Uitgerekend in mei 2017

En ook hier 26 april de laatste werkdag.

Waar het bij mij tot ongeveer 2 weken geleden zonder kwaaltjes ging en ik dacht dat het easy vol te houden was gaat het nu gepaard met allemaal kwaaltjes.. ik hou heel veel vocht vast, maagzuur, slaap heel slecht en wordt elke nacht vaak wakker.

Begin er wel een beetje klaar mee te raken, van mij mag hij wel geboren worden hahah.

Hier gelukkig geen twijfels over de naam, maar begin wel steeds meer te twijfelen over het borstvoeding geven..

Hebben jullie niet zo'n voedingskussen om mee te slapen?
Vanaf dat ik uit het zkhs ben, slaap ik thuis met een voedingskussen want dat ligt toch echt lekkerder en met meer steun ipv dat er zo'n drukkend gevoel op je buik komt te staan door het soort van automatisch gaan leunen op je buik als je slaapt.
Ook heb ik het idee dat als je gaat slapen (op een zij) zonder een voedingskussen en er wat druk op je buik komt te staan, dat je dan een deel van de baby's ruimte inneemt doordat je buik naar de andere zijkant wordt gedrukt.
Ook kan je die voedingskussen nog gebruiken voor als de baby er is om hem daar heerlijk in neer te leggen, dus het is niet voor alleen nog maar die paar weekjes zwangerschap.

Bij ons is er geen ene twijfel over de naam. Al vanaf het begin van de zwangerschap hebben wij onze keuze gemaakt en daarna ook geen enkele keer meer getwijfeld. Gewoon bij de eerste beste keuze blijven!

Jullie verlof komt eindelijk dichtbij! Dat wordt straks hopelijk hele dagen heerlijk relaxen en natuurlijk lekker geniet van de laatste weken zwangerschap.

Ik heb inderdaad ook een voedingskussen er bij 's nachts! Ligt wel beter. Vind het alleen wel een heel gedoe als ik omdraai naar de andere zij, eerst weer dat kussen verslepen etc. haha.

Alleen word ik 's nachts wakker van mijn handen: die slapen dan. Helemaal doof gevoel en tintelen. Schijnt ook wel een zwangerschapskwaaltje te zijn vertelde de verloskundige; carpaal tunnelsyndroom.

Heerlijk de maandag zit er op!! Dinsdag en donderdag nog werken. Krijg er nu echt wel genoeg van haha.

@mer wat vervelend de kwaaltjes ineens :( dan begrijp ik dat je er wel klaar mee ben!!

Waarom de twijfel over borstvoeding ineens?

@kelly jaa ik heb een voedingskussen, slaap ermee sinds week 20 maar wordt veel wakker ivm plassen, en het omdraaien wordt lastiger, en ik slaap veel lichter dus hoor alles wordt van alles wakker!

En de kleine is ook zo druk, vooral snachts, dat is hij eigenlijk al die tijd al geweest maar nu hij groter wordt en minder ruimte gaat het er heftig aan toe soms haha!

Ik ga vanavond trouwens naar een informatie avond van het ziekenhuis (langeland zoetermeer) om te kijken hoe het is om daar te bevallen, volgende week naar een ander ziekenhuis (sfg rotterdam) precies hetzelfde.

Hebben jullie ook zoiets gedaan?

Ja dat hebben wij ook gedaan in het ziekenhuis in Lelystad , geeft echt een goed beeld en ook een geruststellend gevoel!

En ja voedingskussen is echt heilig voor het slapen :p

hier inmiddels alles in huis, buik wordt nu wel een in de weg zittend iets, en zou haar ook wel heel graag nu vast willen houden.

Gister nog lekker gezwommen met andere zwangere, wel heel leuk om het verschil in buiken te zien :p

Nee, dat hebben wij niet gedaan! Ook niet echt bij stil gestaan eigenlijk haha.. Hoe was de informatieavond?

Ik heb verlof!!!! Laatste werkdag gehad. Heerlijk! Het besef moet nog even komen haha..

Ben er nu ook wel echt aan toe, nu ik 's nachts niet meer goed slaap. Kan ik overdag eens een uurtje liggen. :)

Oh wat heerlijk marianne!

ik heb wel al lekker weekend maar daarna nog 2,5 week werken. Maar gelukkig allemaal korte weekjes ivm de feestdagen! Ben er stiekem ook wel aan toe hoor!

De informatie avond was heel interessant en ben blij dat ik gegaan ben, ik kan namelijk "kiezen" tussen 3 ziekenhuizen en waar ik dinsdag geweest ben vond ik 3x niks. Oud ziekenhuis. De verloskamers waren opzich prima maar de rest zag er echt oud uit en dat vond ik niets!! Ook hele beperkte bezoektijden, zelfs voor de papa. Terwijl bij de andere 2 ziekenhuizen papa mag komen en gaan wanneer hij wil 24uur per dag! Dus het wordt nu het SFG in rotterdam of het Reinier de Graaf in delft!

Terug
Bovenaan