Uitgerekend in november

Gefeliciteerd iedereen!!
Gisterenmiddag om 12.43uur is onze lieve Fedde geboren!! ( uitgerekend op 19-11) Het was een hele heftige maar wel super snelle bevalling geworden. Sinds afgelopen maandagavond ben ik in het ziekenhuis opgenomen vanwege een te hoge bloeddruk en toen zijn ze meteen begonnen met inleiden. Ik kreeg een ballonnetje maar na die nacht bleef de ontsluiting rond de 2 cm. Dinsdag hebben ze de gel aangebracht maar ook daar bleef ik hangen op 3 cm. Woensdagochtend om half 9 hebben ze mijn vliezen gebroken daarna binnen 2.5 uur volledige ontsluiting. Alles gaat super goed en lekker genieten samen! Fedde weegt 3250 gram, zijn lengte doen ze vandaag opmeten. We moeten zeker nog tot vandaag in het ziekenhuis blijven ivm mijn hoge bloeddruk en als alle waardes goed zijn dan mogen we hopelijk naar huis!
Ik ben super verliefd op hem en idd als je kindje geboren is dan blijf je maar kijken! Ook heel cliché, je bent alle pijn en  hevigheid zo weer vergeten. 
Voor de meiden die nog gaan bevallen; heel veel succes, you can do it!! ?

@Loukie en @maartje;
Van harte met jullie wondertjes Avery en Fedde! 
@mamaVanR
1,5 week geleden had ik ook een druppel en roze slijm zonder duidelijke reden. Kijk het vandaag aan, bij mij werd het gedurende de dag minder. Volgens VK toen niks aan de hand zolang het niet meer word in combinatie met pijn. 
@Crazy
Poeh zou ik ook niet weten, weet je zeker dat het geen afscheiding is? Kun je dat in elk geval afstrepen. Bij mij is dat nu namelijk erg dun. Maar je had ook nog geen ontsluiting?  Dan zou ik toch denken aan urine ofzo.. anders aan VK vragen? 
Liefs

Gefeliciteerd dames!! 
@Crazy Ik zat ook idd te denken aan afscheiding. Bij mij is het sommige dagen ook best veel en kan in de weken voor de bevalling aardig veel zijn.
Hier is verder alles nog rustig! Ben weer terug overgestapt naar mn eerstelijnst verloskundige omdat alle groei echo’s prima waren en de bloedsuikers niet te hoog zijn! Gisteren de klossen opgehaald, die komen ergens deze week ook onder het bed. Hoewel ik nog zo’n 3 weken moet vind ik het nu ook wel erg spannend worden allemaal

Gefeliciteerd Maartje en loukie! ?
nog 3 dagen tot de uitgerekende datum en sinds gister middag enorm last van mijn bekken/liezen dat ik amper normaal kan lopen, nu ga ik denken is dit een teken?! ? de baby was al mooi ingedaald en deze klachten had ik al maar niet zo erg! En ook sinds gister zijn Mn darmen erg van slag en heb wel eens gehoord dat dat een vaak niet herkent teken is... ?iemand een idee?

Oh gefeliciteerd dames met jullie kindjes !
zo gaan we steeds sneller babynieuws zien leuk! Hoeveel dames moeten er nog ?

hier geen bloed meer gelukkig. Dagen komen dichterbij en morgen inwendig onderzoek merk dat ik erg zenuwachtig ben haha. 

Liefs

Maartjenco, proficiat met Fedde. Zeker leuk die berichten. 
Ja, ik denk ook dat het afscheiding/urine is. Heb het al iets langer dus maak me er niet druk om. 
Jillroos, dat klinkt inderdaad als signalen. Spannend hè die onzekere en (nog) onduidelijke signalen. Hoop dat het echte werk doorzet. 
Susannaaaa, wat fijn zeg. Is een goed teken voor jou en de kleine dat je terug mag. 

Gefeliciteerd met de geboorte van Every en Fedde!! Geniet ervan
Hier een zware nacht achter de rug.. steken en maagzuur. Sinds vanmorgen half 7 steeds krampen in mijn onderbuik en pijn in mijn rug.. het blijft komen en gaan. Maar met tussenposes van ruim 10 minuten.. hoop ergens dat het wel doorzet.. nu 40+1 :) 
Ze mag nu echt wel een keertje komen

Terug
Bovenaan