Uitgerekend in november

Mooi nieuws! Fijn dat ze goed ligt!
Vanmorgen eindelijk intake kraamzorg gehad. Ons bed is een boxspring met een vaste achterkant en kan onmogelijk op klossen.... ik beval in t ziekenhuis dus mijn partner gaat t bed verschonen omdat hij wat te laag is.
Maar ze zei ook dat flessen niet meer gesteriliseerd of uitgekookt hoeven te worden. Was nieuwe richtlijn. En ze adviseerde sterk om de baby bij ons op de slaapkamer te laten slapen. Maar goed dat past niet, daarvoor is de kamer te klein. 
Maar kregen jullie dit ook te horen?

Fijn nieuws..
Wij hebben niets gehoord over bedje in de slaapkamer. Je leest het wel heel veel. Maar ik weet ook niet zeker of wij dit willen. We wachten het gewoon even af. Kan altijd nog. 

Ik heb het toen ook nagevraagd omdat ik een hele lichte slaper ben. Vanuit stichting wiegendood werdt volgendsmij geadviseerd het minstens 6 maanden bij je op de kamer te laten slapen maar dit vind ik persoonlijk echt te lang. Ik slaap dus super licht en wordt heel snel wakker (por van mn vriend die zich omdraait in zn slaap en ik ben alweer wakker) dus ik denk dat ik haar al vrij snel richting dr eigen kamer doe. Even aanvoelen wanneer het goed is denk ik

Fijn Lnovember dat ze mooi uit zichzelf is gedraaid!! 
Wij laten ons kindje, denken we nu, zolang mijn verlof duurt langs ons slapen. Lijkt me ook wel fijn met de (borst) voedingen snachts.

Wij laten ons mupke ook bij ons slapen, ivm nachtvoedingen. Andere ook last van vreselijke nachten snachts? Kan gewoon echt niet liggen hoe ik wil en daardoor slapen heel vaak mijn armen en handen waardoor ik daar weer wakker van word. Zeer blij dat ik nu verlof heb, zou niet weten hoe ik dat anders zou moeten doen!! Love voor middagdutjes ?

Hier ook iemand die niet goed slaapt pff word sowieso om de twee uur wakker, en sinds kort vocht in voeten en handen vooral mijn vingers kan k moeilijk buigen. 
Leuk die laatste lootjes he haha,
al wou ik graag bevallen nu zo dichtbij komt krijg ik toch wel weer een beetje benauwd hebben jullie dat ook?

liefs

Hallo allemaal,
Ben erg laat maar mag ik mij hier nog melden?
Vandaag 37 weken zwanger van ons eerste kindje en ben 7 november uitgerekend. Mijn partner en ik zijn beide 29 jaar en zijn in de afgelopen maanden druk geweest ivm verhuizing naar een koopwoning. Inmiddels alles zo ver als moet klaar, geen grote dingen meer gelukkig :) Dus ik vooral lekker kleertjes wassen, strijken en in de kast leggen, babykamer indelen etc. Een echte nesteldrang merk ik nog niet heel veel..
Ik lees hier veel over het laten slapen op de kamer, hier hebben wij een wiegje voor in onze slaapkamer en de kleine meid zal straks bij ons slapen de eerste periode. (Ze noemen het Rooming-in) gister is ons uitgelegd dat dit makkelijker in de eerste periode is ivm voedingen en omdat je zelf nog niet zo 'soepel' bent na de bevalling waarschijnlijk. Tevens leer je de 'voortekens' herkennen wanneer ze een voeding nodig zou hebben en het heeft een groot voordeel dat er veel minder kans is op wiegendood op deze manier.
Gister nog controle gehad, ze is mooi ingedaald (vorige week lag ze nog erg hoog) Slapen doe ik helaas de ene nacht slechter als de ander, veel last van maagzuur maar nu ze wat gezakt is lijkt de maagzuur gelukkig ook wel wat te zakken :) Nu een weekje verlof en dat bevalt eigenlijk wel goed nu (had vaak last van mijn rug eind van de middag op de dagen dat ik werkte).
Ik blijf gezellig mee lezen en kletsen, iedereen succes met de laatste loodjes!!

Haha slapen is hier ook een ramp! Ben vooral s’ochtends vroeg heel vroeg wakker en kan dan niet meer slapen. Wordt nu meestal wakker van de wekker van mn vriend die dan naar zn werk gaat. Lig zoals nu wel gewoon in bed maar door de honger en harde buiken (die ik steeds vaker krijg, jullie ook?) kan ik niet meer slapen ?

Terug
Bovenaan