Uitgerekend in november

Wij zijn ook al sinds het begin uit de naam! Zelfs al voor we wisten dat het een meisje wordt. Nu 34 weken zwanger en nog 2 weken werken!

Wij hadden al voor dat we wisten wat het werd een meisjesnaam. Een naam waar we beiden al lang uitwaren tijdens onze relatie.. als we ooit kinderen krijgen en het is een meisje dan noemen we het .... Waren daar echt helemaal uit. Jongensnamen vonden we erg lastig. Toen we bij de geslachtsecho erachter kwamen hadden we dus echt wel even wat werk.? Uiteindelijk na een weekje waren we eruit. Thuis zeg ik al regelmatig zijn naam als ik tegen mijn buik praat. Het voelt goed en past bij ons. Al vindt papa het wel wat spannend dat ik het ineens buiten huis het eruit floep. ? 
Morgen 36 weken! Wat gaat het snel

Haha nou bij ons was de naam wel een dingetje hoor! Maar we zijn er nu wel aardig zeker van! Net bij de controle gehoord dat ze al iets is ingedaald, das top want ze ligt er prima voor (en eenmaal ingedaald kan ze niet meer draaien). Ik ben benieuwd hoe t verlof gaat zijn, ga ik me vervelen of is t eigenlijk wrl fijn..

Morgen de groeiecho! Maar ik heb er wel een goed gevoel over omdat ik denk dat hij al aardig is ingedaald maar ja helaas moet ik toch echt de metingen afwachten morgen! Wij zijn ook uit over de naam! Mijn vriend heeft de naam verzonnen weken geleden en ik was vrij snel om terwijl hij zelf toch even moest bedenken of hij die wilde Haha. Vanmiddag een proefdruk ontvangen van het geboortekaartje en ik ben (na 2 eerdere proefdrukken) helemaal tevreden! Ik ga er nu echt naar uitkijken om onze kleine te ontmoeten! Nog 2 dagen werken en dan verlof! Z’n zin in! ?

Ik heb gisteren 2e groeiecho gehad ivm zwangerschapsdiabetes. Ze groeit goed maar het is maar een klein tenger meisje volgends de verloskundige! Ze volgt de lijn in de grafiek zoals het hoort alleen zit ze wel onder het gemiddelde. Maar gelukkig is dat geen probleem! Het missen van al het lekkers is dus uit eindelijk wel ergens goed voor haha. Wij zijn ook al heel lang over de naam uit! 

Wij hebben de naam ook al heel lang, denk al zo'n vijf jaar Hihi.... soms wel eens zitten fantaseren over namen en die kwam altijd terug. En nu is het bijna zo ver... ? vandaag na de vergadering op school een heel pakket ontvangen van mijn collega's zo ontzettend lief!! Nog 3 daagjes werken, dan hopelijk nog wat weekjes voor alles voor te bereiden... handen jeuken nu al om kasten op te ruimen Hihihi. Ik vind het wel spannend hoor! Kijk niet op tegen de bevalling maar vind het wel heel speciaal dat we bijna met zijn drietjes zijn ?

Ah, Jillroos fijn dat de echo goed was. Is toch wel fijn om die bevestiging te krijgen. 
Wij hebben morgen de 2e extra groeiecho bij de gynaecoloog. Hopelijk is ukkie voldoende gegroeid en op dezelfde lijn ligt als bij de 1e echo. Dan mogen we weer terug naar de vk. Dat hoop ik wel omdat we hopen op een thuisbevalling (na de 37 weken). 
Merk dat de dagen nu zeer wisselend zijn: goede, minder goede, soms rugklachten als ik teveel doe, emotioneler, goed en slecht slapen, hele actieve dagen, etc. Doordat ik uit mijn werkritme ben voel ik me soms wat eenzaam. Ik kan nog alles maar daardoor soms ook te veel. Dagen maar goed afwisselen met activiteiten, rust, voorbereiden en afspraakjes. Begin wel erg nieuwsgierig te worden. 

Terug
Bovenaan