Uitgerekend in november

Wauw lijkt me gek dat je weet wanneer je kindje komt! Succes! De reden is minder natuurlijk, maar als dit het beste is voor beiden.. het lijkt me ook wel gek als een vriendin die later is uitgerekend haar kindje eerder krijgt, hoewel ook die reden niet zo leuk is.. dan word je nog ongeduldiger! Maar je kindje komt als het er klaar voor is :) en dan hopen we maar dat dat niet pas 2 weken na de uitgerekende datum is ;)

Ja t is zeker spannend. Maar echt ook heel erg raar gevoel. Kan t ni echt uitleggen maar ik begin hem wel te knijpen?
Ja t is of nu inleiden terwijl ik nog redelijk fit ben, of wachten tot ik zeer waarschijnlijk ziek word van de zwangerschap vergiftiging en niet in staat ben om zelf te bevallen. Dus ik voel me hier wel beter bij. Maar goed ik moest van t ergste uitgaan, maandag avond inleiden en dan woensdag of donderdag kindje geboren. Dus t wordt nog wel ff aanpoten denk ik. Maar echt de spanning is enorm.

Hey dames, ik lees nog iedere dag mee alleen even niks gedeeld, wij zijn nog hard bezig ons nieuwe huis zover af te krijgen dat we nog kunnen verhuizen voor de uitgerekende datum (nog 2 week!) dus ik verveel me totaal niet in Mn verlof eerder tijd te weinig maar het gaat heel spannend worden of we het redden want ja je weet helaas niet wanneer de kleine besluit te komen!
sinds een week voel ik veel druk beneden herkent iemand dat? Ik vraag me af of de baby dan echt dieper is gezakt want dat viel tot nu toe wel mee. Lopen gaat wel steeds moeilijker en krijg het aan het einde van de dag wel zwaarder met harde buiken/rugpijn maar ben ook wel de hele dag aan het klussen/schilderen. Toch heb ik nu een gevoel dat hij eerder gaat komen... ben zo benieuwd naar de eerste hier!

Ja dat herken ik zeker! Voel het vooral tijdens het wandelen, uit bed stappen, in of uit de stoel. Afgelopen donderdag vertelde ze me dat hij nu diep lag. Heeft vast met indalen te maken :)

Het word nu echt spannend bij een aantal!
Jeetje vreemd idee inderdaad dat je weet wanneer je kindje komt maar wel iets om naar uit te kijken ? hopen dat je niet ziek word, succes alvast!!
Harde buiken en last van rug einde van de dag heb ik de laatste dagen ook mee te maken, echt niet fijn.. elke avond voor ik mijn bedje in duik nog even een lekkere warme douche dat helpt enorm :) gelukkig ook niet ziek meer alleen nog wat verkouden en last van mijn keel maar daar kan ik wel mee leven, voel me een stuk beter als van de week in ieder geval.
Hier zojuist de vluchtkoffer eindelijk ingepakt en klaargezet haha. Werd toch wel eens tijd nu ? (38+4) 
Morgen weer controle, tot nu toe was alles steeds goed dus ga er vanuit morgen ook ?  

Hier ook last van mijn rug, wat helpt is als je met je rug tegen de onderkant van je vriend zijn voeten gaat zitten en hij druk geeft tegen je rug. Geleerd bij de partneravond yoga, ook schijnbaar heel goed bij rugweeen. 

Ik heb morgen ook weer controle en een half uurtje aan de ctg. Ben benieuwd wat ze zeggen van mijn voorweeen, want die zijn toch wel goed aanwezig de laatste dagen.... 

zo benieuwd naar onze kleine meid ❤️

Spannend allemaal zeg!
Hier wel oefenweeen en indalingsweeen. Geen idee of t indalen echt lukt voor mijn idee ligt ze nog hoog. En het is gewoon al echt pijnlijk af en toe dus ben benieuwd naar het echte werk.
Gisteren zijn 2 vriendinnen bevallen 1 was 10 dagen na mij uitgeteld de ander 5 dagen na mij. Ik heb me toch een potje gejankt. Ik ben super blij voor ze maar ze riepen allebei laat mij maar lopen tot 42 weken... en ik riep maar onee hoor van mij mag ze echt wel wat eerder.. zo zie je maar. Nu ben ik een beetje paniekerig en depri geworden wat als er wat is enz enz maar ja das ook mijn angststoornis.
Woensdag naar de verloskundige ik hoop dat ze dan i.i.g is ingedaald want ik heb nu gewoon iets van vooruitgang nodig voor mijn hoofd op orde te houden.  Het duurt me gewoon te lang en ik wil zo graag mijn gevoel in mijn handen terug hebben en weer alles wat normaler kunnen doen. Voor ons meisje zorgen en mezelf weer op orde krijgen. Ik weet ik moet geduld hebben woensdag ben ik 39 weken en ze heeft gewoon nog tijd maar ja ik ben niet van t binnen zitten maar ben te moe en pijnlijk om echt wat te gaan doen helaas. Series kijken ofzo is niet heel erg mijn hobby ik knutselde graag maar dit kan ik door mijn handen al niet meer sinds ik 18weken zwanger ben.
Sorry voor mijn geklaag maar het moest schijnbaar even..?
Op naar een nieuwe dag nieuwe week nieuwe kansen en hopelijk ons meisje in onze armen!
Fijne dag allemaal. Xx

Terug
Bovenaan