Uitgerekend in mei 2017

Hier ook alles prima en geen bijzonderheden. Ze doen bij ons ook geen inwendig onderzoek. Wel werd duidelijk dat ze nog niet goed was ingedaald, maar dit niet betekend dat de weeen of vliezen niet breken.

hier dus ook wel gerommel, maar mochten de weeen komen of vliezen breken moet ik gelijk gaan liggen.

en we gaan weer lekker verder met afwachten... ben ik zo goed in -_-'

Haha jammer he dat we totaal geen invloed hebben op het meest life changing moment in je leven. Ook zo irritant dat je nergens houvast aan hebt.

Wel of geen gerommel van te voren zegt helemaal niets.

Wel of niet ingedaald zegt helemaal niets

Wel of niet als eerst je vliezen breken zegt niets

Wel of geen ontsluiting van te voren zegt niets

en dan alle verschillende verhalen uit de omgeving.. ja geduld wordt goed op de proef gesteld bij zwangere vrouwen in hun laatste loodjes pfoe!

Maar wel fijn dat ze nog steeds goed ligt Quirine!! Dat is voor nu even het belangrijkste!

Hier ook geen bijzonderheden tijdens de controle.. het is nu afwachten, wachten en nog eens wachten haha! Ik probeer nog wel zoveel mogelijk te doen, boodschappen en schoonmaken enzo om de tijd een beetje te doden..

Hij ligt nu wel helemaal ingedaald en vast in mijn bekken.

Hier was controle ook goed. Hoofdje ligt nog steeds naar beneden (gelukkig!) maar niet vast in mijn bekken. De vk betwijfelt nu ook of dat nog gaat gebeuren. Ik ben hypermobiel, waardoor al mijn gewrichten een stuk soepeler zijn. Daardoor is de kleine vorige keer waarschijnlijk ook weer losgekomen. Dus ik ga er nu maar vanuit dat ik bij het breken van de vliezen gewoon plat moet en gelijk moet bellen. Als de weeën beginnen hoef ik niet gelijk plat of te bellen. Omdat de navelstreng toch niet eerst naar buiten kan zolang de vliezen niet zijn gebroken. Dus als de weeën eerst zouden beginnen is dat alleen maar goed (en waarschijnlijk gebeurd het ook in die volgorde). De kleine wordt dan door de weeën vanzelf met het hoofdje naar beneden geduwd.

De kleine groeit overigens nog goed door. In de afgelopen 2 weken is mijn buik nog 3cm gegroeid! Blijkbaar heeft de kleine het nog erg goed in mijn buik.

Van mijn vk mocht ik absoluut niet vandaag bevallen. Ze hadden in 24 uur tijd al 5 bevallingen gehad en werden weer opgeroepen. Babyboom dus! Haha.

Dinsdag heb ik weer nieuwe controle. Dan zit ik inmiddels op 39+3. Stiekem hoop ik wel dat die controle niet door kan gaan, omdat de kleine zich al eerder zal melden. Maarja, afwachten!

En Inge al beweging? ^^

Wij hebben vanochtend voor de zekerheid nog een liggingsecho gehad, gelukkig na de draaiing van 2 weken geleden ligt ze nog steeds goed, klein beetje ingedaald dus de verwachting is nu dat ze blijft liggen (nu 38+3)

Verder was ze wel iets aan de kleine kant: 2970 gram en nog geen beweging dus ik denk dat ik de 40 weken wel ga passeren.

Wat is het hier stil eigenlijk? of iedereen is aan het puffen of zijn we allemaal aan het afwachten? :)

x

Hi Inge,

Fijn dat je kindje nog goed ligt! Hier inmiddels 38+2 en morgen weer controle. Kan niet wachten tot hij is geboren, het duurt nu wel lang haha!

Ik ben rustig aan het afwachten dus :)

Hallo allemaal,

volg deze topic al een tijdje, maar nooit wat geschreven, dus bij deze ;)

ik ben volgende week zaterdag uitgerekend van ons 3e wondertje.. Het is hier al sinds afgelopen zaterdag aan het rommelen, maar wil helaas niet doorzetten..

heel veel succes iedereen met de laatste loodjes ;)

Terug
Bovenaan