Uitgerekend in november

Hey dames, 
Wat leuk dit topic. Ook wij zijn zwanger en uitgerekend op 20 November. We hebben  al een zoontje van 1,5.
Voor de rest voel ik me tot nu redelijk oke naast het moe zijn.

Ik ben tussen 1 en 5 november uitgerekend ongeveer. Zo spannend! Het hartje hebben we zien kloppen. Maar ben nog altijd heel angstig. Het is onze eerste zwangerschap! 
Last van de kwaaltjes.... misselijk, moe en gevoelige tepels. 
Hopelijk blijft alles goed gaan! Over 10 dagen weer een echo. Zijn jullie ook zo angstig? Hoe gaan jullie er mee om?

Ik ben tussen 1 en 5 november uitgerekend ongeveer. Zo spannend! Het hartje hebben we zien kloppen. Maar ben nog altijd heel angstig. Het is onze eerste zwangerschap! 
Last van de kwaaltjes.... misselijk, moe en gevoelige tepels. 
Hopelijk blijft alles goed gaan! Over 10 dagen weer een echo. Zijn jullie ook zo angstig? Hoe gaan jullie er mee om?

Hallo allemaal! Wat leuk om dit te lezen zeg. Wij verwachten ook ons eerste kindje rond 10 november. Over twee en een halve week pas de eerste echo. 
Ik vind het wel een onzeker iets, heb wel last van buikpijn en gevoelige borsten en heel veel trek. Maar ondanks dat ben ik ook wel bang dat het verkeerd kan gaan.

liefs Marloes

Hoi allemaal,
Ik ben 4 weken en 4 dagen zwanger van ons eerste kindje. Voor nu gaan we van 19 nov uit, als uiygerekende datum. In februari een miskraam gehad na een missed abortion. Dat was heel heftig. Niet verwacht dat het zo snel al weer raak kon zijn :)
Op ontzettende vermoeidheid, misselijkheid en maagzuur, zere borsten en een zeurende hoofdpijn mag ik niet klagen.
Wel vind ik deze zwangerschap spannender dan nu we al een miskraam hebben gehad. Het is allemaal wel heel anders dan mijn zwangerschap hier voor. Heb nu geen bloedverlies en een zere buik dus dat is wel heel gunstig :)

@marloes ja het is ook onze eerste..over precies 3 weken een echo, heb zelf wel regelmatig buikpijn rond de navel, maar ook echte kwaaltjes nu: ik ruik alles extra goed, vaak plassen als ik lig, hongergevoel ochtenden. Verder voel ik mij prima, alleen erg onzeker ?

Terug
Bovenaan