Uitgerekend in november

Hey allemaal...

Even een beetje bezorgdheid hier. Het is nu de derde dag op rij dat ik in mijn linkerflank een enorme druk voelt, op het pijnlijke af. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee of weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Ik wil niet naar de dokter bellen, omdat ik niet wil dat hij denkt dat ik bel voor het minste...

Voor de rest valt alles hier een beetje in de plooi. Het overgeven is (eindelijk) verminderd en de moeheid begint ook te verminderen. En het buikje kan ik nu ook niet meer verbergen :)

Op 28/06 hebben wij de 20-weken echo... Spannend hoor!

xxx

Hoi Caro89,

Kan zijn dat je kindje erg aan die kant ligt/drukt waardoor je pijn hebt. Ik had het erg in mijn onderrug, bleek dat het kindje erg actief was achterin de baarmoeder.

Als je je zorgen maakt zou ik toch de dokter bellen en niet nadenken hoe dat over komt, ze zijn wel wat gewend :). Alles beter dan je zorgen maken om wellicht niets of later denken, had ik maar eerder gehandeld.

Gr. Simone

hoi,

fijn dat je je nu wat beter gaat voelen Caro89. Gelukt om het geslacht niet te weten te komen nu je partner het wel weet? :) Dat gevoel zou ik inderdaad ook aan het bewegen koppelen. Heb je het vaker? Anders gewoon even de verloskundige bellen. Ik mail voor de (naar mijn idee) "minder belangrijke" dingetjes, dan komt het vaak ook al minder 'urgent' over ;)

Wij hebben 30 juni de 20 weken echo gehad. Erg mooi om te zien! Wij hebben er voor gekozen het geslacht nog niet te weten te komen :) Ben eerlijk gezegd nu ook minder nieuwsgierig dan in het begin van de zwangerschap. Nu zo'n beetje aan het kamertje gaan beginnen en een lijst maken met spullen die we nog moeten/ willen hebben :) Erg leuk allemaal. Op en top genieten, zeker nu ik de kleine ook kan voelen!

Groetjes!

@Maris1111: tot nu toe lukt het heel goed voor mijn partner om het geslacht niet te verklappen, hoewel hij aangeeft dat hij het soms moeilijk vindt hoor :)

Op 20/07 gaan wij voor de suikertest en een nieuwe echo, best wel spannend dus :) Ik voel onze spruit al heel goed bewegen in de buik, en ik vind het jammer dat mijn man hier niet van kan mee genieten... Ik hoop echt dat hij het snel mee kan voelen!

Ook ik ben aan de alom bekende 'to do'-lijstjes begonnen :) Vooral omdat mijn man in november zijn hoofd zal vergeten van enthousiasme en zenuwachtigheid.

Stilaan kan ik beginnen ontspannen en genieten, hoewel ik nu in de fase zit van veel vocht ophouden in mijn voeten :) Maar dat nemen we er graag bij, als we weten wat we er allemaal voor in de plaats krijgen :)

Hou ons allemaal wat op de hoogte he ;-)

xxx

Haha het lijkt mij verschrikkelijk moeilijk om tussen ons in te hebben staan :) fijn dat het zo goed lukt!

Spannend dan weer deze week! Hopelijk alles goed met je suiker.

Mijn man heeft tot nu toe 1 keer een licht plopje gevoeld. Was wel een heel leuk moment. Daarna niet meer hoor, was een echte toevalstreffer.  De kleine stopt steeds als hij voelt. Nu al eigenwijs!

Met de hitte nu ook last van wat vocht maar dat is goed te doen, 's avonds een mooi excuus om m'n beentjes omhoog te houden ;-)

Groetjes en succes allemaal de komende zomer week!

Hoi allemaal, ik ben 26 jaar en op 18 nov uitgerekend voor mijn eerste kindje!

vind het allemaal zo spannend!!

jammer dat de berichten hier stoppen in july :(

hoop in de laatste maandjes nog wat met jullie te kunnen delen.

groetjes

@Perrette: ik voel hetzelfde... Wij zijn uitgerekend voor 13/11, maar ik vermoed dat het wel een beetje vroeger zou kunnen worden. Het kindje zit al wel wat boven de curve op gebied van gewicht... En ik begin het toch heel fel te voelen (sneller moe, beetje meer last van de rug,...). Tot nu toe werk ik nog fulltime en nog in het weekend 1 dag.

Ook bij ons wordt het een eerste kindje. Vandaag gaan wij voor de eerste keer naar de vroedvrouw (blijkbaar is dat hier de gewoonte dat je twee keer voor je bevalling in het ziekenhuis gaat kennismaken). Hoewel ik liever zou hebben dat de gynaecoloog de bevalling zou doen...

Ik wil ook graag nog meer met jullie delen :)

Hoe gaat het ginder?

xxx

hoi!

ik lees nog regelmatig, maar heb moeite om op de telefoon in te loggen: daar wordt mn email/ww niet herkend ? dus kan alleen reageren als ik achter de computer zit...

however

hier ook alles ok. Ben nog vrij veel aant reizen (vliegen) gaat allemaal opzich nog wel ok.

Heb zelf ook het idee dat t kind eerder gaat komen. Dus eerder dan 6 november. kind zat volgens de normen in t land waar ik woon qua gewicht iets erboven (maar als je daar n kind krijgt van 3500 ist al zwaar)

ik doe verder niets raars. sport nog wel en doe niet idioot eten oid. dus kan dr ook niet veel aan veranderen

Kind ligt alleen met t hoofd nog wel boven (iig afgelopen week nog wel)

de 27ste gaan ze weer kijken oft dan gedraaid is. ik hoop t wel :/

groet!

Terug
Bovenaan