Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nou hier meer babynieuws! Zondag ben ik bevallen van Eefje, 51 cm en 3220 gram (38+6). De bevalling heeft lang geduurd en uiteindelijk kwam er een vacuumpomp aan te pas, maar ze is er en we maken het goed! Borstvoeding gaat goed en ik ben de bevalling alweer vergeten! Van harte meiden met jullie zoons en succes met de laatste loodjes voor een aantal van jullie!
Om nog aan te vullen: ik had al 2 dagen voorweeen. Lichte krampen, zonder regelmaat. Toen kwamen de lichte krampen ineens iedere 5 min. Het heeft bij mij geen echte noemenswaardige ontsluiting opgeleverd. Ook de heftigere weeen nadien deden maar weinig: 1 cm per 2 uur.. na meerdere uren bikkelen moest ik om een pompje met morfineachtige pijnstilling vragen en dat werkte top voor mij. Schaam je er niet voor, het was voor mij de enige manier om het vol te houden! Ook als je niet goed bent uitgerust trekt je lijf je er wel door hoor! No worries, we zijn gemaakt om kinderen te baren! Probeer vooral te ontspannen en rustig te blijven ademen u got this!
Hier sinds vanmorgen slijmerige rood bloedverlies, vroedvrouw denkt dat het komt door het onderzoek van de gynaecoloog gisteren... maar het kan ook een naderende bevalling betekenen. Ik hoop natuurlijk op het laatste. Krampen zijn al een dikke week aanwezig, het mag nu wel eens doorzetten..... iemand ervaring mee?
Gefeliciteerd allemaal! Super leuk al dat baby nieuws en hoe het is gegaan!
Geniet van jullie kindje dames?
En met de rest wacht ik in spanning nog even af, ben benieuwd wie er gaat volgen?