 4 weken controle. Met 27 weken had ik controle bij de verloskundige en toen werd het 3 weken. Vanaf 30 weken moet ik nu om de 2 weken komen, moet morgen weer heen.. En straks wordt het ook nog elke week controle, ik weet niet vanaf hoeveel weken, maar ik gok vanaf 36 of zo..

<p style="text-align: left;">Haj allemaal,</p>
<p style="text-align: left;">gaan jullie 4 of 6 weken voor je uitgerekende datum met verlof? Ik vind het lastig kiezen :)</p>
<p style="text-align: left;">op dit moment zijn wij op vakantie in Roma. Veel lopen en dan merk je wel dat je 15 kg extra mee tilt.</p>
<p style="text-align: left;">verder gaat hier alles prima, maar ik moet eerder zeggen dat de wens om d'r te zien elke dag groter wordt!</p>
<p style="text-align: left;">x</p>

Nansje: Ik vond hem ook best prijzig haha, maar vond hem zooooo leuk!

Ik moet nu alleen nog een kinderstoel en babyfoon, maar de babyfoon krijgen we van mijn schoonouders, superlief! Ben verder ready haha!
<p style="text-align: left;">Ik heb tot afgelopen week om de 4 weken controle gehad, en moet nu elke 3 weken komen. Denk dat jij ook vanaf nu elke 3 weken moet? En geloof dat het daarna idd om de week wordt.</p>
<p style="text-align: left;">Quirine: Ik ga 4 weken van tevoren. Dan heb ik langer met de kleine erna denk ik maar zo. Geniet van je vakantie! Wij zijn 3 weken geleden nog even samen een midweekje weg geweest. Was echt heerlijk.</p>
<p style="text-align: left;">Ook ik wil de baby echt graaaag zien, maar vind het wel heel spannend allemaal!</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">X</p>

Hi meiden,

nou inderdaad, vanaf nu om de 3 weken, dat zal 2x zijn en daarna vaker komen haha. De kleine lag mooi met zn hoofdje beneden dus hoop dat hij zn voorkeur daar houdt!

Quirine ik werk tot 4 weken van te voren, nu heb ik geluk en is mijn laatste werkdag op 35 en een paar dagen ivm koningsdag en omdat ik nooit op vrijdag dus daarom heb ik daarvoor gekozen. En heb een kantoorbaan dus zonder rare klachten is het prima uit te houden!!

Fijne dag allemaal vandaag!

Terug
Bovenaan