Uitgerekend in november

Gerako proficiat met jullie kerel Jasper. Wat fijn om jouw bevallingsverhaal te horen. Geeft me positiviteit. Fijn dat de bv ook goed gaat. Is ook maar weer afwachten. Voor jou knap lekker op de komende tijd en geniet van jullie mannetje.

Gefeliciteerd met de geboorte van Jasper! 
Ook ik wacht nog. Nu 39.4. Last van rug en buik, maar verder nog geen signalen.... We hadden echt op dit weekend gehoopt...

Hier nog steeds flink herstellende. Te laag HB en blaasonsteking erbij. + flink pijn van de knip/kneuzing van onderen. Roan doet het harstikke goed en de bv is ook goed op gang. Vandaag weer proberen naar beneden te gaan. Ik had bedrust gekregen, mag ook geen visite ontvangen.. valt best tegen zo af en toe. Maar als ik naar Roan kijk, is het het allemaal waard. 
@ maartje
Mijn onderkant doet ook veel zeer, alleen ik kan nog niet goed zonder pijn lopen en al helemaal niet zitten. Liggen gaat goed. Het is hier ook pijn in de linkerlies/bil. Bij mij is hwt daar goed gekneust, blauw en gezwollen. Ik krijg als tip goed koelen en vrouwenmantel thee+pillen en "luchten".
@crazy
 Vervelend dat het niet doorzet zeg! Pak goed je  rust zolang je nog kan. Ik hoop wel dat het snel gaat doorzetten en je de kleine spoedig in je armen mag houden! 
@gerako gefeliciteerd!
@ danielle en wie verder nog wachten moet, succes!

Alle verse mama’s gefeliciteerd! 
Leuk om alle verhalen te lezen!
hier wachten we ongeduldig door op ons wondertje ???

Goedemorgen allemaal,
ik lees al een tijdje mee zonder zelf iets te schrijven; ik ben nu 39+1 zwanger, 25 november uitgerekend van de eerste. Leuk om de verhalen van anderen te lezen! 
Ondanks klachten zoals in vlagen misselijkheid, vermoeidheid, soms steken in mijn vagina/ onderbuik en heel slecht slapen heb ik niet veel te klagen. De ene dag gaat ook een stuk beter dan de andere dag, gisteren bijvoorbeeld nog een uur gewandeld! 
Ik verwacht na de uitgerekende datum te bevallen. De verloskundige vertelde dat de eerste gemiddeld op 40+5 komt, dus daar houd ik me wat aan vast. Hopelijk duurt het niet tot 42 weken...
Af en toe zie ik nog erg tegen de bevalling op, maar nieuwschierigheid, ook naar de bevalling, is ook steeds meer aanwezig. Een mooie tip om er te proberen om van te genieten :) 
succes allemaal met de laatste loodjes! 

Wauw van harte! Leuk nog een bevallingsverhaal! Ik vond de bloeduotstorting bij de knip ook pijnlijk, maar bij mij hielp af en toe koelen, dikker maandverband dragen (zachter) en overdag even laten luchten. Na een week was alle pijn weg. Gun jezelf de rust voor een zo goed en snel mogelijk herstel! 

Gefeliciteerd aan alle nieuwe papa's en mama's ? 
Crazy jeetje dat lijkt me heftig, hoop voor je dat het gauw doorzet!!

Onze kraamweek zit er helaas op ? (2 dagen verlenging gehad) Marinthe doet het nu weer erg goed gelukkig, 3 dagen aan het afvallen waardoor we de borstvoeding even anders moesten doen.. (dmv kolven en via de fles geven) nu zijn we langzaam weer aan het terug schakelen naar volledig via de borst. 
Hier is de knip nog altijd wel gevoelig maar sinds de hechtingen verwijderd zijn al een heel stuk beter!! En inderdaad goed luchten en mijn kraamverzorgenden adviseerden Kotex nacht maandverband, dat is net zo dik als kraamverband maar wel zacht en beter ventilerend dan ander maandverband. 
Succes/sterkte voor alle afwachtende mama's!! Neem de rust die je nog kan pakken en zet hem op, vertrouw op je lijf, je bent er voor gemaakt om zo'n mooi nieuw mensje op de wereld te zetten ❤

Terug
Bovenaan