Uitgerekend in november

Ja dat is zo, maar indalingsweeën zijn weer heel iets anders dan voorweeën: indalingsweeën zijn menstruatie-achtige krampen die je voelt wanneer je kindje inderdaad inhaalt, maar voorweeën is echt het samentrekken van de baarmoeder, een keiharde buik dus die ook best vervelend aanvoelt of zelfs pijn doet. Voorweeën zorgen voor het verweken en verstrijken van de baarmoedermond. Dus gelukkig niet voor niets ergens last van hebben ?

4 november is onze zoon Nino Boaz geboren. Intens gelukkig zijn we! 
Het was een zware bevalling! Inleiden is niet goed gelukt. Het bleef uren steken op 3/4 cm. Uitiendelijk is Nino via een keizersnede om 20.57 uur geboren. Een hele ervaring waarin ik merk steeds iets positiever naar terug kan kijken. Heb er echt alles, maar dan ook alles aan gedaan.
Ik begin nu ietsjes op te krabbelen. Nog tot zeker woensdag in het ziekenhuis blijven. We hebben een heerlijk grote gezinskamer en de verpleegsters zijn hier geweldig! 

Hoi mama’s 

op 05/11 is onze kleine jongen en broertje Djace Giovanni geboren! 
Het was een snelle bevalling van 2’5 uur en 3 minuten persen. Geboren bij 39+2.
Succes voor de mama’s die nog moeten bevallen en gefeliciteerd voor de mama’s die zijn bevallen ??

Gefeliciteerd met alle babys!!
Hier wachten we ook nog ongeduldig af.
39weken en 6 daagjes vandaag. Morgen uitgeteld maar ja das zo zeldzaam dat t dan ook zou gebeuren al zou t wel leuk zijn een nichtje als verjaardagscadeau voor mijn zus?
Mijn peetkindje is 9 november jarig die dag wil ik liever vermijden hahaha maar hij zegt zelf dat ze op zijn  feestje geboren gaat worden 10 november. Vele zeggen 8 november ik ben benieuwd wie er gelijk gaat krijgen?
Morgen naar de verloskundige. Ik had een week bedenktijd of ik gestript wil worden ze doen dit eigenlijk pas met 41 weken daar maar ik lees vaker dat t eerder gebeurd. Dus ik denk dat ze het mogen doen als ik ook iets van ontsluiting heb natuurlijk. Hoop het zo eigenlijk..
Heel veel succes met de laatste loodjes.

Ja, weer een paar mooie baby’s. Welkom Nino en Djace. Proficiat kersverse papa’s en mama’s. 
Hier nu 39 weken. Vannacht wat gerommel, harde buiken en vooral misselijkheid. Daarna weer in slaap gevallen. Heb vooral last van de rechterkant van mijn bekken en spieren. Vanmiddag kijken of de fysio nog iets kan verlichten. 
Probeer me maar te vermaken/afleiden met opruimen, poetsen, bakken, wandelen en wat relaxen. Dat laatste iets te weinig gedaan waardoor meer bekkenklachten.
Waren jullie voldoende uitgerust voor de bevalling? 

Dank je wel! Door het plotseling inleiden heb ik drie nachten ervoor niet geslapen. De afgelopen twee dagen ook niet slechts twee uurtjes per nacht. Je lichaam kan het wel! Maak je geen zorgen.

Didiee en Deel gefeliciteerd met jullie zoontjes ? geniet ervan!!
Kellie haha ook morgen uitgerekend, hier nog een ? 
Vanavond weer controle en dan gaan we het ook hebben over of we willen inleiden of afwachten etc :) 
Inmiddels in mijn familie al 2 bevallen waarvan er 1 pas 2 weken na mij was uitgerekend haha. Toch een beetje een vreemd idee. Maar ja ze komt als ze er klaar voor is. Merk wel dat mijn lijf nu soms gaat tegenwerken als ik iets wil doen, dus dan toch maar even een stapje terug.. 

Terug
Bovenaan