Uitgerekend in november

Jippie, de eerste boy is geboren. Proficiat met jullie zoon en geniet van elkaar. Nu gaan de spannende weken voor iedereen beginnen.
Ik ben ook erg nieuwsgierig naar ukkie. De controle vanmorgen (38+1) was alles goed. Ukkie groeit nog dus dan zit hij binnen nog het beste. Zelf voel ik me nog  goed buiten wat lastvan mijn schaamstreek/bekken rechts. Toch maar even een afspraak bij de fysio gemaakt om te kijken of zij nog iets kunnen verlichten. Hoewel ik denk dat het met indalen en verweken van de ‘uitgang’ te maken heeft. 
Ik woon trouwens in de omgeving van Venlo. 

Gefeliciteerd Wendy! Geniet er van!
ik voel steeds meer druk beneden en ook bij mijn liezen nu... ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren!!

Van harte gefeliciteerd met jens! Als symptomen toch iets zouden vertellen over wanneer de baby komt.. maar helaas zegt het allemaal maar weinig.. even geduld nog voor de meesten ;) nog even doorbikkelen!

Wauw gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Wendy! ? Geniet van dit prachtige wonder! 
Voor de rest, wat is het spannend dat wachten he! Ik ben een beetje ongeduldig.. 38 weken zwanger nu.. Wou dat het al zover was! 
Het rommelt al een paar weken bij mij, Baby ligt ook heel erg laag dus voelt niet zo prettig. Ben benieuwd wanneer het door gaat zetten. 
Heb gelukkig nog wel veel te doen, ga vaak naar mn moeder en vriendinnen komen langs! Verder ben ik niet zo’n schoonmaker thuis. Haha ?
xx

Wendy gefeliciteerd met de geboorte van Jens ? geniet ervan!!
Ik kom uit Odijk (bij Utrecht).
Vandaag 39 weken, Vandaag ook een dagje verveling, kan het huis niet uit want mijn nieuwe telefoon word bezorgd dus kan niet weg maar heb geen idee hoe laat die word bezorgd.. erg lastig ? en serie kijken word ik ook een beetje kierewiet van haha, die tv kan ik nog lang genoeg zien straks..
Het begint echt spannend te worden voor allemaal, morgen dan echt de eerste dag van november ? alles komt straks achter elkaar haha.
Alvast allemaal succes met de bevalling!! ? en natuurlijk genieten van de kleine!

Terug
Bovenaan