Uitgerekend in november

Sterkte!
Ben wel benieuwd naar hoe degenen die zeggen wel/niet ontsluiting te hebben dat weten. Mijn verloskundige gaat pas checken wanneer ik regelmatige weeën heb, en zelf voelen lijkt me lastig. Doet jullie verloskundige dat anders?

Gisteren door de gynaecoloog ook gemeten of ik ontsluiting heb omdat ik regelmatige voorweeen heb. Helaas nog geen ontsluiting. Ontsluiting voelen was geen pretje, dus zolang je niks voelt zal ik er niet naar vragen. Mijn voorweeen zijn er nog altijd, nu maar eens op zo'n yoga bal kijken of het door kan zetten want dit is ook echt geen pretje.... 

Ontsluiting voelen is idd echt niet fijn. Helemaal mee eens! 
Hier is t ballonnetje eruit, maar baarmoeder nog ni rijp dus tabletten en afwachten. En om de paar uur voelen voor ontsluiting. En gezien t daar beneden door t ballonnetje erg gevoelig is, is dat echt naar gevoel.
Info die je vtv nergens hoort helaas

Oh dames wat spannend! En naar om te horen dat het niet altijd een pretje is. Ik zal heeeel hard aan jullie denken en duimen dat het allemaal meevalt en goed/vlot afloopt! 

Voor degenen die thuis zijn en al verlof hebben; wat doen jullie zoal? Ik merk dat ik minder om handen heb nu de babykamer af is en alles gewassen en klaar is. En om nu de hele dag te netflixen dat is 1x leuk maar niet elke dag. Mijn man en vriendinnen werken natuurlijk en ik merk ook wel dat ik niet altijd meer de puf heb om van alles te ondernemen. Ben benieuwd!

Hoi Maartje,
Vervelend he! Ik moet soms ook echt bedenken wat ik zoal zou gaan doen. 
Ik heb alle kastjes van de keuken schoongemaakt en opgeruimd, vriezer weer een keer ontdooid. Eigenlijk veel van die klusjes waar je normaal niet altijd de tijd voor hebt. Verder heb ik de enveloppen voor de geboortekaartjes alvast geschreven. Een lijstje gemaakt voor tips voor kraamcadeautjes. Taart gebakken. Uitgebreider gaan koken. 
Elke middag probeer ik ook altijd even te slapen. Dat scheelt vaak ook weer twee uurtjes. 
Maar ik merk me ook steeds meer en meer te vervelen? 

Vervelend dat t voelen van de ontsluiting zo vervelend is en idd dat wordt van tevoren niet vertelt, hopelijk gaat t daak sneller/vlotter en heb je jullie kleine snel in de armen....
Hier is alles nog erg rustig maar vind het wel fijn. De dagen wissel ik een beetje, de ene dag doe ik wat meer door bijv naar de markt te gaan, te lunchen, te poetsen (draai nu bijna elke dag een kleine was?) of er komt bezoek en de dag daarna doe ik erg weinig idd tv kijken, oude foto's terug kijken, idd wat uitgebreider koken, de katten extra aandacht geven of dingen op het internet opzoeken bijv foto's van baby's om inspiratie op te doen om straks zelf mooie foto's te maken ?
Hopelijk kun je iets vinden om je tijd mee door te komen, verveling lijkt me niet zo fijn.... en dan duurt t Mss ook wel erg lang...
Succes!

Terug
Bovenaan