Dag dames, hier ook weer even een update van mij. Afgelopen vrijdag de liggingsecho gehad en de kleine meid blijkt in onvolkomen stuit te liggen. Dat lag ik zelf ook, maar ik was het tweede kind van mijn moeder en deze dwarsligger is mijn eerste. Ik maak me gelukkig niet veel zorgen want het lijkt erop dat ze genoeg ruimte heeft, dus morgenochtend (dan ben ik 36+3) gaat de verloskundige een uitwendige versie proberen! Ben benieuwd hoe dat gaat zijn. Iemand anders ervaring mee?
Ondertussen 'moet' ik nog twee middagen werken (morgen en overmorgen) voordat ook mijn verlof officieel van start gaat. Ik ben ZZP'er (geef bijlessen en huiswerkbegeleiding), dus vond dat die halve week extra zo voor de herfstvakantie niet zo erg zou zijn. Ik merk alleen wel dat ik nog zoveel op mijn to-do-lijst heb staan dat ik me afvraag of ik wel rust ga krijgen tijdens mijn verlof, hoe gaan jullie om met de stress van 'het is nog niet af!'? Ik moet er niet aan denken dat vanaf aanstaande zaterdag de bevalling gewoon al kan beginnen!