Uitgerekend in november

Nog steeds in stuit...

En na een meting van de heupen (scan) blijkt dat een stuitbevalling te risicovol is en daarom wordt het een keizersnee

het kindje is nu 3100 gram ongeveer en 46,5 cm. Dik vinden ze nog steeds hier. Maar ach een klein laagje extra in de winter vind ik niet zo erg.

nu heb ik twee weken om me mentaal voor te bereiden op de keizersnee (tenzij opeens perongeluk mn vliezen opeens eerder breken)

er wordt goed voor me gezorgd. De bloeddruk wordt in de gaten gehouden omdat ik nogal last heb van vocht vasthouden. Maar de bloeddruk blijft gelukkig lekker laag.

Het zijn de laatste looDjes

succes allemaal!

Hoi,

Wij zijn gisteren nog een keertje geweest (37w2d), met de 38e week bezig dus. Ons kleintje weegt nu ongeveer 3 kg 300 en bij ons vinden ze dat een stevige brok, maar nog niet dik. Voor de rest was alles heel mooi in orde, mama en papa heel blij.

Ik heb nog geen opening, en er is ook niks wat erop wijst dat ik vroeger zou moeten bevallen. Nog 2 dagen naar het werk, nog eentje van thuis uit werken en vanaf 3-11 in bevallingsrust. Dan mag het echt gaan komen, papa kijkt er zo naar uit :)

Hoe is het met jullie allemaal?

xxx

Hi Ladies, 
Ik ben er zaterdag achter gekomen dat ik 4 weken en 5 dagen zwanger ben. Ik ben volgens internet rond 14 Nov uitgerekend. 
Maandag 26 maart krijg ik de eerste echo. Ik maak mij echter wel om van alles druk omdat het onze eerste is en na lang proberen wij eindelijk zwanger zijn. 
Heb best al wat kwaaltjes zoals super pijnlijke borsten, misselijkheid, moe en buikkrampen. Daar ben ik toch echt nerveus over. Maar ik probeer positief te blijven :).
Onze familie weet van niks, ze weten helemaal niet dat wij het al zolang aan het proberen zijn dus die zullen verrast zijn als we het eindelijk kunnen vertellen. 

Xx Ry 

Hallo lieve dames, ik ben morgen 5 weken zwanger. Zijn jullie ook zo bang? Heb nu al 2x 1 dagje bruine afscheiding gehad.. nog meer dames die hier last van hebben (gehad)?
ik lees het wel vaker, maar toch..
Vanochtend even contact gehad met mijn VK, ze zei dat ze dit wel eerder heeft gehoord MAAR dat het nog alle kanten op kan.. dit maakt me toch wel ongerust op de een of andere manier..
over 3 weken heb ik mijn eerste echo.. de langste 3 weken van mijn leven denk ik..

Hoi!! 
Wat onwijs leuk om dit topic tegen te komen en zo recent ook. Zie altijd alleen maar oude forums;)
Iedereen in dit topic van harte gefeliciteerd.
Ook ik ben begin November uitgerekend ( 2-11) om precies te zijn. Omdat ik via IUI zwanger ben geraakt weet ik de precieze datum. Onze eerste echo staat gepland over precies een week, ik ben dan 7 weken en 3 dagen onderweg. Ben hiervoor mega zenuwachtig. Heb veel 'kwaaltjes' al.. misselijk, erg moe en ook de borsten zijn erg gevoelig;). Maar ook voel ik vaak krampjes en doet het zeer bij het opstaan etc. Ik ben op die momenten erg bang. Maar wil me er ook niet te druk om maken. 
Bizar onzekere tijd he? Meer meiden er zo last van ? Hoor het graag, geruststellende berichtjes zijn ook erg welkom;) 
Liefs.

Hallo allemaal,
Wij weten nu een week dat we zwanger zijn, 18 november is de schatting dat ik uitgerekend ben. 
Over 3.5 week pas de eerste echo, vindt het zo spannend! 
We liepen al bij de gynaecoloog maar gelukkig hoefden we niet het traject in. 

Ik heb geen symptomen/klachten tot nu toe. Alleen moe en buikpijn soms...trekkend gevoel of krampjes. Hebben meer daar last van? 

Terug
Bovenaan