Uitgerekend in mei 2017

Al jullie verhaaltjes daarnet even bij gelezen! Hier nog geen vluchtkoffer ingepakt. Denk dat ik dat over 2-3 weken wel ga doen aangezien de 37 weken dan wel héél dichtbij komt.. En heel veel spullen hebben de baby en ik ook niet nodig denk ik.. Dus dat is allemaal wel snel bij elkaar gepakt. En anders moet me vriend het later maar meenemen naar het zkhs als ik iets vergeten ben.. Ik krijg al een soort van hele lichte stress als ik alleen al denk aan een tas voor de baby en mij inpakken haha..
Echt een gek idee dat je het zkhs straks in loopt met z'n 2e en er met z'n 3e weer weggaat. Maar ik kan me al wel heel goed voorstellen hoe super leuk dat gaat zijn.

Sinds afgelopen maandag ben ik weer thuis, ben vandaag wel nog terug gegaan aangezien me bloeddruk steeds hoog was en thuis bleef die ook hoog, steeds rond de 154/109. Nu meer bloeddruktabletjes gekregen en net als nansje ben ik vanmiddag ook de stad in gegaan en nu blij dat ik lekker zit haha.
De baby was bij ons vanmiddag 1991 gram, dus hij groeit goed want 11 dagen geleden was hij 1628 gram.
Morgen een dag winkelen in duitsland, dus kom morgen sowieso uitgeput thuis maar ben benieuwd of het waar is wat ik van andere mensen heb gehoord dat de luiers etc. daar behoorlijk in prijs kan verschillen vergeleken met de nederlandse prijzen.
Nutrilon of iets anders qua voeding hebben wij nog helemaal niet gekocht, dus misschien kunnen we er daar morgen ook wel wat van halen.. Pampers hebben wij al wel heel veel van ingeslagen maar toen wist ik nog niet dat we binnenkort nog naar duitsland zouden gaan.

<p style="text-align: left;">Ja dat zal inderdaad alweer een heel verschil zijn met de vorige echo Nansje! Wat leuk dat de echo zo lang duurde, je krijgt er nooit genoeg van om naar je kindje te kijken hihi. :)</p>
Kelly wat fijn dat je weer thuis bent!! Super dat het zo goed gaat. Thuis is toch het fijnste om te zijn. Maar rustig aan doen, elke dag dat jullie kleintje nog blijft zitten is er weer één.

Ik ben gisteren ook even de stad i geweest, idd ook verrot. Wat kost dat nu een energie zeg! Ben thuis maar even gaan liggen haha.

Pff ik word helemaal gek van mezelf. Begin ineens te twijfelen aan de namen.. Zijn dit de namen wel? Tis voor altijd.. Zouden anderen deze namen ook mooi vinden? etc. Maar zou ook geen andere namen kunnen bedenken. Misschien ineens twijfel omdat het nu echt dichtbij komt of zo.

Heel herkenbaar gevoel marianne! Maar lekker bij je keuze blijven! Zal er wel bij horen die twijfels haha!

En vooral niet druk maken om wat anderen ervan vinden, is jullie kindje!

Vandaag lekker de voetjes omhoog en van het weer genieten allemaal!

voor een aantal van jullie de laatste werkweek he??

Voor mij inderdaad de laatste werkweek die ik in ga. Kijk echt uit naar vrijdagmiddag 16 uur!

Ik had me voorgenomen om pas te gaan wassen tijdens mijn verlof, maar ben vandaag toch maar begonnen. Ik wil de eerste kleertjes voor de kleine toch al wel klaar hebben liggen en het is onzin om een wasmachine met 3 setjes kleding aan te zetten. Dus toen toch maar meer erbij gepakt en zo ben ik nu 5 wassen verder. Wij hebben een 20 minuten wasprogramma en aangezien de kleertjes alleen even uitgespoeld hoeven te worden gaat dat lekker snel! Haha. Erg leuk om de waslijnen vol met mini kleertjes te zien hangen!

Die namen twijfel is zo herkenbaar!!! Dus ik denk dat het erbij hoort :p

vandaag ook de eerste wassen gedraaid: Jeej wat heeft ze al veel kleding pffff :p

ik kijk er nu wel heel erg naar uit om haar te zien hoor! Me buik begint nu echt in de weg te zitten: schoenen aan doen... kramp in me kuiten... steeds sneller moe en gevoelige borsten, ik ben er wel klaar mee :p

ik werk nog 3 weken, dus stiekem wel jaloers op degene die al bijna mogen: 26 april is me laatste werkdag :)

Ja idd haha... dat is ook zo. We blijven ook wel bij deze namen denk ik. :)

Vanmiddag verrast met een babyshower door vriendinnen, totaal onverwacht, heeel leuk!!

Haha ja lijkt leuk he, die waslijn vol babykleertjes! En de wasmachine is zo maar klaar inderdaad. Zo kun je flink wat wassen op een dag!

Vanochtend hebben we de easyfix alvast in de auto vastgezet.. zit ie er ook maar in! Als het dan zover is, hoeven we alleen de maxicosi nog maar vast te klikken haha.

Ja klopt donderdag mijn laatste werkdag, heerlijk vooruitzicht!! 10 en 11 april vrij genomen, anders moest ik die dagen ook nog. Blij dat het is gelukt om wat langer door te werken. :)

Houdt de rest het nog wat vol op het werk?

Haha Quirine fijn dat die namentwijf herkenbaar is.

Ooh ja ik heb ook kramp in de kuiten!! (Vooral 's nachts). En dan gauw uit bed weg en de benen wat strekken, akelig gevoel haha!

Nog even volhouden dus 3 weekjes!! Laatste loodjes met het werken. Succes!

Goedemorgen!

Leuk he die wasjes, ik ben er ook telkens in vlagen mee bezig!

Ik werk ook tot 26 april quirine, dus in hetzelfde schuitje haha! Alhoewel het allemaal gebroken weekjes zijn dus makkelijk vol te houden. Ik heb wel mijn bureaustoel afgelopen week omgeruild voor een zitbal, wat is dat een verademing zeg!!

Gelukkig geen last van krampen snachts maar ik slaap wel echt slecht, kan soms geen kant op met die buik niks ligt lekker pff dus nu onderweg naar mn werk maar doodmoe !

Terug
Bovenaan