Uitgerekend in november

Ik sluit me aan bij slecht slapen! Vooral last van mn rug en ik slaap heel licht.. fijn dat je kindje uit zichzelf gedraaid is trouwens!! Wij plaatsen ook een wieg op de slaapkamer omdat je zo aan je kindje went en het is met voeden vast makkelijk! Hoe lang we het gaan doen weet ik nog niet, maar ik denk 4 tot 6 maanden.. Inmiddels is echt alles klaar, alles gewassen en gestreken.. maar nog nul teken hier van een naderende bevalling. Statistisch gezien bevallen de meeste vrouwen in de 40e week he.. nog even volhouden dus!

Hier afgelopen maandag de liggingsecho gehad!
Ze lag qua groei heel mooi op een gemiddelde en werd al geschat op 2950 gram.. m’n moeder gelijk ooooh dat wordt een flinkerdje nu al bijna 6 pond jullie waren 3200 gram bij de geboorte!
Ze ligt ook al weken met dr hoofdje naar beneden maar indalen wil ze nog niet.. mag van mij wel gebeuren want wordt af en toe echt gek van de kortademigheid.
Kleertjes heb ik afgelopen maandag lekker allemaal geqassen dus dat hoeft ook niet meer. Nu alleen m’n ziekenhuistas nog. Wat doen jullie daar allemaal in?

Hier mag ik niet klagen over de nachten, ik slaap altijd erg licht. Maar sta nu 1 x op om te plassen. Overdag slaap ik nooit, maar gezien mijn bloeddruk ga ik voor de rust wel erg vroeg naar bed, 21 uur. Puur omdat tot heden het beste effect heeft.
Van mijn rug ook totaal geen last. Alleen steeds vaker steken bij mun vagina, lopen doet echt zeer. Maar nog eventjes!! 
Heb alle afspraken tot en met 38 weken gepland bij de gynaecoloog, gaan ervanuit dat ze daarna gaan inleiden. Ben benieuwd!!

En slecht slapen valt gelukkig wel mee. Ik slaap alleen lichter maar dat is ook een voorbereiding van je lichaam zodat je ‘s nachts sneller wakker wordt van de kleine.
Het enige waar ik last van heb zijn rusteloze benen maar met een kussen tussen m’n benen gaat het een stuk beter!

Harde buiken tot nu toe nog geen last van. Wel maagzuur maar neem voor het slapen gaan 1 rennie in en dan gaat het goed!
Verder wel veel last van mijn bekken vooral met gaan liggen in bed en draaien in bed. Hopelijk gaat het met de oefeningen na de bevalling beter.
Onze kleine ligt ook qua groei gemiddeld, hij heeft alleen een korter gemeten boven beentje van een paar mm maar daar hoefden we ons geen zorgen over te maken zei de VK.
Vluchttas moet ik nog klaar maken! Heb wel al mini toiletartikelen gehaald, toch wel makkelijker dan van die grote flessen mee te nemen als het thuis bevallen toch niet gaat lukken!

Ik heb de ziekenhuis tas ook inmiddels gereed. Voor me zelf boxershorts en onderbroeken. Pyama. T shirts jogging/ pyama broek. Een sport bh. Toilet spulletjes. Warme sokken. En teenslippers.
En voor de kleine een luiertas vol ? 2 boxpakjes, 2leggings 2 truitjes, rompertjes maat 50+ 56. 1 set kleding maat 50 en 1 x 56.
Fles, speen, slabbers, hydrofiele doek, sokjes, vest, dekentje. En paar luiers, weet eigenlijk niet of ik ook voeding moet meenemen. Dat zal ik van de week eens vragen.

Ik lees nog steeds dagelijks mee, maar weet soms niks te melden. Fijn om te lezen dat r bij iedereen eigenlijk goed gaat op de kwaaltjes na die steeds meer aanwezig zijn.
Mijn nachten gaan erg wisselend, als ik overdag iets meer gedaan heb slaap ik goed, anders elke 2 uur wakker.
Ik twijfel nog heel erg over het op de kamer slapen, dacht eerst het is wel goed op zijn eigen kamer maar begin er steeds meer voordelen van te zien als hij snachts in de buurt is.
Bij ons mannetje waren de beentjes ook net ietsjes korter bij de liggingsecho, maar kreeg precies hetzelfde antwoord als jouw MaartjeCo. 
Hier staat de tas voor het ziekenhuis zo goed als klaar, heb er nog wel dextro, wat om te snoepen en een schoon shirt en onderbroek voor mijn partner in zitten.... er is pas ook een gesprek voor geopend en daar staan ook veel fijne tips in ;-)
We kunnen echt af gaan tellen, ben benieuwd naar het 1ste babynieuws hier! Succes allemaal en ik blijf lekker mee lezen ;-)

Terug
Bovenaan