Uitgerekend in mei 2017

@kelly gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Hopelijk doet hij het goed, groeit hij goed en mogen jullie binnenkort lekker thuis van hem genieten!

@nansje, late reactie maar ik twijfel gewoon heel erg. Of het wel handig is, zie tegen het kolven op enz enz. Lekker je laatste werkdag op 25 april!

@marianne, succes met de liggigsecho! Ben benieuwd hoe of wanneer ze de kleine dan gaan draaien.

Ik heb vrijdag weer controle bij de vk. Ben dan 33+6

Hoo, hij pakt maar een deel..

ben dan 33+6 en vorige x lag hij nog in een stuit. Ik heb hem niet echt voelen draaien.. maar voel nu wel elke x trapjes/vuisten in mn ribben, dus hopelijk is hij al wel gedraaid. We zullen het vrijdag weten :)

@ marianne; ja heerlijk kan niet wachten! ben nu ook wel vaker moe smiddags op mn werk haha, maar eventjes volhouden nog! moet te doen zijn!
Ik zou ook kiezen voor een keizersnede als de kleine in een stuit zou liggen, liever gepland dan dat het uiteindelijk alsnog moet wanneer natuurlijk bevallen niet lukt met de stuit. dan kan je je er gewoon op voorbereiden!
hebben jullie al "last"van het indalen? Mijn kleine ligt behoorlijk ingedaald al maar heb er af en toe best last van gehad en nog steeds soms. merk ook dat ik steeds minder een lekkere zit/lig positie kan vinden.

@mer; gewoon doen waar jij je goed bij voelt! en als dat geen borstvoeding is dan lekker niet doen! want iets met twijfels of tegenzin gaan doen werkt vaak toch averechts.
Ben benieuwd of jouw kleintje ook gedraaid is.

Wel grappig, wij schelen echt maar 1 dag, ik ben vrijdag 34 weken. En jij woont vlakbij toch? (bergschenhoek als ik het goed onthouden heb? ) dus dan waarschijnlijk de zelfde VK praktijk haha.

Dank jullie wel!
Marianne het begon gisteren met heel erg bloeden toen ik op een bankje buiten in de zon zat bij een grasveld. Wij rond 13u naar het ziekenhuis gereden (in een bloedbad in me broek, alles doorgelekt zelfs me schoenen en je zag allemaal grote druppels op de grond van waar ik gelopen had ook al hield ik me hand er stevig onder en toen moesten we nog 45 min rijden naar het zkhs, dus het enige wat ik kon denken was rustig te blijven en dat de baby zeer wss vandaag gehaald gaat worden) en rond 16u werd besloten om de baby NU te gaan halen, dus dat was alsnog wel schrikken vooral het woordje nu haha.. Ook al had ik het al wel verwacht dat ze dat zouden gaan zeggen aangezien ze eerder al hadden aangegeven dat ze vanaf de 34 weken geen weeënremmer of andere medicijnen meer zouden geven. De officiële keizersnede stond eigenlijk gepland voor 4 mei.

Dat is schrikken Kelly! Maar gelukkig dat het goed gaat. Nu lekker genieten van de kleine!

Ik heb ook het idee dat de kleine inmiddels ingedaald is of bezig is me indalen. Soms hele erge steken daar beneden. Echt van die pijnscheuten. Zitten/liggen is ook niet zo fijn meer en ik moet heel vaak naar de wc. De kleine is ook flink aan het kriebelen bij mijn lies. Heel vervelend want het kietelt echt heel erg. Haha. En mijn ribben worden nog steeds elke dag flink gepijnigd.

Ik heb volgende week dinsdag de liggingsecho. Dan mag ik de kleine eindelijk weer een keer zien. De laatste x was met 19w+5d. Volgende week met de echo ben ik alweer 35w+3d. Ik heb de kleine dan dus al bijna 16 weken niet meer gezien! Ben echt zo benieuwd! Mijn uitgerekende datum is trouwens 20 mei, maar vanaf het begin zegt mijn gevoel al dat de kleine 15 mei gaat komen. We zullen zien...

<p style="text-align: left;">@nansje ik woon in Zoetermeer hihi, mijn verloskundige praktijk is Keita. Gelukkig heb ik fijne verloskundigen! Idd 1 dag verschil, ben benieuwd wanneer de kleintjes uiteindelijk komen.</p>
<p style="text-align: left;">ik hoop gewoon dat ik ietsjes eerder beval, maar ik heb gewoon zo'n voorgevoel vanaf het begin al dat hij later komt.</p>
<p style="text-align: left;">@marianne: mocht mijn kleintje nog in een stuit liggen dan ga ik denk ik ook voor een keizersnede, alle risico's afwegend :)</p>
<p style="text-align: left;">@kelly jeetje! Wat heftig zeg.. dat is schrikken geweest! Gelukkig is het uiteindelijk "goed" gekomen! Straks lekker genieten als hij met de tijd lekker thuis is x</p>

@inge ja zoals jij het omschrijft heb ik het ook! Heeel herkenbaar! Maar spannend om je kleintje dan weer te zien! Voel me dan heel verwend met zoveel echo's

@mer ohja zoetermeer was het, ook dichtbij haha!

Ik heb zelf het idee dat mijn kleine eerder komt, al vanaf het begin dat idee gehad weet niet waarom maar we gaan het zien!!

Terug
Bovenaan