Uitgerekend in november

@sophieBr ja ik schrok ook best wel en ze doen dan ook nog zo extreem erover dus zat er totaal niet lekker over in me vel. Dus die suikergehalten maar gedaan en moest 5 x per dag prikken een paar dagen en me suikers zijn goed. Dus waar het vandaan komt ik heb geen idd. Heb ook niet teveel vruchtwater dus suiker is heel klein. Moet morgen weer na de gyn en dan word ze weer gemeten dus ik ben benieuwd zal het eens aangeven.
vandaag ook paar uurtjes in ziekenhuis doorgebracht ivm harde buiken om de 6-8 min.  Helaas kunnen ze niks vinden maar deed zij het gelukkig wel goed in de buik.
had 1 cm ontsluiting, dus als ze me straks inleiden met 38 weken is dat sowieso wel een goed teken. 
Hier is de naam al een tijdje bekend. 
Ik kijk de dagen voorbij haha, ondanks de tweede het blijft spannend. Ze was al iets ingedaald ben nu 34 weken 

Thanks voor de tip stephw!
Ik heb zoveel respect voor de dames die nog werken.  Ik stopte rond de 28 weken al (in de kinderopvang). 
Naam hadden wij ook al jaren voordat ik zwanger was. Vandaag precies 34 weken zwanger van ons meisje ?
Zijn er hier nog meer die steptokokke groep b hebben? Hoe gaat jullie bevalling verlopen?

Fijn dat alles goed was! Jilroos
Crazy: duim voor je mee!
Hanaa: ik ben ook al sinds 23 weken volledig thuis en daarvoor halve dagen. Zeer frustrerend af en toe.
Mamavanr dat zal flink schrikken geweest zijn! Ik weet eigenlijk niet of het "standaard" is om nu al ontsluiting te hebben? Maar dan zal de bevalling straks idd wat soepeler verlopen.
Onze meisd is deze week weer een stuk drukker, lijkt voor mijn gevoel toch steeds meer in te dalen. Voel vaak pijnlijke steken be beneden. Maar hopelijk ligt ze nog niet vast want het is zeer zeker niet de achterhoofdsligging. Maandag de laatste groei echo, ben erg benieuwd. T komt zo dichtbij nu. Hopelijk krijg ik a.s. maandag ook al de inleiding datum.

Poeh het begint nu wel zwaarder te worden. In de ochtend lijk ik de wereld aan te kunnen en in de middag kan ik niet veel meer dan op de bank netflixen 
Heb het met vlagen erg heet en een misselijk gevoel, maar hoef gelukkig niet te braken. Meer die hier last van hebben?

Jippie, ukkie is goed gegroeid en ligt goed op zijn eigen lijn. En net boven de laagste lijn. Gelukkig ook iets hoger er boven dan de vorige keer. We mogen dus weer terug naar de vk. 
Ik heb vanmiddag ook meer last van maagzuur dan tot nog toe. Pff, niet zo fijn. Verder ligt hij/zij in de juiste houding en al 4-5 weken niet meer gedraaid. Dus dat geeft goede hoop. Daardoor wel continu voetjes/knietjes of billen tegen mijn ribben, longen en maag/darmstelsel. Maar ach, nog een paar weken en dan genieten. 

Fijn dat je ook goed nieuws hebt gekregen Crazy!
eindelijk verlof! ?ik geloof dat er meerdere dames vanaf nu ook verlof hebben, voelt het voor jullie al zo? Haha voor mij nog niet maar wel een beetje gek toen ik wegging van werk ?

Ik werk ook in de kinderopvang en heb nu net een weekje verlof. Morgen 37 weken. Voor de rest eigenlijk nergens ‘last’ van. Ben er wel aan toe om te bevallen maar ga het zwanger zijn ook wel missen. Behalve de eerste 13 weken heb ik er zo van genoten. Hopelijk is het ons een tweede en derde keer ook gegund ? 
De naam van ons meisje staat al vanaf de 20 weken echo vast. Ook niet getwijfeld. 
Ben benieuwd wanneer de eerste weeën zich aandienen! 

Terug
Bovenaan