Uitgerekend in november

Zo'n lang verhaal is dat niet hoor, de zwangerschap zelf klinkt alsof het voelt als een jarenlang verhaal! Wat naar zeg, maar fijn dat de einddatum nu officieel in zicht is! Veel sterkte
Hier intussen erg vaak voorweeën/harde buiken, juist ook 's nachts en wanneer ik rustig aan doe. Vind het alleen lastig om te geloven dat dit betekent dat het sneller gaat komen, misschien gaat het nog wel twee weken zo door. Ben erg benieuwd, maar heb er wel zin in!
Nog steeds niet alles af trouwens, maar vandaag naar de stad geweest om accessoires te kopen voor de foto op het geboortekaartje (Wekker, gewichtje, letters van de naam etc). 

@Lnovember haha voelt als zo lange klaag mail ?
voelt idd een jaren plan ben ook zo moe omdat ik zovaak uit bed moet en dat juist meeste pijn opleverde. Maar goed einde is in zicht en word nu wel langzaam zenuwachtig hoor !
hoe lang gaat het dit keer duren? Is me lichaam er wel klaar voor bij mijn eerste was ik ingeleid met 39+4 dus me lichaam deed zelf al wel mee 38 weken is natuurlijk weer een ander verhaal. Spannend dus !

hier ook beel harde buiken trouwens vind moeilijk inschatten wat voorweeen zijn jullie dan??

Gisteren op controle geweest bij de verloskundige. Helaas nu net de grens over van een te hoge bloeddruk 150/95. Kon meteen door naar het ziekenhuis voor bloed, urine en CTG. 
Bloed en urine waren prima. Met de kleine gaat ook alles goed.. Helaas is mijn bloeddruk nog steeds te hoog. Omdat ik geen klachten verder heb kon ik naar huis om het vandaag om 15 uur nog eens te checken. 
Is het dan nog te hoog dan gaan ze mij inleiden en zal ik na de geboorte nog 48 uur moeten blijven. Ze gaan niet zitten afwachten meer of ik ook daadwerkelijk zwangerschapsvergiftiging krijg omdat ik nu 39+2 ben.
Vannacht natuurlijk heerlijk zitten malen en kan nu ook niet meer slapen. Vind het niet erg om evt te worden ingeleid. Is het nodig dan is het nodig, maar het komt ineens allemaal zo dichtbij? spannend! 
MamavanR. Poeh zware zwangerschap zeg! Ik hoop voor je dat je snel je kleine in je handen mag hebben. 

Gefeliciteerd! Vannacht voor het eerst behoorlijke krampen gehad, en dat zijn dan vast de voorweeen! Zegt helaas niks over wanneer ze komt.. had gehoopt dat het zou doorzetten maar de krampen zijn nu ik weer rechtop sta over.. ik merkte wel dat ik toch best zenuwachtig werd van het idee te moeten bevallen haha!

Gefeliciteerd met de geboorte van Jade!
Hier af en toe wat harde buiken maar het valt allemaal nog erg mee... Ben ook wel benieuwd wat er nog allemaal te wachten staat.

Proficiat met jullie dochter Jade. Even bijkomen en lekker genieten. 
Vervelend de berichten over mogelijke zwangerschapsvergiftiging. Maar als er risico’s ontstaan dan is inleiden inderdaad beter. 
Ik heb een slechte nacht gehad omdat ukkie pirouettes aan het maken was. Vaker een harde buik en wat lichte krampjes. Maar niks wat echt lijkt. Ben zelf ook rustelozer aan het worden. Zal het de komende dagen gaan beginnen of toch nog ff op zich laten wachten. Spannend allemaal. 

Terug
Bovenaan