Daar zit wat in inderdaad, wij eten inderdaad ook niet op vaste tijden. Dan blijf ik mooi op verzoek voeden. Was bang dat ik het fout deed, omdat je iedereen altijd over vaste tijden hoort. Maar dan valt dat mee gelukkig.
Speentje moet Tamar niet zo veel van hebben. Ze spuugt hem vaak direct weer uit haha. Eigenwijsje.
Kelly, wat een verschil dan.. Het consultatiebureau vroeg aan mij vorige week of Tamar haar fles altijd helemaal leegdronk (toen gaf ik nog 90 water + 3 schepjes). Toen ik aan gaf dat ze deze meestal helemaal leegdronk, zei ze dat ik dan wel voortaan 120 water + 4 schepjes mocht aanbieden. Misschien mag Donovan niet meer omdat hij toch ook vaak nog wel wat uitspuugt?
En over dat doorslapen, de verloskundige zei na 1 week al tegen mij dat ik 's nachts er wel 6 uur tussen mocht laten. Maar dit hebben we nog nooit gehaald hoor! Tamar meldt zich altijd eerder haha.
Vannacht om 00:40 gevoed, maar ze bleef maar huilen en zoeken. Toen om 02:10 toch nog maar 30 cc klaargemaakt en toen is ze uiteindelijk om 03:00 in slaap gevallen. Kort en vermoeiend nachtje was dit haha.
Ja Quirine er zijn inderdaad zoveel voors en tegens qua inentingen. Toch denk ik dat we er over uit zijn om de inentingen wel te doen. Die van baarmoederhalskanker weet ik idd nog niet. Toen ik 14 was, kwam die inenting er bij. Ik heb hem toen afgeslagen omdat daar nog zo weinig over bekend was.
Wat spannend Mer dat ze jou morgen gaan inleiden! Dan ben jij misschien nu wel de eerstvolgende die gaat bevallen!! Spannend, we wachten af!
En Nansje bij jou vannacht ook niets gebeurd dus.. zag tenminste op instagram nog een zwangere buik voorbij komen hihi.
Het wordt deze week warm... succes dames.. dat zal wel zweten worden! Hihi..