Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat leuk een fotoshoot! Ik heb m vrijdag. Nog tips stephw??
En ook super leuk de babyshowers, heb de mijne al een tijdje geleden gehad. Ik heb nu ook niet veel energie meer en veel buikpijn dus ben blij om t nu rustig aan te doen.
Ben jaloers op jullie babyshowers! Ik hoop er ook nog wel op een stiekem.. tips heb ik niet, hooguit: neem verschillende outfits mee.. en doe vooral wat goed voelt! Het blijft een beetje gek (kijk naar links, draai naar rechts, pak je buik) maar hopelijk is het resultaat mooi en wie weet of je ooit nog zwanger mag worden he.. veel plezier iig! Vandaag begint mijn laatste werkweek!!
Vandaag begint ook mijn laatste werkweek!
Ondanks dat ik me nog helemaal goed voel kijk ik toch wel erg naar die laatste dag werken uit.
Gaat iemand van jullie een gipsbuik maken?
Jaaaa ik moet ook nog maar 4 dagen werken. Vrijdag na de kleine pauze met mijn groep ook een kleine babyshower doen ? ik laat ze een geboortekaartje ontwerpen waar ze de naam in mogen schrijven die ze denken dat de baby krijgt en met touw laat ik ze raden hoe groot mijn buik is en ik vries een klein baby'tje in ijsblokjes in waar t eerste het water is gebroken heeft ook gewonnen. Dit allemaal in de groepjes. Ik ben benieuwd naar de reacties! Als er nog tijd over is kijken we lekker relax een filmpje ? nu al zin in!!
@JillRoos en @MamavanR Even schrikken natuurlijk, maar wel fijn dat ze het goed in de gaten houden! @MamavanR, dat klinkt wel erg veel 3 weken voor op groei, je zou bijna zeggen dat ze perongelijk een rekenfoutje hebben gemaakt aan het begin van de zwangerschap?
Zijn jullie overigens al uit de naam? Wij nog niet, en ik begin er nu erg onrustig onder te worden. We komen gewoon niet overeen!
Dat klinkt als een erg leuk programma voor de boeg!! Veel plezier geniet ervan!
Wij zijn er al eventjes aan uit wat de naam wordt. Zijn drie namen gepasseerd die we ook echt een tijdje hardop uitgesproken hebben. Ook met de achternaam, en deze laatste beviel ons beiden t allerbeste.
Alleen zijn er erg veel zwangeren om ons heen. En hoewel we de naam niet meer gaan wijzigen vind ik t toch steeds spannend wanneer er een baby geboren wordt, hoe die heet. Haha.
Gisteren definitieve versie van t geboortekaartjes gezien. Super leuk! Geweldig dat een vriend van ons dat kan en wil ontwerpen. Normaal doet hij dat namelijk nooit. T kaartje is echt zo ons. Je hoeft geen naam te lezen om te weten van wie t afkomstig is.