Uitgerekend in november

Goedemiddag allemaal, 

ik ben een nieuweling hier, net aangemeld dus ik weet nog niet zo goed hoe alles werkt.. Maar zag de collum over ; uitgerekend in november. En toevallig ben ik dat ook.

Ik ben vandaag precies 11 weken zwanger, ( dit betekend dat ik 14 november ben uitgerekend)

Heb vandaag de termijn echo gehad en die was erg leuk! Alles was in orde en het kindje is heel bewegelijk!

Al met al is mijn zwangerschap tot nu toe totaal niet over roosjes gegaan, heb erg veel last van de "ochtendmisselijkheid", al is het bij mij de hele dag... Al vanaf de 5e week dat ik zwanger ben.

Heb hierdoor ook 2 weken in het ziekenhuis gelegen omdat ik uitgedroogd was door al het braken.

Ik hoop echt dat ik bij 12 a 13 weken me beter begin te voelen, want ik kan vertellen dat het echt een beetje deprimerend begint te werken..

Hoe is jullie ervaringen ermee?

Groetjes Lisa,

Hoi caro89,

Ik heb ook erg veel last gehad van dat soort steken, ik heb dit opgezocht en overlegd met de gynaecoloog.. Dit is bandenpijn.

Heel normaal nu tot de 20 weken!

Groetjes Lisa

hoi allemaal

had een echo begin april. Dacht zelf 10 weken te zijn. de mevrouw kwam op 8 weken en 6 dagen. Hartje ging tekeer, dus dat zat goed. verder volgens haar wel alles normaal. Maar 8 weken en 6 dagen? Mijns inziens onmogelijk. Kan een zaadje en eitje meer dan een week overleven? Ze kon geen datum geven. Verder was de mevrouw erg kortaf praatte ze uniek snel en niet echt vriendelijk: Ik ben de taal hier goed machtig maar dit sloeg alles. ze mompelde in het halfdonker tegen haar beeldscherm dat ik dacht: heeft ze het tegen mij?Wij kwamen voor de allereerste keer van ons leven daar. pff

Ben dan ook direct gewisseld van gyn. Nu op locatie waar ik met de fiets heen kan etc.

Nu as donderdag weer aan de beurt voor een echo. dan zou ik 13 weken moeten zijn. Volgens die maffe mevrouw haar eerdere telling 12. We gaan het zien. Hoop dat deze mevrouw iets meer tijd voor me neemt.

Maak me verder druk/zorgen over het gewicht. Hoeveel zijn jullie inmiddels aangekomen? ik zit op 2,5 kilo al..

groet

Lieve Kate Ann, als je je niet goed voelt bij een gyn, onmiddellijk overschakelen naar een andere... Desnoods loop je er bij 10 de deur plat :) Jij moet je goed voelen! Wij hebben hetzelfde meegemaakt met een paar vrouwen, en nu zitten we bij een goeie (een man). Ik ben ook al te veel naar mijn zin aangekomen, maar ik heb dan ook een aanleg om snel bij te komen :-(

Hey dames! Wij zijn gisteren voor de nekplooimeting geweest (13w intussen). Onze spruit heeft een uur zijn koppigheid getoond :-D We konden het geslacht niet zien en de meting kon ook niet op de normale manier gebeuren, omdat ie constant aan het wippen was. Het is een beweeglijk dingetje, maar da's heel fijn om te zien. Het heeft zelfs een aantal keren het handje omhoog gestoken :-D Nu kan ik toch al iets geruster zijn...

Hallo,

Ik ben Leonie en ik ben 31 jaar.

Ik ben nu 11 wk en 3 dagen zwanger van mijn eerste kindje.

Ik heb donderdag mijn 2e echo gehad en mijn uitgerekende datum is 30 november.

Alles zag er goed uit en mijn vriend en ik hebben het gisteren wereldkundig gemaakt.

even weer een update van mij

zaterdagavond een flinke  bloeding gehad dus erg geschrokken

gelukkig mocht ik gelijk langs voor een echo en die was goed. maandag wederom nog een echo gehad en ook die was prima

dus nu dan maar weer verder genieten al zit de schrik er wel even in

ben nu 13 weken zwanger

Hallo allemaal,

dit weekend aan week 17 begonnen! Spannend allemaal hoor. Meer dames rond deze week? Hoe voelen jullie je? Ik heb de baby nog niet bewust gevoeld. Soms wel eens een ander gevoel dan anders maar om te zeggen, 'dat is de baby' ... weet het nog niet :)

Ben gelukkig niet echt ziek geweest het eerste trimester maar ik heb wel erg veel last van vermoeidheid. Ik ben blij dat ik het op mijn werk vol kan houden maar meer kan ik in de week ook niet doen. Het weekend is voor m'n huishouden en dan mag ik weer aan het werk :) Had de hoop dat het minder zou worden nu, maar moet nog even geduld hebben denk ik.

Wij hebben ondertussen de grote aankopen al gedaan voor de kleine. Voelt wel gek om te doen. Binnenkort vakantie en dan een begin maken aan de babykamer! Jullie al begonnen?

Groetjes!

Terug
Bovenaan