Uitgerekend in november

Wij gaan ook de 27e opnieuw op controle. Afgelopen zaterdag hebben wij een fotoshoot laten doen, wat op zich heel fijn was (wel vermoeiend). Onze kleine spruit heeft zich al voorbeeldig gedragen, want we hebben uiteindelijk wel veel vermoeiende dingen gedaan :)

Ik begin bij mezelf wel te merken dat alles veel moeilijker wordt: het slapen, veel vocht ophouden, sneller buiten adem zijn,... Maar waar ik mij vooral druk in kan maken, is het gevoel dat mijn buik elk moment kan scheuren :( ik weet dat dit erbij hoort, maar toch, da's echt geen fijn gevoel...

Kate Ann: ik hoop met je mee :)

Hallo.

Ook Wij verwachten in November een kindje. We zijn alleen nog niet 100% van de naam

Iemand nog leuke ideeen van Namen voor een Jongen. Liefst kort En nederlands.

Iedereen succes met de laatste weken

Hoi Lila

ideeen voor namen:

daan, freek, felix, victor, oscar, simon, bob, sjoerd, alex, kees, guus, gijs, david, olivier, bas, rob, lex, samuel, erik, hans, tom, tim, max, vincent, paul, thijs, mees

....

je weet nooit wellicht zit er iets tussen

groet!

Nou Bedankt.

Kan Ik weer even overnadenken..

Hopelijk voelt Iedereen zich nog goed.

<span style="line-height: 1.5;"> </span>

Wij zijn momenteel aan de 34e week bezig en heb last van een nieuw kwaaltje. Ik hoop dat iemand hiervoor wat tips heeft...

Na de middag begint mijn rug (ter hoogte van mijn ribben en altijd aan dezelfde kant) precies wat vast te zitten. Ik kan me dan op geen enkele manier goed zetten of leggen. Het doet niet echt pijn, maar ik voel het wel serieus tegen trekken.

Kan iemand mij helpen aub? Want het is alleszins geen fijn gevoel... :( Gelukkig mogen we morgen opnieuw op controle, dan kan ik het ook eens aan de gynaecoloog vragen.

Hoe is het met al de rest hier? xxx

Hi allen

Caro: ken het specifieke kwaaltje niet maar weet wel dat ik nu met 34 weken in principe overal last van heb. Banden pijn indalings pijn hoofdpijn of rugpijn heuppijn weet ik het.

Ik denk steeds t zal er wel bij horen.... ik heb geen idee

Ik ben benieuwd wat je gyn zegt

Die van mij bleek bij de echo helaas nog steeds in stuit te liggen

Het gezichtje dus ook niet heel goed gezien: alle armen en benen zaten ervoor.

Hopelijk gebuerd er een wonder en draait t binnen 2 weken.

Was er wel kapot van. En harde buiken.

Pff dit zullen dan wel die laatste looDjes zijn waar ze t over hebben :-(

Hoi,

Gisteren bij gynaecoloog geweest. Met de baby alles in orde (zit twee weken voor qua gewicht: weegt nu al 2kg650), ligt mooi met het snoetje naar beneden en de poep tegen mijn ribben.

Volgens de gynaecoloog ben ik wel te veel aangekomen (+ 14 kg) en moet ik zo snel mogelijk proberen afvallen... :-(

Ik heb gevraagd naar de rugpijn, en het zou hier gaan om de spier tussen mijn ribben die gekneusd is. Dat zal waarschijnlijk komen door het feit dat ik probeer om de schoppen tegen mijn voorste ribben te voorkomen en daarbij eens een verkeerde beweging heb gemaakt. Wat ertegen doen? Lekker warm houden en vertroeteld worden door het ventje.

Ik heb voor de rest eigenlijk (nog) geen klachten. Ik zou niet weten wat harde buiken zijn, hoofdpijn is gedaan,... Maar wel die spier achteraan die pijn doet en krampen 's nachts. En niet goed meer kunnen liggen om te slapen :-D

Voila, tot zover ons verhaaltje voor het moment...

Laat nog wat van jullie weten he! xxx

Heykes :)

Gisteren opnieuw bij gynaecoloog geweest... Uitstrijkje laten nemen om te kijken of ze mij tijdens de bevalling antibiotica moeten geven tegen een bepaalde bacterie die gevaarlijk is voor het kindje. Dan nog een bloedonderzoek voor controle ijzerwaarden.

Ikzelf ben deze keer op 2 weken 'maar' 800 gram bijgekomen, wat mij een compliment opleverde van de gynaecoloog (jej!). Ik heb er dan ook superhard op gelet.

Tussenribspier blijft heel veel pijn doen, zelfs met warmte helpt het niet altijd meer :-(

Met onze kleine spruit is alles goed in orde... Het weegt intussen 3 kg 095, wat redelijk veel is. Het is al mooi ingedaald, gynaecoloog zei dat dit aantoont dat mijn bekken waarschijnlijk voldoende breed zal zijn voor de bevalling. Nog geen sprake van ontsluiting, dus dat is ook goed nieuws. Ik mag nog altijd voltijds blijven werken :)

Voor de rest geen nieuwe kwaaltjes. Enkel het slapen verloopt iets minder goed...

Laat snel wat van jullie horen he! xxx

Terug
Bovenaan