Uitgerekend in november

Hallo dames,

iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wij weten sinds gister dat wij in verwachting zijn. Ik ben aankomende dinsdag 5 weken zwanger. Voor ons, ons eerste kindje dus ook allemaal erg spannend natuurlijk. Heb al kwaaltjes hier en daar: heel erg moe, buikpijn, last van borsten en minder goed kunnen slapen. Maar dat heb ik er allemaal voor over hihi

Van harte gefeliciteerd nieuwe mama's! Hoe gaat het met jullie? Hopelijk voelen jullie je allemaal goed.

Hier vanochtend bloed bij het afvegen... Na een miskraam in oktober zit de schrik er hier goed in. Verloskundige gebeld en mag morgen voor echo. Voel me zo beroerd van angst. Ben ontzettend bang dat het weer mis is. Nog steeds bloed bij het afvegen. Gisteren knallende hoofdpijn wat ik normaal gesproken nooit heb. We proberen maar rustig af te wachten.

Beste mamavannoor,

Hier hetzelfde probleem, Ik had gister een eergister wat bruinachtig en daarna roodachtig ''bloed'''bij het afvegen, vannacht was het erg wat meer ( niet extreem veel maar toch wel wat in mijn maandverband, deze had ik expres ingedaan). Ik liep al bij het ziekenhuis ivm de miskraam wat toch geen miskraam was, hun opgebeld om de echo te vervroegen nu mag ik morgen komen.

Was het bij jou ook bruin en toen rood of alleen maar rood, en wordt het meer of blijft het hetzelfde. Ik ben ook erg onzeker en hoop dat de echo morgen positief is voor ons beide. Ik wordt er ook zo enorm onzeker van.

En inderdaad proberen rustig afwachten doen wij ook, Succes morgen.

Hi allemaal!

Mijn naam is Jaimy, 21 jaar en zwanger van onze eerste kindje! Op het moment ben ik 7 + 2 weken zwanger en ook ik ben dus in november uitgerekend, 15 november.

Doordat dit mijn eerste zwangerschap is ben ik een beetje onzeker over veel dingen maar voornamelijk ben ik bang dat er iets kan gaan.

Ik heb niet veel last van zwangerschapssymptomen, vooral erg moe en af en toe een beetje misselijk. Maar juist doordat ik weinig last heb, maakt mij dit alleen maar banger dat er misschien iets mis kan zijn. Is dit normaal of heb ik hier alleen last van?

Aankomende maandag 4 april heb ik mijn eerste echo, ik kan niet wachten tot ik mijn kleine schat zie. Misschien als ik hem/haar gezien heb, dat ik dan minder last heb van mijn angst en er meer van kan gaan genieten.

Liefs, Jaimy

hoi Jaimy,

ik heb ook relatief weinig last (meer) van zwangerschapssynthomen.

denk ik niet iets om je zorgen over te maken, alleen maar prettig denk ik!

heb zelf de 6e echo. dan waarschijnlijk precies 10 weken we gaan t dan horen!

succes! en hoop dat je echo je opluchting geeft

Hallo allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen :)! Ik ongeveer 5 weken zwanger en eind november uitgerekend. Ons eerste zwangerschap en het was gelijk de eerste poging meteen raak!! Super blij dus allebei. Over 3 weken de eerste echo, super spannend. De Verloskundige zei dat het een inwendige echo wordt, ik zelf heb hier nog nooit over gehoord...iemand hier ervaring mee??

Verder niet veel symptomen, alleen al 5 weken ontzettende vlinders in mijn buik! Dat voelt erg fijn, als ik dit 9 maanden voel ben ik erg tevreden hihi.

Groetjes Saskia

Hi meiden,
Wat fijn om al jullie berichtjes te lezen. Ik ben wat terughoudend geweest met het lezen van forums, maar nu ik ons kindje heb gezien ben ik niet meer te houden haha.

Dit is mijn eerste zwangerschap en ben nu 8 +6 weken zwanger. Uitgerekende datum is 5 november. Afgelopen dinsdag ben ik bij de verloskundige geweest en kon ik eindelijk m'n zenuwen van de afgelopen weken een beetje onder controle krijgen. Helaas geen hartje gehoord, omdat m'n baarmoeder onvindbaar was met de uitwendige echo en de inwendige echo het hartje niet kon laten horen.

Voel me met vlagen misselijk en ontzettend moe. M'n borsten zijn pijnlijk en een cupmaat gegroeid (kan nu al niet meer op m'n buik slapen haha). Maar verder ben ik alleen maar heel blij en vraagt m'n vriend zich af wanneer m'n hormonen hem gaan terroriseren haha.

Hoop dat alles goed met jullie gaat!

X Iris

Hoi Iris momtb: Exact dezelfde tijd, ook mn eerste en ongeveer dezelfde tijd uitgerekend. Wat leuk! Alhoewel mijn uitgereknde datum nog mijn eigen calculatie betreft... 7 november. Ik ga het as woensdag allemaal horen hoop ik. Ook dan gaan ze kijken of het uberhaupt ergens op lijkt.

Verder: Ik heb vandaag gesport! dat mag in de krant. ik was hiervoor zo moe dat dat niet echt ervan kwam. Maar vandaag: Bodykarate: 1 trainer en 2 deelnemers. Ik ben kapot. Maar het kan nu nog allemaal dus ik ging ervoor. Ik ga in een later stadium wel zwemmen en wandelen oid.

Ik heb het inmiddels trouwens ook verteld aan de ouders broers en zussen van mn vriend en aan mijn zus (mn ouders wisten het al). Dat is toch wel een opluchting. Ik vind dat nlk het ergste nog van allemaal: waarom drink je niet gezellig mee, waarom wil je niet sushi eten etc etc

Over een week of wat - als alles goed blijkt- de rest ook maar eens inlichten, dan is dat ook gedaan.

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan