Uitgerekend in mei 2017

Nou hoop ook niet dat het juni baby's worden hoor quirine! Hahah maar komt steeds dichterbij!

Ik heb vrijdag gewoon controle bij de vk maar afgesproken dat ik morgen mag bellen dat ze thuis langskomt voor nog een een x te strippen. Alle krampjes zetten nog steeds niet door, heel irritant maar je kan de natuur niet dwingen, om maar even in haar woorden te blijven hahaha! Maar weet iig we door vorige x dat alles goed verweekt is en dat er al 2-3 cm ontsluiting is dus hoop nu op meer!

Vervelend dat bij jou het strippen nog niet gelukt was esther, hopelijk volgende x wel, had het bij je eerste kindje wel gelijk effect en hoever was je toen zwanger?

Jakkes, had een heel bericht geschreven, weer niet doorgekomen.

met de oudste 2 ben ik precies met 40wk gestript. Had beidekeren geen effect, oudste kwam 5 dagen later, en de middelste 3dagen later.

nu gestript met 39+3 vanwege bekkeninstabiliteit, en zaterdag nog een keer met precies 40 wk.

ik hoop voor iedereen dat we snel bevallen, zwanger zijn is niet echt mn hobby, hahha

fiijne dag allemaal

Heftige bevalling Mer! Ik moet er niet aan denken om 37 uur bezig te zijn. Dan hou ik het liever op een paar dagen extra gewoon wachten. Wel fijn dat je nu kan genieten van jullie zoontje en hopelijk mogen jullie snel allebei naar huis!

Hier geen krampjes meer, maar wel steeds hele erge druk van onder. Voelt alsof de kleine nu soms zichzelf eruit probeert te duwen (voeten tegen de ribben en afzetten maar!), maar dat de deur nog op slot zit. Vervelend en erg pijnlijk gevoel!

Mer Gefeliciteerd!! Wel heftig! Nu lekker genieten van jullie mannetje! En wat een mooie naam!!! (L)

Hier vanochtend ook kleine krampjes, maar ja dat zegt ook weer niets :p

Gefeliciteerd Mer!
Hoeveel weegt hij en hoeveel cm?
Dat was zeker wel even schrikken dat je ineens van een normale bevalling naar een keizersnede moest.. Met een ruggenprik of narcose?
Een mooie en aparte naam hebben jullie uitgekozen :)

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hi meiden, </span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">ik ben vanmiddag bij de verloskundige geweest, dat hadden we telefonisch afgesproken vd week (ondanks dat ik morgen controle heb) ze wilde me vandaag nog eens toucheren kijken hoe het ervoor staat. Echt strippen schijnt maar 1x goed te kunnen want als de vliezen los gemaakt zijn, dan gaan ze niet meer vast. Dus sinds vorige strip poging zijn mn vliezen al goed los, dat was nu dus ook nog zo, alles is heel erg verweekt en was nu ruim 3cm ontsluiting. Ze heeft wel even "opgerekt" en flink gewoeld in de hoop dat het iets in gang zet. Heb sindsdien veel krampen dus hoop echt dat het iets doet!! Maar anders wachten we gewoon braaf verder. </span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik kan de warmte goed hebben, hou gelukkig geen vocht vast dus dat scheelt wel. En heb een airco in mn slaapkamer dus dat scheelt vannacht weer. Ben vandaag lekker aan de wandel geweest en eigenlijk zoveel mogelijk op pad want wordt wel nerveus van het "wachten"! </span>

Morgen is mn uitgerekende datum, spannend en gek tegelijk. Als morgen voorbij is waar focus ik dan op? Hahah

Terug
Bovenaan