Ooh wat spannend Nansje, misschien komt het nog op gang dit weekend!! Het zal in ieder geval niet heeeel lang meer duren voordat jullie kereltje wordt geboren hihi. Vrijdag ben je al uitgerekend toch?
Inge, vandaag al 40 weken dus? Dan mag de kleine nu wel eens komen hihi!! Spannend. Hoop voor je dat de baby gauw komt, ben je van die pijnlijke bewegingen af. Je hebt er al zo'n poos last van, tis nu wel genoeg geweest!! 🙂
Mooi dat ze is ingedaald Quirine! Dan is jullie kindje inderdaad ook niet heel groot. Onze dochter was ook niet zo groot, 2720 gram, maar groeit nu als kool hoor. Ze moet er ook uit, dan is het wel mooi dat ze wat kleiner is haha.
Onze dochter Tamar is alweer 3,5 weken oud. Het gaat zo snel! En wat veranderen ze toch gauw.. als ik de eerste foto's bekijk dan heeft ze alweer een heel ander koppie.
Woensdag naar het consultatiebureau. Heel benieuwd hoe zwaar ze dan is. Vorige week vrijdag was ze al 3260 gram, dag na de bevalling was ze 2530 gram, dus aardig gegroeid.
Nou vroeg het consultatiebureau mij vorige week vrijdag of we ook willen dat ze gevaccineerd wordt of niet. Hier had ik eigenlijk niet over nagedacht, maar ons lijkt dat wel het beste. Hoe staan jullie daar in?
En zijn hier ook al dames die al een kindje hebben? Vind het soms namelijk lastig qua voedingen; de ene keer huilt ze na 2 uren alweer en de andere keer zit er weer 4 uren tussen. Kan en mag je dan na 2 uur alweer een fles geven? Hoor iedereen altijd over vaste tijden; maar bij ons verschilt dat altijd! 's Nachts mag er 6 uren tussen zitten, maar de ene keer huilt ze na 3 uren en de andere keer na 5 uren. Zo hebben wij dus geen vaste tijden. Of hoort dit zo in de beginperiode? Ben soms bang dat ik t allemaal verkeerd doe.. Ze krijgt nu trouwens steeds 120 water + 4 schepjes voeding aangeboden. Deze hoeveelheid mocht ze hebben van het consultatiebureau. Als iemand advies/ervaring hiermee heeft - alvast bedankt 🙂