Uitgerekend in november

Aan JD4, bij mij zijn de pijntjes geen voortekenen. Vooral het verweken en indalen van ukkie. Voelt niet als indalingsweeën maar alsof ik iets verrekt heb. Bij bepaalde bewegingen voel ik dan steken in mijn lies en binnenkant bovenbeen. Vk gaf ook aan dat het erbij hoort maar geen teken van aanstaande bevalling. Dus maar een afspraak bij de fysio gemaakt om te kijken of zij nog tips hebben. De bevalling kan elk moment beginnen maar ook nog 3,5 week op zich laten wachten?. 
Succes allemaal met wachten en de bevalling?

Het is weer even geleden dat ik wat het gepost, maar lees nog altijd mee. 
Allereerst! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jens!
Ik zit nu op 36+3, vandaag weer een groei echo gehad en bij de gyn geweest. Ook hier loopt het buikje van de baby 3 weken voor op groei. En om die reden ook besloten tot het inleiden van de bevalling met 38 weken. 
Ik verveel mij ook niet hoor heb eerder het idee dat ik tijd te kort kom voor alles, zeker nu we ook een "datum" hebben staan en we nog druk zijn met allerlei klusjes en projecten in huis. Het word wel spannend zo allemaal, maar ik kijk er zo naar uit om de kleine man te ontmoeten. Hier regelmatig last van indalingspijntjes in mijn rug en regelmatig wel een harde buik.
Ik woon trouwens in Zeeland :) 
Dames succes met de laatste loodjes!  ?

Hallo dames !
gefeliciteerd met jens!
houden jullie het nog een beetje vol met wachten?? 
Hier net terug van de gyn, heb groen licht gekregen met de inleiding volgende week met 38 weken. Ben zo blij. Want ik kan echt niet meer. Ben wel heeel zenuwachtig nu het er zo dicht op aankomt. Alles is klaar en staat klaar en heb enorme poets drang zonder dat ik wat kan grrr haha.
ik kom uit Deventer trouwens !

liefs

@MamaVanR Misschien dat ik het gemist heb maar waarom wordt je ingeleid?
Ik heb vandaag de laatste groeiecho gehad en alles zag er prima uit! Buikje niet te groot en niet teveel vruchtwater vanwege de suiker gelukkig :) Met 40 weken wordt ik ingeleid vanwege de zwangerschapsdiabetes maar ik hoop dat de kleine dame zich daarvoor al meldt ?

@susannaaaa ik heb een helse zwangerschap gehad, 17 weken enorm ziek, alleen maar spugen, daarna begon net als mijn eerste zwangerschap bekkeninstabiliteit.. helaas was het deze keer wel 100 x erger fysio oefeningen niks werkte, belande uiteindelijk in bed met bedrust en als ik de deur uit wou met rolstoel. Wist niet dat het zo erg kon worden. Toen dachten ze dat me doxhter te groot werd (liep drie weken voor met 34 weken) maar na 36 weken weer op normale lijn. Toen was me vruchtwater enorme hoeveelheid, vandaag gecheckt en ook weer normaal. Ondertussen slaap k helaas maar elke keer een half uur en dan moet ik opstaan om even te bewegen dus ik ben helemaal op! (Sorry lang verhaal haha)
liefs

Terug
Bovenaan