Uitgerekend in november

Hi.. nog niet eerder gereageerd op het forum maar ik ben nu 38+6 zwanger ( 10 november uitgerekend ) 
ik ben afgelopen dinsdag gestript met toen al 3cm ontsluiting en de baarmoedermond moest nog een kwart verstrijken. Nou heb ik dus sinds dinsdag mega veel slijmverlies met bloed, maar echt bij elke wc beurt mega veel. Ik voel de kleine ook minder bewegen en heb zo af en toe last van een pijn in de rug die komt en gaat en dan word mijn buik ook keihard. 
Vanmiddag moet ik weer naar de verloskundige maar vraag me toch af of meerdere mama’s dagen lang slijm verlies met bloed hebben gehad? 

Groetjes
demi 

Goed dat je naam de verloskundige gaat, altijd doen als je de kleine minder voelt en zeker bij bloedverlies en slijm... 

Hier nog altijd veel harde buiken en voorweeen... hopelijk goede voorbereiding op het echte werk! Ik ben zo benieuwd wanneer ze komt. 

Gefeliciteerd met Jade!
@MamavanR Och ja dan kan ik me heeeel goed voorstellen dat je opgelucht bent dat je met 38 weken wordt ingeleid! 
@Deem Wat zei de verloskundige? Ben erg benieuwd

Hey allemaal! 

Tijdje niets geschreven maar wel meegelezen. Voor degenen die al zijn bevallen, van harte gefeliciteerd! Geniet ervan! 

Hier inmiddels 38 + 1. Hebben jullie ook van die onrustige nachten? Alsof je het gevoel hebt dat je de volgende ochtend op vakantie gaat en te opgewonden bent om te slapen... maar dan uitkijkend naar het moment dat de bevalling gaat beginnen. 

Ik voel me erg fit! Op wat vocht vast houden in mijn vingers en mijn bekkenklachten na nergens last van. Iedereen vraagt idd of het al rommelt, maar ik heb, overigens nog nooit last gehad, van harde buiken. Af en toe een krampje hier en daar maar niets noemenswaardig. Lijkt me om gek van te worden bij sommigen waar het al een hele tijd rommelt! 

De kleine ligt al weken vast met haar hoofdje in mijn bekken en de laatste weken voel ik wel regelmatig steken in mijn schaamstreek, dit zou van het indalen moeten komen. 

Inmiddels heeft de nesteldrang zich ook al aangedrongen hier. Deze week met mijn vriend het huis van top tot teen schoongemaakt en nu elke dag een beetje bijhouden. Hoe vullen jullie je dagen? Hier dus een beetje schoonmaken, wandelen met de hond, cake bakken, etc. 

Iedereen succes met de laatste lootjes, ik ben benieuwd naar alle verhalen! 

Gefeliciteerd met Jade! 
Helaas vandaag toch nog steeds een te hoge bloeddruk. Loopt ook ietswat op. Morgen ballonnetje plaatsen en zondag vroeg inleiden. Spannend hoor allemaal! Zondag hopelijk de kleine in ons handen?

@susan 
baarmoeder mond is volledig verweekt en 3,5 cm ontsluiting.. ben nogmaals gestript en het rommelt aardig.. hopelijk snel de kleine man in onze armen! ?

Terug
Bovenaan