Uitgerekend in mei 2017

Ja jedy, hier ook me schaambot, helaas gepaard met ongecontroleerd urine verlies, zo niet fijn!

Verder gelukkig geen last van rug of andere kwalen.

ik kreeg al tip om het rustiger aan te doen, maar daar ben ik niet zo Goed in xD

box staat al sinds dec, werd in 1 geheel bezorgt dus geen zin meer om hem uit elkaar te halen :p

x

Ik ben van plan om 1 dag minder te gaan werken. Voor mijn studie moet ik 1 dag naar school en een avond. Voor mijn stages en het geld natuurlijk zal ik 2,5 dag gaan werken. Het liefst zou ik fulltime mommy zijn maar dat is helaas niet haalbaar. Gelukkig is het eerste jaar veel herhalen voor mij, qua leerwerk zal ik het dus niet heel erg druk gaan krijgen. De opa's en oma's zullen gaan oppassen op de kleine, en mn vriend wilt ook graag 1 dag werken inleveren om met de baby te zijn. Ik ben heel erg benieuwd hoe het me gaat bevallen, werken, studie en baby. Zal een beetje trial and error worden denk ik hahaha!

Pijn bij mn schaambot heb ik ook! Trekt nu zelfs door naar mn liezen heel vervelend. Ik had nog wat vrije dagen op mn werk die ik kon opnemen dus heb mn verlof nu 2 weken kunnen vervroegen. 7 April is mijn laatste werkdaggie =D ! Met lopen heb ik heel veel last van een soort van ongekende spierpijn bij mn schaambot. Ik kan het echt niet anders verwoorden. De verloskundige heeft me doorverwezen naar de fysio om toch even te controleren of het niet misschien bekkeninstabiliteit is.

Dinsdag weer bloedprikken en hopen dat mn ijzerwaardes weer goed zijn!

Wat toevallig! Ik heb vorig weekend alles gewassen. De babykamer is nu helemaal ready, geeft een super fijn gevoel.

Volgende week komt de op maat gemaakte cosleeper binnen, en dan ben ik compleet!

Ik merk dat ik nu pas een beetje last begin te krijgen van mijn hormonen. Af en toe ben ik zo klaar met al die pijntjes en klachtjes dat ik gewoon wil huilen hahaha.. Ik houd me groot hoor, moet er achteraf altijd wel om lachen.

Doen jullie aan een babyshower? Ik heb zo het vermoeden dat er voor mij eentje wordt georganiseerd. Vind het super leuk en spannend!

liefs

Bedankt voor de tip. Ik ga kijken of hiermee te pijn inderdaad wat kan verlichten. Alle beetjes helpen.

Ik begin ook last te krijgen bij mijn schaambot. Vooral na een dag werken. Ik ben blij als ik eindelijk verlof heb. 14 april zal mijn laatste werkdag zijn. Dus nu aan het aftellen.

Hopen dat de bloedwaarden beter zijn Shadi!

Ik heb ook een vermoeden van een babyshower en weet gewoon dat sommige mensen ermee bezig zijn hihi. Maar de hoe, wat, waar en wanneer is de verrassing.

Bedankt voor jullie reacties! Voel me gelijk minder alleen of aanstellen. Quirine dat ongecontroleerde urine verlies heb ik ook, maar moet zeggen dat had ik al vrij vroeg!

Ik ben ook minder gaan werken en moet zeggen bevalt me goed! Ik kan namelijk op werk zelf niet heel rustig doen, dus kan ik beter gewoon niet werken. 28 mrt me laatste dag.

Ik moet nog wat dingen ophangen in de kamer en de gordijnen heb ik ook nog niet.
<p style="text-align: left;">Ik heb de box nog niet staan doe ik zo laat mogelijk.</p>
<p style="text-align: left;">Voor mij wordt een babyshower georganiseerd :) spannend!!</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Wat lekker meiden jullie laatste werkdagen zijn al in zicht!

Ik moet 26 april tot 12:00 en daarna gooi ik de handdoek in de ring. Maar is goed vol te houden, ik werk 4 dagen per week en heb een kantoor baan dus kan staan en lopen wanneer ik wil en in de pauzes lekker even buiten de benen strekken.

ik heb van een paar collega's een babyshower gehad een paar weken geleden en weet dat mijn vriendinnen en moeder enz ook nog met een shower bezig zijn dus voel me erg verwend haha!

Oh en ik heb het voor elkaar: gisteravond de box neer gezet! Superblij mee! Wel nog even een boxmatrasje aanschaffen want heb een koeka boxkleed maar die is wel erg dun!

Wat heerlijk hè dat het verlof in zicht komt. Aftellen! 6 april is mijn laatste dag, komt nu echt dichtbij.

Vandaag precies 33 weken zwanger en word toch echt nieuwschierig wie er nou in mijn buik zit! Aangezien het geslacht onbekend is en ik geen vermoeden heb..

Hoe dragen jullie de buik? Naar voren of wat ronddom? Ik naar voren.. als ik de bakerpraatjes moet geloven dan wordt het een jongen geloof ik haha.

Nansje zijn jullie er inmiddels al over uit gekomen: ziekenhuis of thuis bevallen?

Shadi knap hoor, studie er bij! Duurt je studie nog lang of komt het einde al in zicht? Hopen dat je bloedwaardes goed zijn!

Wij zetten de box pas neer als het kraambed dan weer is opgehaald, anders wordt het zo vol hier met een kraambed, een wieg én dan ook nog de box.

X

Hi marianne!

zeker spannend voor jou echt een surprise wordt het!

Ik draag mn buik naar voren, en inderdaad een jongen.

We gaan toch voor het ziekenhuis, maar wel pas erheen als het echt hoeft niet al gelijk bij het eerste krampje. Mn man vind thuis bevallen toch te eng dus dan maar ziekenhuis!

En de rest van jullie?

Ik wil niet pesten: maar ik draag naar voren en het wordt echt een meisje :p

Wij gaan ook voor het ziekenhuis, maar vooral voor practische reden: me ouders wonen ver en kunnen dan in ons huis oa voor de honden zorgen :p

slaap lekker ^^

Terug
Bovenaan