Uitgerekend in november

Wauw wat een boel baby's al! Allemaal gefeliciteerd!!
Hier ook al de kraamwek net afgesloten, wat een heerlijke week hebben wij gehad?
Helaas heb ik de BV gestopt, 1 borst wilde niet en de ander kwam ook heel moeilijk op gang. Ik werd hier heel gestrest door en Jens hierdoor ook.. Dus fles erbij en kolven kolven kolven... Uiteindelijk heeft het niks opgeleverd en heb ik samen met mijn man de knoop doorgehakt. En wat een opluchting was dat!!? Ik gelukkig en Jens nóg gelukkiger, die kreeg weer lekker voeding binnen.
Gisteren voor t eerst in de kinderwagen naar buiten, het was heerlijk weer! Ook echt alle 3 hebben we hier van genoten!
Zit nu te voeden, de fles is leeg, dus ik ga dit meneertje lekker in bedje leggen en hopen op een uurtje of 3-4 slaap?

Dames die nog moeten bevallen; Succes en ga genieten!!?

Wauw wat een droombevallingen komen er voorbij! Van harte iedereen! Succes voor iedereen die nog wacht. Achteraf ben ik al regelmatig druppels vruchtwater verloren volgens mij, wolkjes waterig wit, al dagen voor de bevalling begon.. maargoed. Mag ik nieuwe mamas tippen: hydrofiele doeken xl (4 ofzo) voor afdrogen na bad, 70x70 minstens 10 (voor boertjes, op aankleedkussen, enz) en medela purelan tepelzalf (!!!) voor de borstvoeders. Ik loop er standaard mee op zak!

Gefeliciteerd allemaal, echt leuk om te lezen en ook de ervaringen en tips zijn fijn om te lezen.....
Hier nu 38+5 en alles is nog rustig, wat meer harde buiken maar daar blijft t ook bij.... 
Ook fijn dat jullie zo van de kraamweek hebben genoten! En heerlijk de verhalen over samen wandelen, badderen enz.... kijk er naar uit?
Ben benieuwd naar de volgende mama's.... Succes met de inleiding mamavanr..... Wel jammer dat je man niet mag blijven, toch ook een beetje gek, je doet dit toch samen? Maar komt vast goed en hij is er waarschijnlijk zo als t nodig is! 
Succes ?en de kerverse mama's genietze ?

Mijn man mocht wel gewoon blijven, zowel de week van t inleiden. Als de paar nachten dat we terug moesten met de kleine. Alleen dat laatste kon omdat er genoeg lege bedden waren, dat was niet altijd t geval. Bij het inleiden kon het altijd in ons ziekenhuis. En was erg prettig.
Succes met het inleiden!!

Hier even gauw een berichtje en dan duiken wij ons bedje weer in ?
Gisterochtend begonnen de weeën rond half 7, gisteravond om 22.00 uur controle thuis en daarna naar het ziekenhuis. Vanmorgen om 5.12 is onze dochter Marinthe Rosalie Sophia Bos geboren ? ze doet het heel goed is alleen erg misselijk van de bevalling. Had wat onder temperatuur toen we net thuis kwamen dus gauw kruiken etc erbij en bij mij gelegd en toen knapte ze gauw weer op ❤ 
Nu duiken wij lekker weer even ons bedje in, zo'n dag duurt best lang als je ruim 30 uur achter elkaar wakker bent en een zware bevalling achter de rug.. 
Van het weekend zal ik even op iedereen  reageren ?

Terug
Bovenaan