Uitgerekend in november

Hallo allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat een spannende tijd!!

Ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Ida, mijn test is nog niet een volle dikke positieve streep, heel licht. Stevige innesteling krampen, bloeding, misselijk, overgeven en overtijd ect. is nu de situatie. Hoe hebben jullie de vaders het goede nieuws verteld?! Mijn vriend weet nog van niets. Hebben jullie nog een leuke tip zijn 1e vaderschap aan te kondigen?!

Groetjes,

Ida

Hallo dames,

het is even een paar dagen geleden.

Ik had idd een vroege echo omdat ik toevallig al een afspraak met de gynaecoloog had staan. Mijn vriend en ik waren al een jaar aan het proberen en we wilden wat informatie en eventueel vruchtbaarheidstest.

Dus heel toevallig allemaal. Nu 6 weken.

Jammergenoeg niet op een roze wolk. Ik denk dat ik me teveel zorgen maak. Sinds 4 dagen voel ik me nl heel erg goed. Wel moe s 'avonds en vollere maar geen pijnlijke borsten.

Ik zou toch graag wat kwaaltjes willen. Nu zoveel gelezen en zoveel verschillende verhalen gehoord...ik wacht het maar gewoon af.

Over 2 weken meer duidelijkheid want dan 8 weken echo. Pfff  dat worden erg lange weken...

Iedereen gefeliciteerd en hopelijk in staat er meer van te genieten dan ik.

Groet,

Mina

@Ida: van harte gefeliciteerd en welkom! Mijn man en ik hebben samen de eerste test gedaan op NOD. Die was negatief... Paar dagen later weer getest en bij thuiskomst van mijn man had onze dochter die test aan papa gegeven om te laten zien.

@Mina: heel herkenbaar van die roze wolk die mist... Ik ben nu ook 6 weken en ook zo bang dat ik het me allemaal verbeeld of dat het mis is... de een heeft nu eenmaal meer last van kwaaltjes dan de ander. Bij mijn dochter ben ik geen seconde misselijk geweest (gelukkig). Ben nu wel snel moe maar ben zo bang dat het tussen mijn oren zit. Maar goed... Probeer positief te denken en afleiding te zoeken. Af en toe even uithuilen bij mijn man helpt ook goed.

Hoi dames,

Ik ben Esther, 32 jaar en zwanger van mijn eerste.

ik sluit me graag bij jullie aan om gezellig te kletsen over onze zwangerschappen.

ik ben vandaag 8weken en 2 dagen en mag straks naar de VK.

heel spannend vind ik het. Hebben jullie veel last van kwaaltjes?

ik ben zelf heel misselijk en heel veel overgegeven. Ruim 4 kilo afgevallen daardoor.

heb nu van de huisarts emesafene gekregen en het gaat een stuk beter.

Gr. Esther

Hallo allemaal

gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Wat bevallen er veel in november!!

ik ben bijna 22 jaar en in verwachting van mijn eerste kindje, ik ben nu precies 6 weken in verwachting. En ben uitgerekend op 25-11-2016 Het was een grote verassing en ben er nog niet helemaal uit wat ik ga doen, houden of kiezen voor adoptie, maar heb voor 95% me keuze al gemaakt.

Maar jeetje wat gebeurd er veel in je lichaam als je zwanger bent.

Had vanmorgen bij het afvegen wat last van oud bloed en een heel klein stolseltje, maak me wel een beetje zorgen. Heb me aangemeld bij de verloskundige (moest via internet) en wacht nog steeds op bericht terug, dus vind het een beetje ongepast om toch te gaan bellen voor advies etc.

misschien weten jullie het? Moet ik me zorgen maken..?

Veel liefs mylowww

Goedemorgen,

Aller eerst van harte gefeliciteerd iedereen. Dat ik in deze groep zit is voor mij dubbel geluk. Ik zat eigenlijk in de oktober groep.

19 januari de eerst dag van me laatste ongesteldheid,  2/3 februari vruchtbaarste dagen en  21 februari een positieve test.  al meerdere keren voor een echo geweest en kreeg te horen dat het een missed abortion was, zagen ook geen hart activiteit.

Gister mochten we terug naar het ziekenhuis om door te geven op welke manier we de embryo weg wilde laten halen, en daarna de vervolg stappen ondergaan. Na wat aandringen voor een echo mocht ik deze nog, en tot ieders grote verbazing zagen we een hartje kloppen. en zijn nu 6 weken en 3 dagen. Dit is technisch gezien niet mogelijk en de arts zelf snapt hier ook niks van.

Je zit in een enorme rollercoaster maar gelukkig is deze tot nu toe goed afgelopen, we hebben al een dochter van net 2 jaar.  We geloven het nog steeds niet,omdat het nadrukkelijk gezegd was dat het niet goed zat en zonder de echo die we zelf graag wilde hadden we dus ons kindje weg laten halen, hele vreemd situatie, we mogen maandag 4 april terug komen voor een volgende echo dus hoop dat we dan wat uit de verder onzekerheid zijn en weer een mooi kloppend hartje te zien krijgen.

Ik heb erg veel last van moeheid, en ook wel last van een opgeblazen gevoel en gerommel in me buik ( dit had ik geen van alle bij mijn dochter, vandaar dat ik zelf al dacht dat het niet goed zat).

Ik ben erg benieuwd naar al jullie ervaringen en verhalen.

Liefs Roos

Wat een verhaal Roos! Jeetje!!! Hopelijk 4april weer een mooie echo. Bizar!!!

Hier ook een opgeblazen gevoel... Zo wel in buik als borsten hahaha. Daarnaast met vlagen beetje misselijk en een gekke smaak in mijn mond. Misschien een beetje gek maar ons leven tussen de lakens is ook niet meer wat het geweest is... Totaal geen zin in... En deze theeleut heeft helemaal geen zin meer in thee. Zonnatura brandnetel gaat nog wel maar gewone thee, nee dank je. Heb nu wel onwijze zin in koffie en ijs. En dan het liefst de Mini Hertog combinatie :) volgende week woensdag eerste afspraak bij vk en 7 april eerste echo. Zo ontzettend spannend!!!

Hoop dat alles goed met jullie gaat en wens jullie een heel mooi Paasweekend. Groetjes!

mama van noor wat leuk ik heb dan ook mijn eerste echo! spannend allemaal!

ik zelf heb echt enorm veel last van mijn borsten gisteravond kwam er zelfs vocht uit mijn tepels, hoor er bij volgens de verloskundige, hebben jullie ook zo´n last van jullie buik? mijn voelt echt hard en word enorm strak getrokken althans zo voelt het van binnen aan, rot gevoel maar aan de ene kant wel fijn want je weet wat er allemaal gebeurd!

fijn paasweekend allemaal en niet te veel snoepen

groetjes!

Terug
Bovenaan