Uitgerekend in november

Bij ons was t buikje in verhouding juist erg groot en de benen lang. Hoofdje was daarentegen weer wat kleiner. Maar we zien t wel, ik kan mij er zo echt geen voorstelling bij maken hoe ze eruit gaat zien.

Wat leuk om al die verschillen te lezen, het is eigenlijk allemaal hetzelfde maar toch is er zoveel verschil per persoon!
Hier vandaag een rustig dagje, was draaien, serie kijken en met de katjes lekker op de bank :) 
Bij onze kleine meid was hoofd en buik netjes bij het gemiddelde lijntje en het bovenbeentje juist bovengemiddeld. Maar ook niet iets waar we ons zorgen over hoefde te maken.
Maagzuur heb ik helaas nog geregeld last van hoewel het overdag wel al minder word (had liever de nachten gehad) dus voor het slapen toch altijd gaviscon om in te nemen en anders heb ik Kruidvat fruit pillen (soort rennies maar andere smaak).
Harde buiken nog geen last van, last van mijn rug al wel veel gehad (op 1 vaste plek bovenin rug) dat is sinds ik gestopt ben met werken wel over en nu sinds vannacht wel last van mijn onderrug. Verder verloopt alles prima :) bandenpijn dat wel maar dat heb ik al weken.
Hmm die vluchttas moet ik ook nog klaarzetten maar vind het zo lastig wat er nou echt in moet.. overal staan weer andere dingen in die lijstjes

Bij ons waren er bij de eerste groeiecho iets langere benen gezien, maar bij de tweede was het gewoon weer heel erg gemiddeld.
Slapen gaat de ene nacht beter dan de andere.. Soms kan ik mijn draai echt niet vinden en lig ik een aantal uren wakker n daardoor ga ik ook vaker naar de wc. Gelukkig afgelopen nacht een hele goede nacht gehad en slechts 2x wakker:) Slaap wel veel lichter en uitslapen dat lukt helaas niet meer. 7.30 uur is laat wakker :) 
Gaat er toevallig iemand ook nog geboortesuiker maken(dit hadden mijn ouders vroeger) en wat zetten jullie in de voortuin/op het raam? 

Bijzonder he dat iedereen dan zoveel verschillende metingen heeft! Dan zal het vast allemaal wel goed komen denk ik en er misschien wel bij horen?
Wij hebben van webshop Inepien een raamsticker besteld! Ik hou niet zo van borden in de voortuin ?
Geboortesuiker maken dat doen we niet, we bieden de kraamvisite beschuit met muisjes en chocolaatjes met muisjes van die we hier in de stad bij de bon bon winkel gaan halen.

Ieder kindje is nu al uniek?
Zolang ze maar gezond ter wereld komen!
Ik verwacht dat mijn zussen de boel een beetje aankleden, tenminste ik hoefde zelf niks te doen haha stickers zijn ook leuk! Er is ook zoveel keuze!
Geboortesuiker doen wij ook niet.... heb daar eigenlijk ook nog niet echt over nagedacht. De chocolaatjes vind ik wel een leuk idee!

Ik hou niet zo van beschuit, dus zat zelf te denken aan met muisjes versierde koekjes/soesjes/tompoucejes/negerzoenen. Wat de vluchttas (koffer..) betreft, kijk waar je zelf behoefte aan hebt.. ik wil echt niet zonder elastiekje en labello, een ander wil misschien perse mascara mee. Iig mee: een set kleding voor na de bevalling (dus ook een (voedings)bh en grote onderbroek, sokken en gympen ofzo), warme sokken voor tijdens de bevalling, slippers, bikini- of sporttop (als je in bad wil), 2 nachthemden (of grote shirts, bilbedekkend), dextro, en dacht zelf ook rietjes (drinkt makkelijk) en zoogcompressen.. en een toilettasje met showergel, deo (!) , tandenborstel en tandpasta.. denk ook aan je man (schoon shirt, deo, zwembroek, wat eten/drinken).. en dan nog boek/tijdschrift/muziek/camera/lader..
Morgen ga ik maar eens dingen uitkoken denk ik ? iedere dag een klusje! 

Ja die raamstickers van Inepien hadden wij ook gezien! Die zijn leuk ja! 
Geboortesuiker is denk ook meer iets van vroeger.
Zelf dacht ik aan cake met glazuur en muisjes, oreo koekjes voor de helft gedipt in witte chocolade en dan in muisjes, zoenen (topje eraf) met muisjes. Volgens mij best makkelijk te maken allemaal :) Kunnen we wat afwisselen?

Ja die raamstickers van Inepien hadden wij ook gezien! Die zijn leuk ja! 
Geboortesuiker is denk ook meer iets van vroeger.
Zelf dacht ik aan cake met glazuur en muisjes, oreo koekjes voor de helft gedipt in witte chocolade en dan in muisjes, zoenen (topje eraf) met muisjes. Volgens mij best makkelijk te maken allemaal :) Kunnen we wat afwisselen?

Terug
Bovenaan