@sophieBr ja ik schrok ook best wel en ze doen dan ook nog zo extreem erover dus zat er totaal niet lekker over in me vel. Dus die suikergehalten maar gedaan en moest 5 x per dag prikken een paar dagen en me suikers zijn goed. Dus waar het vandaan komt ik heb geen idd. Heb ook niet teveel vruchtwater dus suiker is heel klein. Moet morgen weer na de gyn en dan word ze weer gemeten dus ik ben benieuwd zal het eens aangeven.
vandaag ook paar uurtjes in ziekenhuis doorgebracht ivm harde buiken om de 6-8 min. Helaas kunnen ze niks vinden maar deed zij het gelukkig wel goed in de buik.
had 1 cm ontsluiting, dus als ze me straks inleiden met 38 weken is dat sowieso wel een goed teken.
Hier is de naam al een tijdje bekend.
Ik kijk de dagen voorbij haha, ondanks de tweede het blijft spannend. Ze was al iets ingedaald ben nu 34 weken
vandaag ook paar uurtjes in ziekenhuis doorgebracht ivm harde buiken om de 6-8 min. Helaas kunnen ze niks vinden maar deed zij het gelukkig wel goed in de buik.
had 1 cm ontsluiting, dus als ze me straks inleiden met 38 weken is dat sowieso wel een goed teken.
Hier is de naam al een tijdje bekend.
Ik kijk de dagen voorbij haha, ondanks de tweede het blijft spannend. Ze was al iets ingedaald ben nu 34 weken