Uitgerekend in november

Inderdaad mooi geschreven zeg. Proficiat met Sofie. 
Wat een prestaties leveren jullie als vrouwen. Ik wacht nog rustig af of onze uk
zin heeft om binnenkort te komen. Nu 39.4 dus zal niet heel lang meer zijn. Zijn er bij jullie dames die iets hebben geprobeerd om de bevalling natuurlijk op te wekken? Ben benieuwd of iets werkt?

Nee ik nog niet.... me eigenlijk ook nog niet in verdiept! Ben wel nieuwsgierig als iemand daar wel iets van weet! Moet zeggen dat ik er nu ook nog erg rustig onder ben dat t nog rustig is, ben nog best veel in de weer (morgen 39 weken).

Hey allemaal! Vandaag 39+2 en zojuist in bed voelde ik wat afscheiding lopen. Nu heb ik daar normaal gesproken elke dag last van (helaas) maar nu was het i.p.v. wit/gelig, donkerroze/bruinig van kleur en had had ook een ijzer achtige geur. Hebben meer dames hier last van gehad voordat de bevalling zich aankondigde? Deze week ook af en toe lichte zeurderige ongesteldheidskrampjes, maar niet noemenswaardig. Vannacht ook een aantal keer gehad maar niet sterker geworden en ook weer weggetrokken.
Ze mag nu wel komen van ons!!! 

@Crazy, elke keer als de hond uitgelaten moet worden maar ik eigenlijk geen zin heb, ga ik toch, als de conditie het toelaat minstens 30 min, wandelen schijnt goed te zijn en zou het kindje richting het geboortekanaal kunnen bewegen. De frisse lucht is ook nog eens lekker! Verder laat ik het lekker op zn beloop. Je hoort wel eens van bepaalde etenswaren, of seks (eigenlijk het orgasme), maar dat heeft bij ons vorige week de bevalling niet opgewekt, hahaha! 

Gefeliciteerd dames! ??
Ik wandel ook elke avond wel een half uurtje maar kan niet zeggen dat het ergens mee helpt haha. De voorweeen die ik had zijn nu al een paar dagen weg. Heb wel een super zwaar gevoel van onderen maar voor de rest blijft het erg rustig. Nu ben ik denk ik ook als 1 van de laatste die aan de beurt is (28 november uitgerekend) maar door al die baby berichten wordt ik erg ongeduldig! ?

Ik heb nog niks specifiek gedaan voor opwekken bevalling. We eten nog best pittig en ik drink altijd al water met citroen. Bij vrienden begonnen de weeën 3 uur nadat ze seks hadden.
Wandelen doe ik ook regelmatig. Lekker het bos in en dan half uur tot uur. Verder ben ik nog wel actief met in de tuin werken en poetsen (dweilen, plinten, etc). Dus beweging genoeg.
Menstuatie achtige krampen heb ik ook al verschillende nachten vooral en gisteren overdag. Afscheiding ook maar wisselt af doorzichtig, wit korrelig of gelig. Roze, bruinig zou op (ouder) bloed kunne lijken of slijmprop. Anders ff met de vk overleggen.

Ik had al voorweeen, maar heb gedrukt op dat punt aan de binnenkant van de enkel (dat kuiltje) en heb seks gehad met orgasmes van hem en mij en een paar uur later begon de bevalling haha. Eigenlijk geloof ik nergens in, maar voetreflexdingen en seks (jouw orgasme is een samentrekking vd baarmoeder en zijn sperma bevat bepaalde stoffen om de bevalling op te wekken) geloof ik wel, maar alleen om je net even dat zetje te geven. Overigens wandelde ik dagelijks 2x een half uur met de hond, maar ik geloof niet dat dat meer deed dan mijn conditie goed houden. Overigens is een goeie conditie wel erg fijn als je bevalling langer duurt..

Ze zeggen dat jouw orgasme en het sperma van je partner alleen werkt als de bevalling al ‘is begonnen’ (weliswaar zonder dat je het door hebt), dus als je bmm al is verweekt of als je al lichte ontsluiting hebt zonder dat je het weet. 
Ik ben zojuist (een deel van) mijn slijmprop verloren. Nog steeds last van bruine afscheiding. Hopelijk zet het nu door en duurt het niet nog twee weken... Hele dag wel een aanhoudend zeurend gevoel in mijn onderbuik. 

Terug
Bovenaan