Uitgerekend in november

Didie veel succes! Hopelijk verloopt t bij jou vlotter!
Wij zijn inmiddels thuis. T was een week waar helaas alles fout ging wat fout kon gaan. Maar dat schrijf ik jullie pas wanneer iedereen is bevallen.
Veel succes allemaal. Niets zo prachtig om de kleine eindelijk vast te mogen houden!

Gisterochtend sprak ik twee van mijn vriendinnen die in de afgelopen anderhalf jaar zijn bevallen om te vragen naar hun voortekenen en ze gaven me eigenlijk allebei hetzelfde antwoord: op de dag zelf/van tevoren hadden ze veel voorweeën.
Natuurlijk was dat het teken voor mijn lichaam om de hele middag en avond te gaan 'rommelen', in zover dat tot twee keer toe de weeëntimer van Mama apps zei dat ik beginnende weeën had ipv voorweeën. 
Gelukkig toch nog goed kunnen slapen want gisteren dacht ik echt: vannacht of morgen gaat het dus beginnen! Maar nu ben ik er niet meer helemaal zeker van, vandaar dus aan jullie de vraag: hebben jullie last van regelmatige voorweeën en zo ja, al meerdere dagen of zijn ze meer sporadisch? 
Ik wil niet alles op pauze zetten en extra alert zijn als het zo nog twee weken door kan gaan ? (ben nu 39+1 trouwens).

Dat verschilt echt per vrouw aangezien ik al weken last heb van voorweeen/indalingsweeen? Ben er ook voor naar ziekenhuis geweest want ik had echt regelmatig harde buiken met kramp en heb toen half uur aan ctg gelegen. Het verschilt heel erg hoor want heb er nu een paar dagen geen last van. Tis elke keer paar dagen last, dan weer even niks, dan weer paar dagen last. Maar idd bij anderen zet het direct door tot echte onsluitingsweeen. Heb zelf paar vriendinnen die in de weken ervoor helemaal nergens last van hadden en zo opeens begon het. Dus tot dat je 1-2 uur lang om de 4-5 minuten weeen krijgt, is er denk ik nog niks aan de hand

Hier ook al bijna een hele week last van voorweeen.... heeft dus helaas niet echt iets te zeggen. Al denk ik wel dat het meewerkt voor als het echte werk begint. We moeten wachten... wachten ... wachten ? en dat is moeilijk voor een ongeduldige zeer nieuwsgierige mama zo als ik ?

Zoiets vreesde ik al ja... had het nog niet verwacht, maar sinds vanochtend ben ik ook beland in de 'nu ben ik het zat'-fase ??
Achja, het kan geen drie weken meer duren moet ik maar denken... Gelukkig is kindje nog steeds gezellig aan het bewegen ook tussen de voorweeën door ?

Gefeliciteerd met de geboren baby's!! 

Didee succes en lekker genieten daarna ? hoop dat het voorspoedig zal gaan en jullie gauw kunnen genieten van de kleine.
Hier nu 39+5 dagen zwanger, veel last van harde buiken maar daar houd het dan verder ook wel bij op. Iedereen in de omgeving roept nou zoals je erbij loopt kan het nog wel even duren. (Ze vinden allemaal dat ze hoog ligt, kunnen ze dat zo aan je buik zien? Terwijl ze toch echt al 2 weken ingedaald ligt..). Verder staat hier alles al klaar en is het nu gewoon wachten.. merk wel dat ik zelf wat onrustig word als ik eraan denk wat er komen gaat, dat ik me soort onzeker voel of het wel zal lukken en hoe het zal gaan starten ?... 

Volgens de VK is wel/niet ingedaald geen teken van wanneer je bevalt. Ik ben nu bijna 38 weken en ze is nog niet ingedaald, maar dat kan ook pas bij de bevalling komen!

Terug
Bovenaan