Ik ben van plan om 1 dag minder te gaan werken. Voor mijn studie moet ik 1 dag naar school en een avond. Voor mijn stages en het geld natuurlijk zal ik 2,5 dag gaan werken. Het liefst zou ik fulltime mommy zijn maar dat is helaas niet haalbaar. Gelukkig is het eerste jaar veel herhalen voor mij, qua leerwerk zal ik het dus niet heel erg druk gaan krijgen. De opa's en oma's zullen gaan oppassen op de kleine, en mn vriend wilt ook graag 1 dag werken inleveren om met de baby te zijn. Ik ben heel erg benieuwd hoe het me gaat bevallen, werken, studie en baby. Zal een beetje trial and error worden denk ik hahaha!
Pijn bij mn schaambot heb ik ook! Trekt nu zelfs door naar mn liezen heel vervelend. Ik had nog wat vrije dagen op mn werk die ik kon opnemen dus heb mn verlof nu 2 weken kunnen vervroegen. 7 April is mijn laatste werkdaggie =D ! Met lopen heb ik heel veel last van een soort van ongekende spierpijn bij mn schaambot. Ik kan het echt niet anders verwoorden. De verloskundige heeft me doorverwezen naar de fysio om toch even te controleren of het niet misschien bekkeninstabiliteit is.
Dinsdag weer bloedprikken en hopen dat mn ijzerwaardes weer goed zijn!
Wat toevallig! Ik heb vorig weekend alles gewassen. De babykamer is nu helemaal ready, geeft een super fijn gevoel.
Volgende week komt de op maat gemaakte cosleeper binnen, en dan ben ik compleet!
Ik merk dat ik nu pas een beetje last begin te krijgen van mijn hormonen. Af en toe ben ik zo klaar met al die pijntjes en klachtjes dat ik gewoon wil huilen hahaha.. Ik houd me groot hoor, moet er achteraf altijd wel om lachen.
Doen jullie aan een babyshower? Ik heb zo het vermoeden dat er voor mij eentje wordt georganiseerd. Vind het super leuk en spannend!
liefs