Uitgerekend in november

@Rozane90: hoe is de echo gegaan?

Hier slecht nieuws... Op de echo een tweeling te zien maar veel te klein en geen hartactiviteit... Bloedverlies heeft doorgezet en dus voor tweede keer miskraam gehad. Donderdag controle echo. We zijn ontzettend verdrietig... Een tweeling nog wel!!!

Jullie iig een hele fijne en vooral gezonde zwangerschap toegewenst!

Hoi,

Hier weer een berichtje van mij. Ik heb vandaag de echo gehad met 8,5 week en het kindje leefde niet en was ook niet gegroeid.  Dus ik ga even van dit forum af. Als het goed is moet ik tussen nu en 2 weken een miskraam krijgen. Allemaal heel veel succes met de zwangerschap en ik hoop op goede verhalen bij jullie! Xx

Ow nee! wat naar Happy Pregnant en Mamavan Noor!

maakt mijn echo voor as woensdag alleen maar spannender.

Hoop dat jullie gauw meer geluk hebben

sterkte en groet

<p style="text-align: left;">Hallo aanstaande mama's,</p>
<p style="text-align: left;">Ook ik ben in november uitgerekend, op 16 november. Dit is berekend met de 'ouders van nu' app.</p>
<p style="text-align: left;">Eerst even voorstellen. Mijn naam is Lisa en ben 23 jaar en op dit moment in verwachting van ons eerste kindje, zoooo spannend!!</p>
<p style="text-align: left;">In de 5de week al een intake gehad bij de vk, omdat mijn vriend zeevarende is en de helft van het jaar niet thuis is (6 op, 6 af). Op 19 april heb ik de eerste echo en helaas kan hij er niet bij zijn. Maar wat duurt wachten lang!!</p>
<p style="text-align: left;">Qua kwaaltjes valt het gelukkig mee. Opgezette buik, pijnlijke en gevoelige borsten maar vooral heel erg moe.</p>
<p style="text-align: left;">Ik kijk uit naar jullie verhalen over jullie zwangerschap :).</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes :)</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Hey!

Ik heb een tijdje op een forum gezeten van zwanger worden. Maar dat is nu niet meer nodig, want we zijn zwanger :) Misschien even mijn verhaal kwijtspelen: afgelopen september zijn we al eens zwanger geweest, maar zijn het kindje verloren.

Nu zitten we in een tweede zwangerschap (ongeveer 9 weken). Maar sinds vannacht heb ik echt pijn in de streek rond mijn maag... Ik moet mij toch niet al te ongerust maken he???

vandaag de intake bij de verloskundige!

voel me redelijk al is het na de vorige keer wel erg spannend (toen had het open rug,schedel en buik en moesten wij het laten weghalen)

gaat bij de rest alles goed?

de eerste intake en echo was goed nu weer op 2mei en dan hopelijk alles goed te meten enzo geeft wat meer rust want de vorige keer zagen ze toen al dat het niet was. Misschien kan ik daarna nog meer genieten !

Hoe gaat het  bij jullie ? het is nog rustig hier

hebben jullie het al aan iedereen verteld?

onze ouders broers en zussen weten het en de kinderen van mijn schoonzus en zwager ook die vinden het zo leuk !

Hey dames :) Een hele dikke proficiat met jullie zwangerschappen!!! Wij zijn uitgerekend voor 15 november.

Ik wil het geslacht niet weten, mijn man wel. Ik ben eens gaan piepen op de chinese geslachtskalender... Ik ben momenteel 26, maar wordt er dit jaar 27. Op welke lijn moet ik dan kijken? Op 26 jaar zouden we een meisje krijgen, maar op 27 jaar dan weer een jongen :)

Ik heb af en toe heel veel last van dagen waarin ik 'niets' voel. Dan speelt de gedachte van een mk opnieuw op. Heeft iemand tips om zoveel mogelijk te genieten van een nieuwe zwangerschap en niet te veel aan de vorige te denken? Onze nieuwe echo valt pas op 9 mei, dan zijn we iets over de 13 weken.

Wij durven het nog niet tegen iedereen vertellen (na onze mk vorige keer). Hoewel mijn man het tegen de wereld zou willen schreeuwen, wil ik toch voorzichtig zijn... Iemand tips?

Terug
Bovenaan