Uitgerekend in mei 2017

Wat leuk dat je vrijdag weer een echo hebt Nansje! Even binnen spieken hihi. Zou mooi zijn als jullie zoontje nu met het hoofdje naar beneden ligt!

En alles wordt nu inderdaad wat onhandiger met die buik. Vooral als ik iets laat vallen denk ik echt: 'oh neee..' haha.

Ben net bij de Prenatal geweest voor voedingsbh's, daar zijn nu de mamma mazzeldagen. Sta thuis nooit voor de spiegel zonder bh, maar schrok er echt van hoe groot mijn borsten nu zijn. Haha vreselijk, tis net of zijn het mijn eigen niet. :p

Ik ga die oefeningen even opzoeken voor het draaien! Niet geschoten is altijd mis! :)

Hebben jullie de vluchtkoffer inmiddels al gepakt? En slapen jullie nog een beetje goed?

Ik heb toevallig bij de h&m een paar fijne voedingsbh's gekocht en ook wat voedingstops, want ja, moet toch ook beetje handig met kleding gaan niet dat ik me overal half moet uitkleden! Haha. En was allemaal in de aanbieding dus ook mooi meegenomen!

Mijn borsten zijn ook echt enorm gegroeid. En was voor mn zwangerschap best veel afgevallen, alle te grote bh's weggegooid toen en allemaal leuke schattige b-cup bhtjes gekocht, nou die kon ik al na 12 weken niet meer aan, had ik de rest maar niet weggegooid zo jammer! Haha

mijn vluchttas staat nog niet klaar, moet nog 8 weekjes tot de uitgerekende datum dus heb nog wel even de tijd, ben wel wat dingen aan het verzamelen. Heb bij primark afgelopen weekend een katoenen badjas gekocht en een nachthemd met knoopjes en stop er zo af en toe iets in, maak hem over paar weekjes helemaal af. Hoeveel en wat voor kleertjes doen jullie voor de kleine erin??

<p style="text-align: left;">Ik heb net weer controle gehad. Alles was goed en de kleine ligt nog keurig met hoofdje naar beneden. Al vanaf 24 weken, dus blijkbaar is dat de voorkeurshouding. Haha. Wel fijn zo. De harde buiken komen waarschijnlijk door de hele erge groei die mijn buik op dit moment doormaakt in combinatie met een super druk kind. Kan dus gelukkig geen kwaad. Vooral goed me rust pakken in de avonden.</p>
<p style="text-align: left;">Hier is echt drama om fijne bh's te vinden. Ik heb al een flinke tijd 2 voedingbh's die ik draag, maar die zijn inmiddels ook alweer te klein aan het worden. Voor de zwangerschap had ik al een vrij grote cupmaat (F) maar inmiddels zijn mijn botsten gegroeid naar cupmaat I. En daarin is helaas niet veel (betaalbaars) te vinden. Moet nog even uitzoeken hoe ik dat straks allemaal ga doen.</p>
<p style="text-align: left;">Hier de vluchtkoffer ook nog niet gepakt. Ga ik dit weekend denk ik aan beginnen. We hebben alle spullen wel in huis, dus is echt alleen een kwestie van inpakken. Voor de baby hebben we een speciaal "1e pakje" gekocht. Vind het wel leuk om daarvoor iets speciaals te gebruiken, omdat er dan ook zoveel foto's worden gemaakt! Ook voor de vluchtkoffer heb ik van de kraamzorg een speciale checklist gekregen wat je er allemaal in moet stoppen. Erg handig, want dan vergeet je niks. (Ik hou van lijstjes! Haha).</p>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Mooi dat jullie kleine al mooi met het hoofdje naar beneden ligt Inge, dat zal nu vast ook wel zo blijven! :) En gelukkig dat de harde buiken geen kwaaad kunnen. </span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik snap dat het inmiddels moeilijk is om bh's te vinden in die maat! Lastig zeg!! Hopelijk vind je ergens nog een geschikte bh.</span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Oh Nansje ik wist niet dat H&M ook van die bh's had! Ideaal zeg. Jammer inderdaad dat je je oude bh's allemaal had weggegooid haha! Ik had eerst 2 bij de Hunkemöller vandaan maar dat is het toch net niet.. Hadden ze maar 1 voedingsbh en zit toch niet zo geweldig. Maar Prénatal zit niet zo bij ons in de buurt, dus daar moest ik nu echt ff speciaal voor reizen - maar blij met de bh's nu. :)</span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Oh ja dan heb je idd nog even tijd voor de vluchttas! Ik heb er voor de kleine een pakje in maat 50 in en een pakje in maat 56 (incl mutsjes en slofjes). Denk dan past er sowieso iets! Daarnaast nog 2 rompertjes in 50/56. En in beide maten een jasje. </span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ook heb ik er een wikkeldoek in (die van moeders van moeders) en een dekentje voor in de maxi-cosi. </span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">In mijn vluchtkoffer heb ik 2 nachthemden, een joggingsbroek en vest, dikke sokken en ondergoed. Ook heb ik voor de zekerheid voor mijn man er een set kleding in + ondergoed.</span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Twee flesjes drinken, twee peijnenburg ontbijtkoeken en dextro energy. Wat zal ik een energie hebben haha. </span>

En als laatste zit ons trouwboekje er ook al in. Doe er nog een briefje op dat de fotocamera, onze opladers en de papieren van de verloskundige nog mee moeten. En de maxi-cosi natuurlijk haha.. En dan hebben we geloof ik alles. :) Lijkt net of gaan we op vakantie haha.

@inge: fijn zeg dat je harde buiken geen kwaad kunnen, dat van het harde groeien herken ik wel. Mn buik groeit nu ook best hard ineens en als ik dan een stuk wandel staat hij helemaal strak!

Inderdaad lastig om een bh te vinden in die maat die dan ook nog eens een leuk prijsje heeft!

@marianne: ja zoiets heb ik ook in gedachten om in te pakken! Alleen waarom je trouwboekje? Zag dat vaker voorbij komen maar waarom is dat eigenlijk nodig?

Volgens mij is trouwboekje niet verplicht hoor Nansje, maar daar kunnen ze de kinderen ook in schrijven! Dus heb hem ook maar in de koffer gestopt. :)

Hi meiden

vanmorgen de echo gehad, en de kleine is wederom helemaal goedgekeurd. Was weer een hele uitgebreide echo (guo noemen ze het volgens mij), bijna een uur, net zoiets als de 20 weken echo, kreeg nu alleen wat 3d beelden cadeau! Superleuk! Wat een dikke wangetjes vergeleken bij een paar weekjes terug. Hij zou nu ongeveer 2050 gram wegen en ze schatten hem rond de 3700 gram op 40 weken, dus dat is mooi toch ?

Daarna een paar uur gaan shoppen maar ben nu wel echt verrot! Lekker met de voetjes omhoog!

@marianne, ja nu begrijp ik het, zag inderdaad dat het met aangeven bij de gemeente ook handig is om mee te nemen!

Terug
Bovenaan