Uitgerekend in mei 2017

Dag dames,

Even een vraag! Zijn er meer meiden die last hebben van hun schaambod?

Ik kan soms heel slecht lopen, draaien of auto rijden. Zijn er meer met deze klachten? Zo ja wat doen jullie om dit te verlichten?

Dat klinkt een beetje alsof de baby aan het indalen is Jedy. Dan kan je ook flink last van je schaambot krijgen omdat daar meer druk op komt te staan. Kan je volgens mij niet heel veel aan doen, behalve genoeg rust nemen en een houding aannemen die de druk wat verminderd.

Hoi allemaal,

Ik ben ook nieuw op het forum.

Ik vind het altijd heel fijn om te berichten mee te kunnen lezen via het forum en dacht nu word het ook eens tijd om mij aan te melden.

Ik ben Michelle en ben 23 jaar. Ik woon samen met mijn verloofde hij is 30 jaar. Ik werk op een kinderdagverblijf dus veel ervaring met kleine hummeltjes.

Maandag ben ik 30 weken zwanger van ons eerste kindje (29 mei uitgerekend). Wij krijgen een meisje. Zij is erg actief!
Tot aan de 16 weken ben ik erg misselijk geweest. Gelukkig werd het steeds minder. Maar vanaf toen heb ik eigenlijk al last van mijn ribben. Dit word helaas steeds erger. Ik was benieuwd of meerdere mensen hiee last van hebben en eventueel tips hebben om te pijn te kunnen verlichten?

Groetjes Michelle

Hey wat leuk, allemaal nieuwe mensen op het forum! Welkom Shadi, Lilja en Michelle. :)

Tot nu toe waren het veel die in verwachting zijn van een jongetje, maar nu komen er dus toch nog wat meisjes bij haha! Spannend.. laatste loodjes komen in zicht. Hoop dat jullie allemaal nog wat genieten van de zwangerschap.

Nee Michelle, ik heb geen klachten qua ribben, dus kan je helaas geen tips geven! Schopt de kleine zoveel hihi?

Ik heb tot nu toe weinig kwaaltjes eigenlijk. Alleen last van mijn stuitje bij het zitten. Wordt nu toch wel hinderlijk en kreeg van iemand bij zwangerschapsyoga een tip. Ga aankomende woensdag naar bekkenzorg toe - daar was zij ook geweest i.v.m. een pijnlijk stuitje en dat was daarna over. Hoop dat ik er ook baat bij heb. :)

Woensdagavond naar een informatieavond van de verloskundigen over de bevalling. Het komt nu toch wel echt dichtbij!

Welkom michelle!

Wat vervelend je ribben, komt dat omdat je meisje ertegen schopt? Ikzelf heb er geen last van dus kan je geen tips geven!

Jedy, ik ken het gevoel, als ik lange stukken wandel dan heb ik er daarna ook veel last van verloskundige zei inderdaad dat dit te maken kan hebben met indalen en het weker worden daar beneden. Gelukkig geen last van echte bekkenpijn dus ik neem het maar voor lief, iets meer rust momentjes inplannen!

Heb vrijdag en gister de kleertjes allemaal gewassen, zo heerlijk om alles schoon en geordend te zien hangen haha!

Wil ook al graag de box neerzetten maar mn man vind het nog te vroeg :( haha! Hebben jullie hem al staan?

Dank jullie wel!

Ze is nu erg actief. Maar op het moment dat ik er last van kreeg voelde ik haar nog niet schoppen. Ik ben al een dag minder gaan werken ivm de pijn. Maar ook dat helpt niet echt. Even doorbijten dus.

Ik zag ook dat jullie actief zijn op in een besloten fb groep. Zijn jullie dat nog steeds?

Ik wou ook al de box neerzetten maar mijn vriend ook nog niet haha.

Wij hebben de box al vanaf half januari in de kamer staan. Kerstboom eruit en box erin! Haha. Ik vond het zo kaal op die plek, dus hebben we toen de box al neergezet. Konden we er vast aan wennen dat ie daar staat! Staat bij ons in een hoek onder de trap, dus staat niet in de weg ofzo.

Pijnlijke ribben kan ik over meepraten. Onze kleine is zo druk dat ik al gekneusde ribben heb gehad door het geschop! Helaas weinig aan te doen, behalve goed op je houding letten. Kan ook zijn dat je scheef zit/staat, waardoor alles wat uit verhouding gaat en er druk op je ribben komt. Als ik lang zit en wat scheef of onderuitgezakt zit krijg ik ook meer last van me ribben.

Terug
Bovenaan