Uitgerekend in november

Gefeliciteerd met de geboorte van Sofie!
Gemeenschap heeft hier tot nu toe ook geen effect gehad, vind het ook niet heel fijn meer een prettige houding te vinden. 
@Sophiebr spannend! Ik ben benieuwd of het gaat doorzetten!
Zijn er meerdere dames die best wat vocht vasthouden? En wat doen jullie er aan/ tegen?  Bij mij voornamelijk handen, voeten en enkels. Mijn rechtervoet,enkel en been zijn ook duidelijk dikker dan links. Eind van de dag doet het (rechts) gewoon zeer tot aan de knie, zo gespannen staat het. Over trombose maak ik me overigens geen zorgen, been ziet niet rood en ook geen warme of "specifieke" pijnlijke plekken. Lig nu wel wat hoger met een kussentje er onder. En in de ochtend is het weer iets geslonken.. 

Whaa eindelijk doen mijn voorweeën pijn! Nu al bijna twee uur elke 8 minuten ongeveer een echte wee. Ik hoop zo dat het geen vals alarm is en ik straks mijn verloskundige kan bellen! Haha en manlief heeft nog niets door, laat hem nog maar wat bijslapen nu het nog kan :D
Zou 11 november voor mijn meisje de dag zijn? ?
Over vocht: ik heb gelukkig weinig last. Merk alleen dat wanneer ik mijn sokken uitdoe ik nog lang kan zien waar ze hebben gezeten. Ik had er wel last van rond het begin van het derde trimester toen ik lang stilzat tijdens de vlucht van Griekenland terug naar Nederland. Verschil in gewicht tussen de eerste en de tweede ochtend na de vlucht was anderhalve kilo - allemaal vocht toen!

Oh Lnovember wat spannend! Hopelijk heb je nog wat geslapen :) ik hoop dat dit het is! Geen vocht in mijn geval, dus geen tips anders dan goed blijven drinken voor een goede vochtafvoer!

Verloskundige zei idd goed blijven drinken, ik heb t alleen een beetje in mijn vingers.
En goed omhoog leggen ook door de dag heen, wel erg vervelend! Verder geen tips helaas.....
Spannend Lnovember! Succes? en hopelijk zet t door! Ook een leuke datum als t zo is 11-11-2018?

Vanochtend toen de weeën nog om de 8-10 minuten kwamen dacht ik op een gegeven moment: laat ik dan toch maar elke keer die 8-10 minuten even slapen. Dus ik twee uur later wakker, weeën zo goed als weg ?
Wel zie ik telkens in mijn ondergoed een bruin vlekje, vk zei dat het waarschijnlijk wat oud bloed dat nu vanwege de weeën loskomt. 
De rest van de dag zeer onregelmatig weeën, maar wel met maximaal een halfuur ertussen. Ik duik nu dus maar even mijn bed weer in, hopelijk zet het uiteindelijk toch door. Kan nu toch echt niet lang meer duren! 
Vind het trouwens wel lastig in hoeverre ik mijn (schoon)ouders moet inlichten over deze ontwikkelingen. Ze zullen naar het ziekenhuis komen om onze kleine meid zo snel mogelijk na de geboorte te kunnen ontmoeten. Maar ik wil ze ook niet onnodig blij maken, vooral de moeders zullen niet meer kunnen slapen als ik zeg dat ze misschien toch rekening moeten gaan houden met de optie dat het morgen zover is! Hoe doen jullie dat?

Spannend allemaal! Ook hier wat gerommel. Rugpijn en af en toe buikkrampen. Vaak naar de wc. Maar of dat nou echt al voortekenen zijn...
Wij lichten onze ouders ook pas zo laat mogelijk in. Als het 's nachts gebeurt pas de volgende ochtend. En overdag (denken we) pas als het echt serieus is. Ook onze ouders leven mee en doen anders vast geen oog meer dicht.

Terug
Bovenaan