Uitgerekend in november

Ik vind het ook steeds lastiger worden hoor! Vandaag ook weer zo’n gigantische verveel dag waarbij het lijkt alsof de klok elk uur een half uur wordt terug gezet ? Gelukkig morgen al weer iets meer te doen. Ik kruip nu regelmatig achter de naai machine om omslagdoeken of andere baby gerelateerde dingen te maken en proberen te verkopen via marketplace van facebook of marktplaats. Maar daar ben ik na een aantal uur ook wel weer flauw van haha

Wat spannend allemaal voor degene die al echt ‘bezig’ zijn en voor de rest met wachten. Ik zit ook nog in de wachtmodus. Vandaag 38 weken dus kan elk moment of nog....?. Voel nog weinig actie dus denk dat het nog ff duurt. 
Ik probeer de dagen ook af te wisselen: poetsen, opruimen, bezoekjes doen, bananenbrood bakken, koken, uit lunchen, knutselen achter de naaimachine, etc. Verder zorgt mijn partner nog voor afleiding door flink te vallen met mountain biken?. Nog genoeg afleiding maar niet altijd zin of fysiek kracht voor. Gelukkig merk ik dat ik mentaal wel meer rust heb. Overdag rusten lukt me nog steeds niet echt. 
Wil me de komende dagen iets meer voorbereiden op de tijd na de bevalling. 

Bedankt voor jullie reacties! Het is niet echt dat ik me continu echt verveel maar er zit weleens 1 dag nu tussen dat ik denk wat zal ik nu gaan doen. Ik heb ook niet veel last van nesteldrang en poetsen is niet echt mijn favoriete bezigheid ?
Maar ik ben dus niet de enige die dit heeft haha!
Ben ook wel nieuwsgierig waar iedereen vandaan komt? Wij wonen in Eindhoven ☺

Ik was ook veel aan de poets en kasten uitmesten e.d. 
Nu net heeft een andere vk gevoeld naar de ontsluiting en dat was echt veeeeel beter gelukkig. Zit op 3cm ontsluiting maar het is nog niet rijp genoeg. Dus vliezen breken zou kunnen maar kans op complicaties. T ziet ernaar uit dat morgen ochtend de vliezen worden gebroken. (Hoop ik) en dan wachten op t echte werk.
De tweede poging tabletten gaven minimaal krampjes. Deed niet eens echt pijn. Misschien krijg ik vnv nog een tablet om t nog verder op gang te brengen dan zou t echt weeën kunnen worden. Ben benieuwd. Erg spannend hoor. Overigens in t ziekenhuis wordt alles geregeld, net broekjes, kraamverband, luiers, hydrofiele doeken en eventueel flesvoeding. Mocht iemand dat willen weten?

Ja t zou morgen kunnen... maar ook vrijdag pas? of zelfs later, ni te zeggen.
Bloeddruk is veel te hoog dus krijg regelmatig extra medicijnen. Ook elke twee uur bloeddruk meting en ctg.

Jeetje.. dat het allemaal dan toch nog zo lang kan duren. De spanning blijft zo! 
Ik woon in een dorpje dichtbij Leeuwarden :) 

Terug
Bovenaan