Uitgerekend in november

Hoi hoi,

Ik lees al vanaf ik weet dat ik zwanger ben mee, heb in het begin ook wel wat gepost. 
Ik ben 38+3 zwanger van ons 1e kindje, dus het wordt steeds spannender!! Toen wij besloten voor een kindje te gaan, kwamen we er na een goed half jaar achter dat ik PCOS heb, dus zwanger worden was niet vanzelfsprekend. Gelukkig was ik na de 1e ronde clomid 50mg meteen zwanger, dat was echt een grote verrassing!!
Ik heb een fijne zwangerschap tot nu toe, dat is heel fijn.
Vanmiddag verloor ik bij het toiletbezoek mijn slijmprop en zojuist ook nog weer slijm met een klein beetje licht rozig bloed.
Verder merk ik dat ik me sinds gisteravond "anders" voel, beetje onrustig en voel ook een ander soortbgerommel in mijn buik. Nog niet het idee dat ik echte weeën heb, dus ik maak me verder nog niet druk.
Ik ben erg benieuwd wanneer onze kleine zich gaat melden, binnen nu en 3 weken zullen we het weten.

Voor alle bijna uitgerekende dames; Zet hem op en succes!!

Hi dames! Wat een spannend periode nu, de een al in het ziekenhuis de ander nog in spanning thuis aan het wachten.
Ik ben nu 36+2 en afgelopen drie dagen steeds stukje van slijmprop verloren. Duidelijk aan het weken daar maar verder geen verschijnselen.
De baby zijn buik loopt 3 weken voor op groei en hij woog vorige week al 3 kilo (met 35 weken). Om die reden overgedragen aan de gyn. en keuze is bij ons neergelegd of ik ingeleid wil worden bij 38 of 39 weken of dat ik wil wachten. Lastige keuze. Mijn eigen vk zei dat ze me wilde verlossen met 37 weken om alle ellende te besparen die kan opdoen als ik tot max 41 weken wacht. De gyn. zei dat zij zou vinden dat ik gewoon natuurlijk mag bevallen. Ben zo aan t twijfelen!!!

Ik word wel een beetje jaloers van de vervelingsverhalen stiekem. Ik ben nu 38+3 en heb nog steeds het idee dat ik tijd (en energie) te kort kom. Echt nog niet alles af, schoon en/of geregeld! 
Mijn man is sinds afgelopen vrijdag ziek (grieperig/verkouden) dus dat helpt ook niet echt mee want hij doet normaal gesproken veel om me te helpen met dingen regelen. Maar goed, probeer wel langzamerhand steeds meer vrede te hebben met dat het nooit echt af zal zijn. Heb wel opeens sinds een paar dagen het gevoel dat ik er klaar voor ben. Het gevoel dan, niet de bijbehorende overtuiging ?
Ik woon in Alkmaar trouwens.

Haha nou ik ben jaloers op de dames die zich vervelen want wij komen tijd te kort ivm de verbouwing/verhuizing! Maar hopelijk eind deze week begin volgende week eindelijk over (nu 38+2). Toch heb ik het gevoel dat de baby eerder gaat komen! Nergens echt op gebaseerd maar toch ? ik kom uit de omgeving Groningen overigens.

Wauw, ik ben dan weer jaloers op meiden die hun baby snel verwachten (hoewel de reden niet altijd leuk is)! Ik word echt ongeduldig, maar nog steeds geen tekenen (niet gek ook met 38+2). Veel succes voor iedereen en ik hoop dat alle ukkies gezond ter wereld mogen komen (en dat we zelf ook enigszins ongeschonden uit de bevalling komen). Ik kom uit Nieuwegein trouwens (vlakbij Utrecht).

[quote quote=10127635]Hi dames! Wat een spannend periode nu, de een al in het ziekenhuis de ander nog in spanning thuis aan het wachten. Ik ben nu 36+2 en afgelopen drie dagen steeds stukje van slijmprop verloren. Duidelijk aan het weken daar maar verder geen verschijnselen. De baby zijn buik loopt 3 weken voor op groei en hij woog vorige week al 3 kilo (met 35 weken). Om die reden overgedragen aan de gyn. en keuze is bij ons neergelegd of ik ingeleid wil worden bij 38 of 39 weken of dat ik wil wachten. Lastige keuze. Mijn eigen vk zei dat ze me wilde verlossen met 37 weken om alle ellende te besparen die kan opdoen als ik tot max 41 weken wacht. De gyn. zei dat zij zou vinden dat ik gewoon natuurlijk mag bevallen. Ben zo aan t twijfelen!!![/quote]
Hier het zelfde verhaal met 34 weken 3 weken voor op groei. Nu ineens wel goed alleen iets zwaarder als gemiddeld, maar teveel vruchtwater. Ik heb de keuze gemaakt om me te laten inleiden. Ook door dat ik ernstige bekken instabiliteit heb en constant met pijn loop bed rust heb en niet meer vervoert mag worden zonder rolstoel. Ik ben op haha. Als je baby het nog goed doet en jij red het nog zal k zeker wachten tot 39 weken. 
Iig alvast veel succes !

liefs

Hoi dames, 

Nou het gerommel bij mij is vanmorgen vroeg uitgelopen tot een snelle maar zware bevalling!!
Jens is geboren!! Een gezond kereltje van 3770 gram.
Ik heb veel bloed verloren, maar alles op eigen kracht (met een geweldige man naast me?) gedaan!

Nu helemaal in de wolken met ons mooie mannetje!!???

Voor jullie allemaal een goede bevalling vast gewenst! Xxxxx

Terug
Bovenaan