Uitgerekend in november

Hey! Ook wij zijn aan week 17 begonnen :) Ik heb tot vorige vrijdag niet veel eten en drinken kunnen binnen houden, dat is dit weekend precies over gegaan. Dus ik maak me eigenlijk wel een beetje zorgen. Nu voel ik niet veel :(

Ik heb, denk ik, wel 1 keer de baby gevoeld. Zaterdag hadden we een trouwfeest, en toen we op de dansvloer stonden, voelde ik precies een aaitje over m'n buik.

Wij hebben nog geen grote aankopen gedaan (ik denk dat de angst er nog iets te veel in zit)... Wij mogen woensdag wel weer op controle :) Echt spannend!

Hi!

Hier ook week 17/18. volgens het NL systeem dus 5 of 6 november uitgerekend.

gaat goed, soms moe. de buik begint te groeien.

Afgelopen vrijdag weer een echo gehad (dit is de manier van de gyn om te volgen hoe en wat, hartslag etc, primaa kunnen wij weer ff kijken) Druktemakertje is het met de armjes juichen en mondje open dicht enzo.

Nog helemaal niets aangeschaft mbt de komst van de kleine.

Verder weten we wat t wordt met 99% zekerheid maar we zijn er nog niet uit of we dit ook bekend gaan maken. Om een roze/blauwe golf te vermijden en als verrassing. Wat is jullie gedachte hierover? Wat doen jullie?

En wanneer gaan jullie denken/beginnen aan een kamertje?

Kate Ann, die Kleurengolf gaat er vast wel komen ;-)

Ik weet nog niet of ik het wil weten, eind van de maand de 20 weken echo dus kan nog even verzinnen.

Wij hebben al wel veel gekocht. Kinderwagen, autostoeltje en kamertje. Nog niet begonnen met klussen, dat komt volgende maand.

Jullie?

Ik heb weinig tot geen energie dus is eigenlijk wel een heel fijn idee dat alle essentiële dingen er al zijn.

Caro, ze zeggen dat de baby toch wel pakt wat hij nodig heeft. Ken mensen die kilo's afgevallen zijn door overgeven en gezonde kinders hebben. :)

Heb zelf de kleine nog niet bewust gevoeld. Vind het wel jammer, kijk er zo naar uit ❤

Groetjes!
<p style="text-align: left;"></p>

Hey! Ik heb ervoor gekozen om het geslacht niet te weten, mijn partner gaat het wel weten. Vorige woensdag was alles ok op de echo, een lekker actief ding :-D Ook wij gaan het tegen de omgeving niet zeggen wat het gaat zijn (niemand heeft dat gedaan, en er zijn al 6 kleinkinderen voor mijn ouders).

Wij hebben dit weekend het bedje en de bijhorende spullen gekocht. Voor de rest, een buggy en dergelijke hebben we van mijn broers en zussen. Kleertjes gaan we nog niet aanschaffen, de rest komt allemaal wel vanzelf. Wij kiezen ook voor neutrale kleuren, omdat de babykamer de babykamer blijft, en als het volgende een ander geslacht heeft, hoeven we niet alles opnieuw te kleuren :)

Wij zijn voorlopig uitgerekend voor 13/11, dus nu aan week 18 bezig.

Hallo allemaal,

Als eerste gefeliciteerd allemaal die nu zwanger zijn!

Ik ben nieuw hier ben Chantal en ben 34 jaar en zwanger van ons eerste kindje,erg spannend allemaal!!Ik ben nu 17 weken zwanger ben 23 november uitgerekend.Het lijkt me leuk om met andere aanstaande mama's in contact te komen die ook zo rond deze datum zijn uitgetelt.

<p style="text-align: right;">Hoi Chantal</p>

Ook ik ben uitgerekend op 23 november. Ik ben net 40 geworden en zwanger van onze eerste.

Groetjes

Hoi allemaal,

iedereen gefeliciteerd! Ik ben Sinone en 30 jaar oud. Wij verwachten ons tweede kindje rond 15 nov. Ons eerste kindje is nu 2,5 jaar.

Ik loop bij de gyno ivm overgewicht en zwangerschapsuikers bij de eerste. Gelukkig was de eerste test goed, dus nu nog geen toeters en bellen verder. Kindje is lekker actief bij de echo's.

Bij de eerste zwangerschap voelde ik me 9 mnd lang topfit en ditmaal was ik de eerste 3 maanden erg moe en duizelig. Daarna ging het weer goed tot nu toe, zware griep deze week.

Volgende week 20 weken echo. Geslacht is al bekend

Terug
Bovenaan