Uitgerekend in november

Oef dat lijkt me ook niet leuk als zij later waren uitgerekend, maar helaas komt je kindje wanneer het wil en niet wanneer wij willen (eerder!). Denk maar zo: het is het beste in jouw buik! Iedereen om mij heen roept dat t eerder zal komen bij mij, maar volgens mij ga ik de 40 weken wel passeren, zeker omdat ik geen pijntjes heb. Ik vind het vooral jammer dat het nu echt herfst begint te worden en koud.. woensdag controle en partnerles yoga, ben benieuwd! Succes met de laatste loodjes iedereen :)

Vandaag precies 37 weken en vanaf nu mag ik dus ook thuis bevallen! Fijn weer zo'n mijlpaal ☺
Afgelopen vrijdag op controle geweest en onze kleine man is al ingedaald. Hij was zo beweeglijk dat ze het hartje bijna niet kon vinden/ horen haha!
Sinds gisteren voel ik me niet zo lekker maar mijn man is ook al een paar dagen niet fit dus dat zal wel met elkaar te maken hebben. Toch denk je dan wel, zou dit het begin zijn? Heb ook erg rommelende darmen en vaak naar het toilet. Maar idd we wachten het af hoe het gaat lopen!

Klopt ook helemaal helaas werkt het heel erg frustrerend in mijn hoofd merk ik. Heb al super last van mijn hormonen en dat is er nu ff niet beter op geworden.. daarbij ben ik degene met superveel voorweeen en indalingsweeen.. zo zie je maar het wil niks zeggen allemaal. Hun hadden ze niet ?
Ahh wat leuk partner yoga! Partner werkt helaas te ver weg en teveel uur heeft een nieuwe baan dus wil alle vrije tijd die hij kan sparen sparen voorals ons meisje er is. Gelukkig kan dat vanuit zijn werk dus ben ik super blij. Ik ben al blij als ik over 2 maanden kan fitnessen en weer sportief kan paaldansen met mijn partner ik mis dat heel erg! Kan ons meisje al toekijken als wij dansen haha

Xx

Ja je hebt er idd niets over te zeggen wanneer de kleine komt. Er kan idd letterlijk 5 weken overheen gaan. 
Ik weet idd dat t deze week gaat beginnen maar mijn lichaam is er nog totaal niet klaar voor. (Geen ontsluiting nog niet ingedaald) dus kans dat het moeilijker gaat verlopen en eindigt in keizersnede is groter dan wanneer je lichaam het zelf op gang brengt.
Dus alles heeft zo zijn voor en nadelen?
Succes allemaal, ik zal wanneer ik in de gelegenheid ben vnv laten weten wat de ervaring van zo een ballonnetje is.

Ballonnetje plaatsen viel tegen, erg pijnlijk. Ook bloed verlies. En nu om de 3 minuten harde buik/ voor weeën. Best heftig.
Ook mag ik toch niet naar huis toe.  Omdat de bloeddruk te hoog blijft. 
Dus we wachten af.... ik hou jullie op de hoogte?

Terug
Bovenaan