Uitgerekend in mei 2017

Jaa spannende tijd voor iedereen nu! Afwachtennnn hihi

ja over die verkeerde schatting heb ik idd ook vaak gehoord, toevallig mn vriendin nog vorige week, zou een kleintje krijgen, ondanks dat ze al 10 dagen overtijd was geen reden om in te grijpen want de baby is toch aan de kleine kant.. nouuu een wolk van een baby van bijna 4500gr geboren!  Haha

fijn dat je iets heb gevonden wat helpt tegen de drukte van de kleine!!

Jeeeej,

Ze ligt nog steeds goed en is half ingedaald, kans op weer terug draaien wordt kleiner :D

ze is nog steeds erg druk en de laatste 3 dagen harde buiken. Officieel nog 18 dagen maar ik hoop dat ze iets eerder komt.

Hoe is het daar? :)

Wat fijn quirine! Dat zal een opluchting zijn!

Ik heb de laatste week ook veel last, heb woensdag een afspraak bij de vk en dan ga ik toch vragen of ze even inwendig wil kijken of er al iets gebeurd. Hele onrustige buik, veel voorweeen en krampjes en steekjes en harde buiken

kleine ligt al een paar weken ingedaald en daar had ik toen aan begin veel indalingspijntjes van maar hij ligt nu echt diep en vast en dat merk ik steeds meer in mn liezen en met zitten/liggen/lopen. Alles gaat nog wel goed maar gewoon niet zo gemakkelijk. Ben geen klager want heb een zorgeloze fijne zwangerschap waar ik echt van geniet maar toch mag hij van mij komen haha!!

Wat fijn Quirine! Dat is een hele opluchting. :) Dan kan de bevalling maar beginnen hihi.

Oh het begint dus al aardig bij jou te rommelen Nansje? Spannend hihi. Ben benieuwd wanneer de kleine man zich meldt! Kan me voorstellen dat alles nu wat zwaarder wordt!

Ik was vandaag officieel uitgerekend, toch wel apart idee hihi. Ons meisje is morgen alweer twee weken oud, het gaat zo snel! Aankomende zaterdagochtend newbornshoot, had hiervoor een bon gekregen tijdens mijn babyshower. Hopelijk wil Tamar beetje meewerken dan hihi, maar dat komt vast goed. 's Ochtends is ze altijd wel rustig, 's avonds heeft ze altijd wat huiluurtjes.

En inderdaad die schatting klopt niet altijd hoor. Vriendin van mij zeiden ze steeds bij: jeetje dit wordt echt een grote baby, wel 10 pond!!  Elke keer zeiden ze dit weer. Mijn vriendin had er schoon genoeg van, die had zoiets van ik kan er niks aan doen, kan niet op de rem drukken zodat de baby niet meer groeit. En toen kwam hun meisje: 3800 gram, helemaal geen 10 pond!

Vanochtend komt er iemand langs voor de gehoortest bij Tamar. Bijzonder dat ze dat nu al kunnen meten!

Fijn quirine! Die bevestiging is toch altijd fijn.

Nansje, wij zitten redelijk in hetzelfde schuitje. Hier ook al een paar dagen een hele onrustige buik. De nachten zijn echt een groot drama nu. Ik heb vanmiddag weer controle bij de vk. Ben benieuwd hoe het er nu voor staat en of de kleine weer vast ligt in mijn bekken. Ik hoop het wel!

Succes bij de VK Inge! Ik heb vanmiddag ook weer een afspraak bij de VK, ook hier een hele onrustige baby in me buik, heel vaak wakker snachts, harde buiken, buikpijn.. Of ik al voorweeen heb weet ik niet, geen idee hoe dat moet voelen eigenlijk hahaha.

Hoop ook dat hij wat eerder komt, wordt het nu wel zat.. zelfs een stuk lopen naar de supermarkt wordt al zwaar..

Hier ook vanmiddag weer naar de VK en maandag extra controle liggingsecho ivm de versie. Toch weer check of ze goed ligt, maar miss vanmiddag ook al weer bevestiging.

zelf denk ik dat ze nog goed ligt omdat de voeten goed in me ribben zitten xD

er zijn nog niet heel veel mei baby's geboren he :p iedereen in de laatste week? :p

He meiden!

Ik ben net ook bij de vk geweest, grappig zeg allemaal zelfde dag haha! Alles was weer prima, hij ligt in zn favo houding en nog steeds vast in mn bekken (dat voel ik duidelijk met alles wat ik doe haha)

jammer genoeg doet mijn vk geen inwendige controle om te kijken of alle "voorpret" al iets doet. Heeft volgens haar geen toegevoegde waarde. Ze zei je kan nu een verstreken bmm hebben en 2cm ontsluiting en er nog 3 weken onveranderd mee doorlopen, of nog stug zijn en potdicht zitten en vannacht bevallen dus het zegt helemaal niks. Enige wat ze zei over het gerommel is dat mn baarmoeder zich lekker aan t voorbereiden is. Dus afwachten maar.. ben wel heel nieuwsgierig hoe en wanneer het echt gaat beginnen!

Verder nog weinig mei baby's idd quirine haha! Succes allemaal vandaag!!

Terug
Bovenaan