Uitgerekend in november

StephW proficiat met jullie dochter Eefje. Veel geluk met haar. 
Er komt steeds meer actie hier. Leuk om te zien. Voor iedereen die nog ff moet wachten, succes. Ik wacht ook nog rustig af. 

Gefeliciteerd met Eefje! 
Zo leuk al dat baby nieuws! Ik kijk nu wel bijna elke dag even op het forum om te zien of er weer een klein mensje geboren is :) 
Hier is het nog rustig, ben dan ook pas de 25e uitgeteld. Heb gedurende dag wel last van een soort stekende rugpijn, die komt en gaat.  Ik ben echt aan het af tellen naar maandag! (Dan word ik ingeleid) 

Gefeliciteerd allemaal! Het gaat snel nu met alle naderende uitgerekende data! 
Donderdag 39 weken en alles is hier nog heel rustig! Maar dat zegt natuurlijk niets over wanneer de kleine kan komen! 

@Debbie- spannend! Ik word maandag ook ingeleid. Weet je al hoe ze gaan inleiden? Ballon gel, of gewoon vliezen breken en infuus ? Ik hoor vrijdag hoe ze gaan en hoe me lichaam er voor staat ik had 4 weken geleden al 1 cm.
al is het me tweede inleiding vind toch wel erg spannend nu! Hoe voel jij je en waarom werd je ingeleid?

liefs

StephW gefeliciteerd met de geboorte van Eefje!! Geniet ervan ?
Het word inderdaad spannend zo nu iedereen tegen de datum aan gaat lopen, ben benieuwd wie de volgende zal zijn. 
Debbie en mamavanR succes beide maandag ?
Hier gister weer controle gehad, alles nog goed en rustig.. vandaag 40 weken en dus uitgerekend maar de kleine zit nog prima geloof ik haha ? 

Vannacht een onrustige nacht gehad. Voor het eerst dat ik dingen voel en denk zal dit het begin of serieus voorwerk zijn. Heb eerder niet echt harde buiken gehad maar ze komen nu vaker en voelen ongemakkelijk aan. Voel het meer in mijn onderbuik, rug en zijn harder en langer maar nog niet regelmatig. Wel sinds vannacht 00.00 bezig. 
Ben nu 39.1 dus kan ook nog oefenen zijn. Straks toch naar de vk dus eens vragen. Heb gisteren het laatste klusje (dweilen) gedaan en ukkie aangesproken dat hij echt mag komen. ??dus hier. 

Oehh dat klinkt als het begin van het echte werk crazy! Spannend hoor! En heel fijn als je al een of meer cm hebt voordat de echte weeen beginnen, dat scheelt toch weer! Dat gun ik jullie allemaal wel!!

Terug
Bovenaan