Uitgerekend in mei 2017

Dat scheelt dat het korte weekjes zijn met die feestdagen! Dan zijn die 2,5 weekjes nog werken ook zo om! :)

Fijn dat je nu een goed beeld hebt gekregen wat wel en niet een leuk ziekenhuis is om te bevallen. Dat er bezoektijden voor zelfs de papa's zijn snap ik niet! Als vader zijnde mag je toch ook zoveel mogelijk bij je kindje zijn!

Wat dat betreft heb ik hier bovenin Friesland toch niet zoveel keuze qua ziekenhuizen haha. Wij gaan in eerste instantie naar Nij Smellinghe in Drachten, maar als het daar vol is dan moeten we naar Medisch Centrum Leeuwarden. Heb over beide zowel positieve als negatieve verhalen gehoord, dus zoveel maakt het geloof ik niet uit haha.

Bezoektijden voor vaders :eek: dat mag helemaal niet... het is in de wet vastgelegd dat een ouder altijd bij het kind mag. Dus als er bij de bevalling iets gebeurd met de kleine en zij/hij moet ook ergens anders nagekeken worden, mag de vader ook niet weggestuurd worden! (Al gebeurd dit wel en zit het personeel ook niet altijd op vaders te wachten)

ik heb papa wel al instructies gegeven (a) als er iets gebeurd ga je met d'r mee :)

Ik heb vandaag mijn laatste werkdag. Heerlijk! Om 16 uur mag ik lekker stoppen.

Wij zijn niet naar de info avond geweest. Meiden van de gym zijn wel geweest en vonden dat het niet echt iets toevoegde aan de info die we op de gym hebben gehad. Ik wil zelf thuis bevallen, dus hoe de verloskamer eruit zien is voor mij niet echt van belang. Mocht ik uiteindelijk toch naar het ziekenhuis moeten, dan leef ik waarschijnlijk in zo'n waas dat het me niet interesseert hoe en wat zolang de kleine naar goed ter wereld komt!

Goedemorgen dames,

lekker hoor inge ook met verlof!

Jaa raar he quirine die bezoektijden! Kijk het is natuurlijk de bedoeling dat ik ga bevallen en daarna zsm naar huis ga haha maar stel dat het anders loopt wil ik mijn partner bij me hebben, en elk ziekenhuis mag dat behalve daar, zo raar!

Ben gister weer enorm verrast met een babyshower! Was een ochtendje met mn tante gaan shoppen en toen ik thuis kwam heel mn huis vol met vriendinnen en familie en kennissen! Enorm verwend! Het was even schrikken want was na het shoppen echt kapot en verheugde me echt op liggen op de bank haha en toen was dus heel mn huis vol en versierd! Wel heel erg leuk!

Wat leuk Nansje, nog een babyshower!! Was je daarna ook helemaal gesloopt denk, na ook nog te hebben gewinkeld? Ik ben al gesloopt als ik een stukje door het dorp heb gelopen haha. Het is echt verschrikkelijk.

Heerlijk dat je nu ook verlof hebt Inge! Welke datum ben jij ook alweer precies uitgerekend?

Ik ben blij dat ik nu thuis ben. Sinds een week is het slapen echt een drama. Heel vaak wakker, vaak plassen en ik lig niet lekker meer. Gelukkig de laatste loodjes.

Morgen liggingsecho. Begin het nu wel spannend te vinden. Volgens mij ligt de kleine nog lekker in stuit en heb ook niet een idee dat de baby nog vanzelf gaat draaien. Maar wie weet.... en anders een draaipoging proberen.

Onze baby is gisteren om 17.07 uur geboren. Donovan heet hij en hij is 2110 gram. Hij is met de ruggenprik en keizersnede geboren dus mijn vriend en ik hebben de geboorte beide mogen meemaken. De baby ligt in een couveuse en ademde direct al zelfstandig.

@marianne: jaa was echt heel leuk maar wel echt vermoeiend! Was echt gesloopt savonds! Kijk nu ook wel uit naar mn laatste werkdag! Die heb ik toevallig vanmorgen verplaatst naar 25 april, ipv 26 april tot 12:00.

Spannend je liggings echo!! Hoop dat ze de kleine nog kunnen draaien!!

@kelly: gefeliciteerd! Hoop dat alles goed met jullie gaat en dat de kleine snel uit de couveuse mag en met jullie mee naar huis mag! Lekker genieten van elkaar! En hele leuke naam!!

Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Kelly!! En fijn dat jullie beide de geboorte konden meemaken. Ik hoop dat alles verder goed gaat met Donovan en met jou! En dan lekker genieten van je gezinnetje. :)

Was het een geplande keizersnee om jullie zoontje gisteren te laten geboren of is het spontaan begonnen?

Dus een dagje eerder verlof Nansje, lekker! Dan heb je morgen over twee weken je laatste dagje al. Het schiet op! Kun je dan ook in de rust.  Ik heb nu net weer even een middagdutje gedaan. Lekker dat dat kan. :)

Ja ik hoop inderdaad ook dat ze de baby dan nog kunnen draaien. Als dit niet het geval is, dan wil ik geen stuitbevalling maar een keizersnee. Stuitbevalling zie ik echt niet zitten.

Terug
Bovenaan