Uitgerekend in november

Ik heb sinds deze week verlof, met 34 weken. Het werken in de zorg is best wel zwaar dus ik ben blij dat ik daarvoor gekozen heb!
Vanmiddag liggings en groei echo gehad bij de verloskundige. Alles waa goed en hij is gemiddeld. Qua gewist zit hij rond de 2400 gram en ze vertelde dat daar ongeveer nog 1 kg bij zal komen.
Verder nog veel druk geweest dus het gevoel van echt verlof hebben moet nog komen denk ik ;-) Wel ook meer last de kwaaltjes zoals maagzuur bekkenpijn en steeds meer moe met name in de avond. 
We zijn wel echt heel benieuwd naar ons ventje, hoe ziet hij er uit en hoe is hij... echt wel spannend. Zie eerlijk gezegd wel een beetje op tegen de bevalling, vooral omdat ik niet weet hoe het gaat en hoe ik de pijn ga ervaren. Maar goed iedereen kan het dus het zal allemaal wel goed komen toch :)
Fijn om te horen dat het bij jullie over het algemeen genomen ook allemaal goed gaat! Ben benieuwd wie van ons als eerste gaan beginnen!

Ik heb sinds deze week verlof, met 34 weken. Het werken in de zorg is best wel zwaar dus ik ben blij dat ik daarvoor gekozen heb!
Vanmiddag liggings en groei echo gehad bij de verloskundige. Alles waa goed en hij is gemiddeld. Qua gewist zit hij rond de 2400 gram en ze vertelde dat daar ongeveer nog 1 kg bij zal komen.
Verder nog veel druk geweest dus het gevoel van echt verlof hebben moet nog komen denk ik ;-) Wel ook meer last de kwaaltjes zoals maagzuur bekkenpijn en steeds meer moe met name in de avond. 
We zijn wel echt heel benieuwd naar ons ventje, hoe ziet hij er uit en hoe is hij... echt wel spannend. Zie eerlijk gezegd wel een beetje op tegen de bevalling, vooral omdat ik niet weet hoe het gaat en hoe ik de pijn ga ervaren. Maar goed iedereen kan het dus het zal allemaal wel goed komen toch :)
Fijn om te horen dat het bij jullie over het algemeen genomen ook allemaal goed gaat! Ben benieuwd wie van ons als eerste gaan beginnen!

Ik vier ook mee dat ik verlof heb joehoe! Lekker verwend met cadeautjes van collega's en net naar de film geweest (el royale, leuk). We beginnen het verlof goed met zomerse temperaturen iig! Lekker genieten van een paar maanden niet werken ;)

Ik heb na morgen middag ook verlof! Zo vreselijk naar uitgekeken zeg. 
Ik heb de laatste weken vaak dat als ik snachts wakker wordt (om naar wc te gaan oid) dat ik het dan ontzettend warm/heet heb. Verder niet zweten ofzo, maar heeeeel erg warm. Herkennen meerdere dames dit?

Ja, het wakker worden, plassen en warm hebben herken ik ook. Sommige nachten gaan goed andere minder. Gelukkig met verlof dus kan ik per dag kijken of ik het rustiger aan doe.
Raar kwaaltje misschien maar ik heb sinds 1-2 weken last van eczeem tussen mijn tenen. Normaal geen last van maar denk nu door warmte en mindere doorbloeding wel. 
Gisteren verwend door mijn zusje, vriendinnen, tantes en schoonmoeder, -zus met een high tea. Zo lief en mooi om dit moment met dierbaren en super weer te vieren. Zeker omdat mijn moeder (26 jaar geleden overleden) er niet bij is was de aanwezigheid van de zussen van mijn moeder erg speciaal.

Zwanger zijn ruimt zo lekker op! Hihi!! Vanmorgen heel veel kastjes beneden opgeruimd, spullen weggooit en op de plek gezet waar ze horen. Morgen weer lekker verder! 

Hihi hier ook heel herkenbaar.. Vandaag de tafel in de wax gezet en de hele benedenverdieping gedaan. Heerlijk zon schoon huis :) Ook plekjes en kastjes die ik normaal oversla zijn al opgeruimd. Ben benieuwd hoe het huis eruit ziet als de kleine man straks na 40 weken wordt geboren. Volgens mij is er dan geen onopgeruimd plekje in huis meer te vinden. ?

Haha ik doe lekker mee met de schoonmaak en opruimwoede! Gisteren verrast met een babyshower en superveel leuke cadeautjes :) morgen eerste echte verlofdag, ga denk ik de ramen doen.. ook worden de klossen gebracht, wanneer zetten jullie die onder t bed? Ik dacht nog wel te kunnen wachten tot week 38.. tis zo onhandig zon hoog bed..

Terug
Bovenaan