Uitgerekend in november

@crazy
Spannend! Hoop voor je dat het gaat doorzetten, ik ben benieuwd. Succes!
@mamaVanR
Ik word ingeleid omdat de kleine zijn buikomvang te groot is, loopt zeker een 2,5 week voor op groei. Het is dus een lekker dikkertje. Ze zijn bang dat als ik door draag tot 40 er mogelijk complicaties komen als schoudertjes die blijven steken en dat wil ik zelf liever ook voorkomen. Waarom werd jij ingeleid?
Ze willen beginnen met het inbrengen van een ballonnetje. Ik moet me dan in de middag melden en na het plaatsen mag ik naar huis en moet ik, als alles goed gaat, me dinsdag ochtend weer melden waarna ze dan bij voldoende ontsluiting de vliezen willen doorprikken. 
Ik voel me goed maar vind het nu de datum dichterbij komt wel erg spannend worden allemaal, maar voel wel dat ik er klaar voor ben. 

Crazy spannend! Duim voor je dat het gaat doorzetten.
StephW, vanaf wanneer meten ze je ontsluiting? Als je ernaar vraagt of bij bepaalde "voortekenen/klachten" of gewoon bij bepaald aantal weken?
Debbie succes alvast! ? hoop voor je dat het meevalt en nu je dan ingeleid word het soepeler zal verlopen dan wanneer je nog een tijd zou wachten.
Hier is iedereen in de omgeving druk in de weer of er al iets komt bij ons en of het al rommelt haha. Vind het aan de ene kant wel grappig, ik gewoon relaxt thuis, vriend gewoon aan het werk (wel vlakbij nu in plaats van andere kant van het land, vrachtwagenchauffeur) en iedereen verder onrustig en ongeduldig haha.
Hebben jullie ook dat je nu ineens van mensen bericht krijgt waar je anders nooit iets van hoort..? Vind het zo apart ?

Dank jullie wel. Helaas is het bij nachtkwaaltjes gebleven. Nu is het weer rustig. Controle bij de vk was goed. Ze hebben wel een inwendig onderzoek gedaan om te voelen of ukkie wel echt vast zit in het bekken. Beetje vreemd omdat de eerdere vk dit al 2 weken zei. Nu had ik een stagiaire. Viel me wel mee en hebben we dat al eens gehad. Baarmoedermond was wel al verweekt maar nog geen ontsluiting. Verder de uitleg over mogelijkheden bij overtijd gaan?. Nou ja, we wachten maar weer af. Dan maar wat tuinieren en bakken. 
Debbie, succes met het ballonnetje plaatsen. Hopen dat het de bevalling opwekt. 

@Debbie- oh dus je baarmoedermond was al wel verweekt? Hier was ze eerst drie weken te groot vanaf 33 weken en ineens niet meer bij 36 weken snapte er niks van toen was vruchtwater weer teveel en nu weer goed. Ik word ingeleid wegens de extreme bekkeninstabiliteit lig al sinds week 24 merendeels op bed met bedrust slaat hoogstens 2 uur per nacht en heb continue pijn dat ik me nog net niet wil ophangen, het is echt extreem geniet ook nergens van. Gelukkig doet zij het heel goed in de buik. Ik had vier weken geleden een cm ontsluiting maar niks verweekt nog. Vrijdag ga k horen hoe en wat hopelijk is hij dan wel verweekt.

ja spannend nu he ik vind ook wel beetje eng worden nu weer haha mijn eerste dochter is 6 dus al een tijdje geleden haha.

liefs 

Ik heb geen idee of dat die al verweekt is, heb nog geen inwendig onderzoek gehad. Maar dit is wat de gyn mij vertelde. Dus ik ben erg benieuwd naar maandag hoe en wat. 
Wel apart zeg die verschillen.. maar wat ellendig zeg die bekken instabiliteit! Flink balen dat zo niet kan genieten, heel verstandig  dat ze je ook  gaan inleiden. Maar ondanks de spanningen gaat het vast goed komen, succes alvast!
@Gebruiker10094447
Ik kreeg vanmorgen opeens een berichtje van een tante waar ik anders nooit wat van hoor ? had ook zoiets van oke, lief dat je aan me denkt... haha.
@Crazy
Heh jammer zeg, nog even door bikkelen dus. 

Maandagavond 23:45 had ik een ‘plasje’ in mn onderbroek. Volgende ochtend had ik dit weer. Vk gebeld en die zei dat ik moest proberen op te vangen en 2 uur later even terug moest bellen.
wel wat op kunnen vangen maar niet erg veel en aangezien de vk bezig was met een bevalling doorgestuurd naar zh.
om een lang verhaal kort te maken bleken mijn vliezen te zijn gebroken!
Te horen gekregen dat ik de volgende dag even langs moest komen voor ctg.
Ctg was allemaal goed en had last van wat lichte weeen dus mocht om 12 uur alweer lekker weg.
Rustig de stad ingegaan met mn moeder kopje chocomel gedronken en om 2 uur naar huis.
Toen begon het langzaamaan wat erger te worden uiteindelijk 7 uur zh gebeld (na 24 uur gebroken vliezen beval je sowieso in het zh) en die zei dat ik langs kon komen.
Al met al weeen nog lachend en enigzins puffen op kunnen vangen dus dachten dat ik nog niet zo ver was. Toen gingen ze om 20:15 controleren hoe ver mn ontsluiting was en die bleek al 9(!!) cm.
Uiteindelijk om 21:13 pers weeen gekregen en na 5 pers weeen van in totaal 9 min is onze kleine meid geboren!!
Avery Sammy-Rose is 48 cm en weegt 3405 gram.
Ik kan gewoon niet in slaap komen blijf maar naar dr kijken ❤️❤️❤️❤️
Zo zie je maar dat het geen horror bevalling hoeft te zijn, gun jullie dit allemaal succes toppers!!

Proficiat loukie-m met jullie dochter. Klinkt als een ‘fijne’ bevalling. Heerlijk om van haar te genieten toch. Beter om daarom niet te kunnen slapen dan last van je buik met liggen, maagzuur, harde buiken, etc. Geniet van haar. 
Wij bikkelen nog ff verder. Ik heb regelmatig wat vocht in mijn onderbroek. Ga er telkens vanuit dat het nog urine is. Vooral voor of na toiletbezoek of bij opstaan, liggen gaan, etc. Hoe merk je dat het misschien vruchtwater kan zijn buiten geur/kleur?

Terug
Bovenaan