Uitgerekend in mei 2017

Hopen dat het snel doorzet ;) niks aan, over tijd lopen!

ik zou vanmorgen gestript worden door de vk, helaas niet gelukt.. was al weet wat ontsluiting, maar de bm lag wat naar achter, dus ze kon niet goed bij de vliezen, aanstaande zaterdag mag ik bellen, en dan probeerd ze het nog een keer..

kan iedereen het nog wat uithouden in deze warmte? Ik heb er snachts heel veel last van, bah..

hopelijk gaan we snel bevallen ;)

groeten Esther

Oh inge klinkt hoopgevend als dit nieuw is voor jou! Vooral gezien je termijn. Ik heb die symptomen echter al 2 weken nu af en aan. Ik probeer me niet teveel te focussen.

Ik wordt donderdag wel opnieuw gestript, ben benieuwd of er dan meer dan 2-3 cm ontsluiting is vergeleken met vorige week!

Van de warmte heb ik niet veel last eigenlijk. Ik trek het niet om uren in de zon te gaan liggen maar dat kon ik normaal ook al niet maar vind het zonnetje wel heerlijk om lekker in de tuin te rommelen. Snachts ook geen last, heb een airco in de slaapkamer, al wordt dat wennen als de kleine er straks is want dan ga ik hem niet gebruiken, dan maar ramen open savonxs  en ventilator aan haha!

Trouwens hoe staan jullie tegenover barbecuen? Mijn familie is dit donderdag van plan maar kreeg nou al van 2 mensen te horen dat dit niet slim is als je zwanger ben.. (ik zelf snapte niet zo goed waarom) maar wat is jullie mening erover?

Inge ik duim wel voor je! Hoop dat het doorzet die kleine druktemaker van je haha!

Ik heb geen idee of bbqen kwaad zou kunnen. Zolang je in ieder geval maar zorgt dat alles goed gaar is. Mocht je bang zijn vanwege de eventuele verbrande stukjes, dan kun je het vlees misschien in aluminiumfolie wikkelen en dan op de bbq leggen? Dan heb je geen last van het verbranden!

Op dit moment is het weer rustig qua krampjes. Af en toe voel ik nog wel wat, maar niet echt noemenswaardig. We wachten rustig af...

Ja ik had zelf ook zoiets van, tuuuurlijk eet ik geen rauw vlees (duh!) maar ze begonnen over het gevaar van kruisbesmetting, en de kolen, de aanmaakblokjes, blablabla toen was voor mij de lol en gezelligheid er al gelijk van af hahaha

en stiekem hoop ik donderdag helemaal niet bezig te zijn met wat ik ga eten maar met een baby krijgen. Maaaaar zover zijn we nog niet !

Heb jij trouwens nog de verloskundige gebeld inge? Of wacht je je afspraak van vrijdag af?

Dan worden het straks allemaal juni baby's, dat is niet de bedoeling :p

Hier ook wel iets aan krampjes, maar of het echt is of dat ik mezelf gek loopt te maken daar ben ik nog niet achter.

Esther hoe heb je de poging tot strippen ervaren? ik het het strippen vrijdag op de planning staan. Het lijkt me zo vreemd.

xx

Nee hoop toch echt dat hij/zij nog in mei geboren word..

ik vond het vandaag meevallen, de poging tot strippen, waarschijnlijk ook omdat het niet helemaal gelukt is.. het hangt er volgens mij ook vanaf wie het doet, want ik ben 6jr terug bij mn zoontje ook gestript, dit heeft me heel erg pijn gedaan, en 4jr geleden met mn dochter amper last gehad..

heb nu wel steeds menstruatie pijn, en een druk op mn kruis

Na een ingeleide bevalling van ruim 37 uur is om 20:54 onze zoon Jave ter wereld gekomen met een spoed keizersnede. De ontsluiting wilde helaas niet verder vorderen dan 7 cm waardoor zijn hartslag uiteindelijk continue 205-210 was. Uiteindelijk is besloten een spoed keizersnede te doen. Hij had ook 39 graden koorts wat gelukkig iets is gezakt nu. Ook zijn hartslag is al gedaald. Hij ligt wel aan het zuurstof waar hij, als hij het goed doet morgen of overmorgen vanaf mag. Dan mag hij lekker bij mij op de kamer. Hij heeft wel een infuus met anti biotica door de infectie die hij heeft opgelopen tijdens de bevalling en deze krijgt hij sowieso 7 dagen. Als alles mee zit zijn we dus samen over een weekje thuis!

Terug
Bovenaan